Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

JULI sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
minnekemuizeke schreef:
onig58 schreef:
Mijn dag is lekker chaotisch vandaag!
Vriendlief is gisteren geopereerd en het viel allemaal enorm tegen gisteren avond en 's nachts. Ik hoorde ook helemaal niks van hem, dus vanochtend even de afdeling gebeld. Het ging allemaal niet lekker.

Maar nu zijn we een paar uur verder, hij heeft hulp gekregen bij eten en drinken (hij is geopereerd aan zijn kaken) en voelt zich inmiddels ietsje beter. En mag vanmiddag naar huis!

beterschap voor je vriend ongi. hopelijk is ie er snel weer bovenop

Het gaat ongeveer 3 weken duren voor hij weer iets anders kan eten dan vloeibaar en in totaal 8 weken hersteltijd tot hij weer alles kan eten en drinken. Daarna moet hij een jaar bij de kaakchirurg lopen ter controle en kleine aanpassingen. En daarna nog 2 operaties (bot opbouw en implantaten). Dus we zijn voorlopig nog 3 jaar bezig ongeveer. Cool Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@minnekemuizeke
Goed bezig, dan ben je het grootste gedeelte al kwijt !

@onig58
Sterkte & beterschap voor je vriend

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:33    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Midde; dankjewel, leuk om weer eens samen in een sprintje te zitten Lach

@Onig; pittig! Beterschap en sterkte voor je vriend!

@Minneke, goedzo meid!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:35    

Reageer met quote
Dankjewel!
Ik ben zelf echt opgelucht dat hij naar huis mag vandaag. Vanochtend leek het er echt op dat hij nog langer moest blijven namelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:52    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ga hem maar lekker vertroetelen, geen betere plek om te herstellen dan thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 11:57    
Vrouw Weeggegevens   EssieK
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Benfit

Reageer met quote
onig58 schreef:
minnekemuizeke schreef:
onig58 schreef:
Vriendlief is gisteren geopereerd en het viel allemaal enorm tegen gisteren avond en 's nachts. Ik hoorde ook helemaal niks van hem, dus vanochtend even de afdeling gebeld. Het ging allemaal niet lekker.

Maar nu zijn we een paar uur verder, hij heeft hulp gekregen bij eten en drinken (hij is geopereerd aan zijn kaken) en voelt zich inmiddels ietsje beter. En mag vanmiddag naar huis!

Het gaat ongeveer 3 weken duren voor hij weer iets anders kan eten dan vloeibaar en in totaal 8 weken hersteltijd tot hij weer alles kan eten en drinken. Daarna moet hij een jaar bij de kaakchirurg lopen ter controle en kleine aanpassingen. En daarna nog 2 operaties (bot opbouw en implantaten). Dus we zijn voorlopig nog 3 jaar bezig ongeveer. Cool Geschokt

Beterschap en sterkte. Ik ben zelf op mijn 16e aan boven en onderkaak geopereerd en dat was best pittig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 12:06    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ga hem maar lekker vertroetelen, geen betere plek om te herstellen dan thuis.

Precies! Ik heb al een lekkere bananen smoothie klaar staan voor hem. Zal even oefenen en uitzoeken worden hoe vloeibaar/dik het allemaal mag zijn, dus dit is een vrij veilige en voorzichtige eerste poging. Dan kan hij lekker wat drinken als hij thuis komt en daarna zien we wel. Rondje supermarkt gok ik vanavond. Hij had het al over soep, dikke gele vla in het ziekenhuis en dat beviel hem goed.

Nu alleen even wachten op de honden oppas, dat lijkt nu wel lang te duren Lachen ik wil graag naar mijn vriend toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 12:30    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke

Reageer met quote
onig58 schreef:
minnekemuizeke schreef:
onig58 schreef:

amai dat is een hele boterham voor je vriend, drie jaar pfffffff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 12:48    

Reageer met quote
ja he! Hij loopt er al sinds kind af aan mee rond met het probleem en als hij het nu aanpakt op zijn huidige leeftijd dan is het nog "relatief" makkelijk te doorstaan. Als hij langer wacht tot hij echt problemen krijgt (lees, geen gebit meer heeft) dan word het een nog zwaardere spoed klus en kan hij echt 3 jaar helemaal niets.

Dus ik vind het wel heel verstandig van hem en ook knap dat hij het aandurft. Ik ben al bang als ik een gaatje heb bij de tandarts. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Onig van harte beterschap met je vriend...dat zal niet meevallen voor hem de komende tijd.
Ik heb afgelopen februari mijn hele gebit onder narcose laten verwijderen. Ik ben er blij mee (en ik ondervind nog steeds wel wat kleine probleempjes) maar het was een hele onderneming. Ook tijdje vloeibaar gegeten.
Maar hij heeft dan nog lange weg te gaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 15:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16