Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Juli sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier gaat het goed, gestaag omlaag, geen tijdsdruk maar gewoon elke dag bewust kiezen, kleine porties, en doorrrr Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 7:16    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Leonie, ruilen is ook weer wat drastisch maar als een beetje van beide zou kunnen zijn we allebei weer normaal maar helaas.

Ik vind het wel moeilijk. Ik wil als het een tijdje niet zo lukt graag steeds sneller. Maar dat werkt uiteindelijk altijd averechts. Maar ik zal het toch eens proberen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag me weer netjes houden,gisteren even uit mijn dak gegaan dat mag af en toe van mezelf en ik voelde me ook niet lekker vanwege de pijn had ik paracetamol op en wilde iets hartigs
Manlief kwam terug van de frietkraam frietje oorlog, frietje zuurvlees, fiandel en kroket pffff bij mij is het bij friet zuurvlees gebleven

omdat ik nu weer minder callorieeen verbruik wil ik niet boven de 1500 callorieen komen de Belgische friet van gisteren weet ik niet hoeveel die was maar vast wel heel veel. Nu weer in het gareel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik weet dat het een getal op de weegschaal is en dat ik al heel blij mag zijn met mijn resultaat. Ik had echt zo graag door de 70 gezakt en ik denk dat dat me lukt als niet die akelige ongesteldheid in de weg zat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 11:39    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
l1970 snap ik hoor, hoopte je ff af te leiden met deze opmerking.
en menstruatie op gang?

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 23:09    

Reageer met quote
Nee, nog steeds geen buikpijn hier, nog steeds een opgezwollen buik en ik ben nogal moe, ook niet plezant, 43 dagen inmiddels, wel 9 ons lichter dan gisteren, gzd, dus die 71 kilo moet maar op de lijst. Ik kan daar slecht tegen, een (onverdiend) rood hokje. Ik kan er ook slecht tegen dat ik dus al 3 weken hetzelfde gewicht heb en dat een gemiddeld mens met mijn inspanning en eetpatroon in die tijd 4 kilo zou zijn afgevallen, minimaal. Sorry dat ik even klaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Af en toe is klagen even heel lekker! Dus ga je gang, als je er maar niet in blijft hangen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt!
Maar hou vol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 7:58    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
L1970 ja praat vooral ervaren, vind ik geen klagen! Als ik je gevoel heb gegeven dat niet mocht sorry! Lijkt me zwaar frustreren 3weken tegen zelfde getal aan kijken

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 8:35    

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
L1970 ja praat vooral ervaren, vind ik geen klagen! Als ik je gevoel heb gegeven dat niet mocht sorry! Lijkt me zwaar frustreren 3weken tegen zelfde getal aan kijken

Nee, Kleintje, niemand geeft me dat gevoel hier. Ik vind zelf dat je niet moet klagen maar dragen, streng opgevoed hѐ. Maar als anderen stoom willen afblazen dan vind ik dat ook nooit erg. Ik steek iemand graag een hart onder de riem. Soms heb je dat gewoon even nodig.

Ik ben nu heel strijdlustig, ik zal de Nijmeegse misschien niet op 69 kilo beginnen. Maar na 165 km's in de verzengende hitte, zal ik 'm daar heus wel op eindigen. Dat zal d'r leren om zo dwars te liggen. Mijn lichaam gaat niet winnen, ik win Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 19:53    

Reageer met quote
Dubbel

Laatst aangepast door L1970 op za 14 jul 2018 20:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 19:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12