Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Juli sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier een klein groen hokje, wat eigenlijk niet de inspanningen weergeeft. Ik eet heel netjes streng koolhydraatarm, en het gewicht gaat maar zeer mondjesmaat omlaag.

Het enige wat ik kan verzinnen om beter te doen, is meer bewegen en meer water drinken. Dat ga ik deze week dus maar eens uitvoeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 19:15    
Vrouw Weeggegevens   MaddyS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi vrolijkvlindertje,

Een klein groen blokje is ook goed hoor, Alle kleine beetjes vormen ook een groot gewicht.

Meer drinken kan inderdaad bijdragen aan beter afvallen en beweging is altijd goed.

Zelf wil ik ook meer bewegen, maar als ik thuis wil sporten moet toch eerst de temperatuur in huis naar beneden gaan.

BE STRONGER THAN YOUR EXCUSES
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb mij eveneens aangemeld. Ik hoop deze maand nog 1,5 kg te verliezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hoe gaat het hier met iedereen?
Houden we de motivatie hoog?
Gewoon broen demaand juli!
Kom op doorrrrr, schrijf de voordelen van een gezond gewicht op en hang het zichtbaar op in de keuken! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 7:24    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nog steeds niet ongesteld, al 14 dagen te laat, ik hou vocht vast en het wringt hormonaal en daar ben ik niet blij mee, ben nu 6 ons zwaarder dan vorige week (eergisteren zelfs 1,2 kilo), terwijl ik nog steeds goed mijn best doe en er geen enkele reden is waarom ik niet minstens 5 ons afval per week, dus ik vul mijn gewicht nog maar even niet in, zit niet op een rood hokje te wachten. Wie heeft ook last hiervan?

De motivatie is verder goed, ik ga niet snaaien en ik word niet depri maar ik baal er wel een beetje van dat ik zo mijn doel niet ga halen van 69 kilo aanstaande dinsdag als de Nijmeegse begint en dat ik dan juist ongesteld ben, brrr. Ik heb wel vaker klappers gemaakt na zo'n vochtperiode, maar 2,1 kilo is veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 7:38    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
HIer ging het even iets minder, veel koolhydraten gegeten en ik kwam meteen aan, dus nu weer minderen met koolhydraten en dat gaat goed!

Bij jou?

Leonie, vervelend zeg! Hier ook (iets) te laat met mijn menstruatie, wat een 'dieet' met je lichaam doet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn discipline heeft het heel moeilijk.
Ik ben ernstig toe aan "vakantie". Even zonder leefregels. Maar dat is geen optie helaas. Dus door ploeteren. Werd niet blij van de weegschaal vanmorgen, dus moet toch ergens nog energie vandaan halen om Nee te zeggen tegen eten.

Leonie, vervelend! Ik lijk het tegenovergestelde probleem te hebben. 2 a 3x per maand ongesteld. Beetje delen? Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 9:16    

Reageer met quote
B23 schreef:
HIer ging het even iets minder, veel koolhydraten gegeten en ik kwam meteen aan, dus nu weer minderen met koolhydraten en dat gaat goed!

Bij jou?

Leonie, vervelend zeg! Hier ook (iets) te laat met mijn menstruatie, wat een 'dieet' met je lichaam doet...

Ik denk niet dat het mijn 'dieet' is wat zorgt dat mijn ongesteldheid niet op tijd is, ik eet al minimaal 30 weken zo en daarvoor ook niet heel veel anders, al at ik toen wel meer koolhydraten, maar niet heel veel meer calorieën, dat is maar iets van 500 per dag, hooguit. Bij mij is de verandering vooral dat ik steeds meer kon gaan bewegen. Maar mijn sport kan ik er ook niet de schuld van geven, al mijn andere periodes waren keurig tussen de 26-31 dagen. Dus ik weet het niet, zie verder geen verschillen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 12:34    

Reageer met quote
Mineola schreef:
Mijn discipline heeft het heel moeilijk.
Ik ben ernstig toe aan "vakantie". Even zonder leefregels. Maar dat is geen optie helaas. Dus door ploeteren. Werd niet blij van de weegschaal vanmorgen, dus moet toch ergens nog energie vandaan halen om Nee te zeggen tegen eten.

Leonie, vervelend! Ik lijk het tegenovergestelde probleem te hebben. 2 a 3x per maand ongesteld. Beetje delen? Lachen Lachen Lachen

Wat mij helpt is af en toe wat lekkers nemen, maar dan gewoon hele kleine porties, afgepast, wat wel binnen het dagmenu past. Daar dan ook heerlijk van genieten. Wat vind je erg lekker en is iedere keer een probleem om te laten staan? Dan geef ik je een gezond alternatief wat ongeveer dezelfde smaakbeleving heeft.

Ik zou nu wel willen ruilen ja...maar normaal vind ik 1x per maand meer dan genoeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 12:38    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Jullie aanmoedigingen hebben geholpen, lief en bedankt!
Laatste dagen gaat het bij mij echt lekker soepel en heb echt enorm aan het boek van Beck wat ik mbv sprintje aan het doornemen ben.
Mineola urgh zo ingewikkeld is dat dan. Succes met laatste loodjes!
L1970 Ohhh wat balen voor je zeg en ook nog eens menstruatie! Snap heel goed dat je graag 69 had neergezet voor vierdaagse. Maar kijk eens ff hoever je bent gekomen! Uiteindelijk is het een getal op weegschaal Lach
B23 stomme koolhydraten ... lukt het om weer te minderen?
elisabeth wat fijn dat je ons hier weer even wakker schudt! Hoe gaat bij jou?

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 0:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12