Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Juli sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
wat een mooie resultaten al!

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 22:29    
Vrouw Weeggegevens   MaddyS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker bezig allemaal!

BE STRONGER THAN YOUR EXCUSES
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Halverwege deze week al bijna mijn einddoel van de sprint gehaald zie ik. Ben benieuwd hoe het het er zondag voor staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola
Mis ik iets?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De weegschaal zei vanmorgen 78,8. Maar ik vul het zondag altijd in. En m'n einddoel is 78,4.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 9:19    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nog 7 ons te gaan en ik heb er eindelijk weer een 6 voor, nog 1,6 kilo te gaan en ik zit op streef. Met een flinke eindsprint start ik 17 juli de Nijmeegse echt op 69 kilo in mijn wandelrokje maat 38. Ik ga ervoor.

Iedereen verklaarde me voor gek: 27,5 kilo afvallen in 31 weken met mijn zuinige motor vond iedereen absurd, irrealistisch, onhaalbaar, obsessief en meer van die demotiverende kleinerende termen. Maar als ik zeg dat ik dat doe, dan doe ik dat ook. Ze kennen me blijkbaar toch niet.

Ik heb er al heel veel voor moeten laten staan en nog meer voor moeten doen, soms onmenselijk veel, maar nooit zo extreem dat het ongezond wordt of crash of zo.

Ik heb heel veel over voor het blije toetje van mijn jongste dochter, die vreesde dat ik de 4x40km niet zou kunnen wandelen omdat Bechterew vaak roet in het eten gooit, maar zoveel te zwaar zijn gooit altijd roet in het eten en nu ben ik topfit en sleep haar er doorheen. Is haar eerste 4x40, nu op haar 16e, mijn tweede. Het zijn niet de kilo's, maar dat ik dit voor haar over had. Ik heb twee hele lieve waarderende dochters. Ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 15:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Applaus L1970!! Uit je dagboek begrijp ik sat ke rond de 1000-1200 cal eet, wat eet je dan zoal?
Ben zelf ook klein dus ook minder cal nodig.
En benieuwd hoe je gaat aanpakken als je op streef bent? Is dit je streef streef of ga je door?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 23:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat er is gebeurd? +0.5 geen idee. Weegschaal schommelde hele week wat. Ook wel calorieen geteld enzo. Misschien calorieen onderschat. Dus ga weer afwegen.
Wil weegdag veranderen naar zondag, ff kijken of morgen dan opnieuw doorgeef of dat ik dinsdag doe en volgende week wel op zondag Lach

Hoe gaat bij jullie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 8:29    
Vrouw Weeggegevens   MaddyS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een stressvolle week gehad, heb nog wel mijn punten geteld, maar ben bang dat ik toch iets te veel vet heb binnen gekregen. Dus ik hoop dat de weegschaal mij komende zondag niet te hard afstraft, ik ben al blij als ik maar 1 ons afval.

BE STRONGER THAN YOUR EXCUSES
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier gaat het goed, gestaag omlaag, is hard werken voor elk onsje (vooral leren Nee zeggen) maar dat is het me waard Erg blij

En voor nu gewoon doorrrrrrrr!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 7:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 7 van 12