Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Blijf 'hangen'... Gelukkig heb ik het druk genoeg om niet de hele dag aan 'eten' te denken....
Heel heel boos
Vanavond Sint bij onze oudste vieren. Alles 'klaar' en ingepakt. Erg op tijd voor mijn/ons doen en dat voelt wel apart. We zijn nu in de voortuin bezig om te kijken wat er aanplanten uit moet om de oprit te verbreden. Wat we aan planten en bollen hebben kunnen redden, is er uit en manlief loopt nu te meten of we genoeg steentjes hebben. Schijnt dat het wat krapjes is... Rollende ogen (Dat heb ik nou nooit met mijn gewicht... ohhh )
Wat goed dat we van Judith leerden om onszelf complimentjes te geven.
En dat idee om een dag in stukjes te verdelen, vind ik ook een heel goede. Met kleine stapjes kom je ook vooruit!
O ja, bleekselderij vind ik ook niet lekker om zo te knabbelen... Ik snijd het wel fijn om door te soep te doen en ik vries er ook kleine gedeelten van in. Dat gaat goed. Ik gebruik de selderijknol (ook heel fijn gemaakt/gepureerd) samen met aardappelpuree. Zo krijg ik toch extra groente binnen en het is vochtafdrijvend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 14:30    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dymphie, beter even stilstaan dan aankomen.. niet gefrustreerd worden. Mag ik vragen hoe je dat doet met de knolselderij, want ik bedenk me dat ik die wel lekker vind, ook wel in de soep.. Volgende week komt er groentesoep op het menu smullen

Wens jullie vast een fijn weekend, vanavond en morgen werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 16:09    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
O, Vlinderrrr, dat is wel een klusje met die knolselderij/selderijknol!
Hij is een geduchte tegenstander, want ik vind het wel lastig om zo'n knol klein te krijgen (snijden). Meestal koop ik een kant en klaar erwtensoep pakket uit de super om soep te maken, of anders neem ik een hele of een halve selderijknol. De bruine buitenkant schil ik eraf met en aardappelmesje en dan snijd ik hem in kleine stukjes. Dan neem ik aardappels, een of twee winterwortels, een of twee uien en gedroogde spliterwten. Daar maak ik mijn erwtensoep mee. (Idee voor morgen! Lach)
Als ik daarna nog selderijknol over heb, snijd ik de butienkant eraf, snijd ik de witte delen met mijn Fissler snij-molentje klein en kook ik ze gaar. Dan pureer ik alles en voor 'puree' met aardappels meng ik dat met een zelfde hoeveelheid aardappelpuree. Ik heb zelfs puree ingevroren en in bakjes in de vriezer gezet. Heel handig als ik soms ineens 'puree' tekort kom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Soep is een prima manier om extra groenten te eten. Erg blij En lekker ook, warm in de winter. Uitlachen

Ik was weer aangekomen, net zoveel als ik vorige week was afgevallen............. tsja, dat schiet dan niet op. Sip Ik heb toch het plan om voor de kerstdagen nog wat speling te krijgen, dus er moet weer wat af.

Weet wel hoe het komt, ik eet weer meer brood. En brood en ik, dat is geen goede combi. Nu heb ik zuurdesem van de warme bakker gekocht en die is zo lekker, heel moeilijk om het dan bij 1 plakje brood te laten......... Verward smullen Dus vandaag geen brood meer. Alleen maar soep van bruine bonen, vult ook goed. Erg blij

Plan gemaakt, nu nog aan houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 1:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Iedereen een fijne zondag. Is er al veel Sinterklaas gevierd? Hoe ging het met het weerstaan van al dat lekkers?

Ik vier het niet, dus dan heb ik daar ook geen problemen mee. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 1:47    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij 2 ons eraf. Het gaat goed. Had afgelopen week wel een paar uitschieters, maar snel de draad weer opgepakt.
Vandaag vieren we sinterklaas en dinsdag nog een keer met de kleinkinderen. Ik heb mijn plan gemaakt.😋
Wens jullie allemaal een fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 6:56    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
heb gelukkig geen sinterklaas maar wel huisgenoten die heb snoep willen.
ik moet even twee dagen wachtten met wegen want het Mexicaans van gisteren was erg zout

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier ook vanmiddag en dinsdag Sinterklaas vieren en gisteren gevulde speculaas en pepernoten afgeslagen.
Je blijft anders aan de gang😂
Merk dat juist als ik alleen ben snaaidrang veel groter is, lijkt dan echt op een momentje voor mezelf.
Maar daar wordt bewust aan gewerkt😊

Kom op nieuwe week, plan maken en voor ons allemaal een dikke pluim dat we hier nog zijn en meewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dag 25

Spoor ondermijnende gedachten op!

Het is belangrijk dat je je eigen ondermijnende gedachten leert herkennen en leert daar effectief op te reageren.

Voordat je de eerste hap neemt van iets buiten plan heb je altijd een gedachte. Door deze te weerleggen kun je jezelf beter in de hand houden.

Het kan geen kwaad want...
Ik heb nu echt honger
Het is Sinterklaas
Er staat zoveel lekkers
Iedsreen eetvervan
Zal wel meevallen met de calorieën
Ga morgen wel compenseren
Ach, ga in januari echt beginnen
Enz, enz.

Als ik mijn ondermijnende gedachten leer herkennen dan kan ik erop reageren en wordt afvallen gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 8:21    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
het loopt toch al niet lekker dus het maakt niets meer uit
das de mijne. en dat voelt ook echt zo
al geef ik er niet meer aan toe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 8:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 32 van 37