Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik probeer me nu even vast te houden aan een van mijn Reminders; bedenk dat op het rechte eet-pad blijven makkelijker is dan weer opnieuw beginnen. Verward

Want soms wil het niet zoals ik wil. Echtvriend heeft ook zo zijn ideeën......... en die maken me soms zwak. Wat geen excuus mag zijn, maar goed.
Dus heb ik afgelopen woensdag toch maar een broodje falafel gehaald (en hij Döner) met sausjes natuurlijk. En de dag erna was ik een pond (!) zwaarder weer. Nu weet ik wel dat het vocht is en dat ik dat er met een paar dagen weer af heb, maar ik baal toch. Want nu krijg ik weer een rood vakje morgen. En dat wilde ik nu juist voorkomen. Rollende ogen

Elke dag een nieuwe kans op een betere dag. Voor de feestdagen heb ik wel een plan in mijn hoofd gelukkig. Houvast is belangrijk voor me. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 1:55    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@ Flying Missy

Misschien te prive, maar de ideeen van je echtvriend gaat dat over dat je anders moet eten of over hoe je eruit ziet?

Bij mij is de visie van mijn partner ook een ding, heb er ruim een jaar geleden in mijn schriftje er wat over geschreven.

Uit het Volle Leven van Hanneke Groenteman

Mijn lief zei: 'Voor mij hoef je niet te vermageren, ik vind je goed zoals je bent!'
En dat was zo, hij vond dat lekker, zo ' n dikke vrouw.
Maar ik zag mezelf in een rolstoel belanden, ik werd een versleten vrouw op mijn 50ste!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 7:41    

Reageer met quote
Dag 24

Leren omgaan met ontmoediging!

Er komt voor iedereen een moment dat afvallen moeilijk gaat, dat het je zo nu en dan te veel wordt.
Als je ontmoedigende gedachte hebt, is de keus aan jou.
Of je laat je motivatie erdoor aantasten of je zoekt een weerwoord op de ondermijnende gedachten.

Zo motiveer je jezelf.
Lees je motivatiekaarten
Tel de moeilijke uren bij elkaar op, zijn er maar een paar
Concentreer je op wat je vandaag kunt doen

Dus bedenken dat afvallen het grootste gedeelte van de dag niet moeilijk is en niet te ver vooruit kijken, maar nu aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 7:51    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jeej, groen Stuiteren

Missy, gebruik jij geen sellerijzaad tabletten tegen het vocht? Hoe bevallen die, heb er nl. ook last van, vermoedelijk hormonen..

Eigenlijk komt er altijd wel weer een moment dat je ontmoedigd raakt. Bij mij vaak na een paar goede weken, het helpt vast als ik me er op voorbereid en idd niet te ver vooruit kijken. Bij moeilijk dagen breek ik de dag in stukjes, eerst de ochtend doorkomen, dan de middag dan de avond. Als eetdrang heel sterk aanwezig is, uitstellen per half uur of kwartier, afleiding zoeken, vaak gaat het dan over...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 8:17    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
hallo allemaal
kreeg geen berichten binnen en toch alles gelezen. moeilijk dagen gehad. had overal zin in maar me aardig in kunnen houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@Flying Missy
Vandaag een balansdagje houden misschien waardoor je de extra calorieën van het broodje falafel & de sausjes weer compenseert ? Succes !

@Elizabeth01
Zooo herkenbaar dat stukje van Hanneke Groenteman.

@vlinderrr
Goed gedaan !
En nu doorpakken dan zit je zo weer in de flow.

@D01
Top dat je je niet hebt laten gaan, zie je wel dat je het gewoon kunt ! Maar nu wel weer terug in het gareel hoor, succes.

Dag 24
Leer omgaan met ontmoediging

Wanneer het me teveel wordt of de moed me in de schoenen zinkt, ga ik:
1. Mijn voordelen-motivatiekaart lezen
2. Tel de moeilijke uren bij elkaar op zodat ik zie dat het er maar een paar zijn, het overgrote deel van de dag heb ik geen probleem.
3. Concentreer mij op wat ik vandaag doe want ik weet dat ik de dingen die ik vandaag moet doen wel volhoudt.......als het morgen moeilijk wordt dan los ik dat dan wel op en concentreer me nu alleen op vandaag !

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 10:56    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
wat ik heb geleerd is mijzelf complimentjes geven. dat deed ik nooit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 11:58    

Reageer met quote
Complimentjes zijn belangrijk D01, er is er vaak wel eentje te vinden. Ik probeer ook steeds vaker naar de positieve stapjes te kijken die ik zet..

Ik ben langs de gezondheidswinkel geweest en heb capsules gekocht om mijn vochtbalans wat op orde te brengen, dit ga ik twee maanden proberen. Vrouwtje die me hielp is voedingscoach, hmmm moest dit zo zijn..?

Ik kreeg een pamflet mee en een kennismakingsgesprek is vrijblijvend.. Ga er over nadenken, ergens ben ik zo eigenwijs te weten/denken dat ik het zelf wel kan, maar ik mag haar wel en wie weet heb ik er wat aan.. tarieven zijn wel pittig zie ik nu..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 13:01    

Reageer met quote
@Vlinderrrr

Als je steun kunt gebruiken, of iemand die met je meekijkt, bel dan gewoon een dietiste.
3 uur wordt vergoedt uit je basis verzekering en na een paar gesprekjes heb je het wel scherp.

Coaches, adviezen van andere partijen gaan je meestal arm maken, preken voor eigen kerk om ook nog eens supplementen aan je te verkopen.Wees op je hoede!

Voor vocht afdrijven haal ik gewoon bleekselderij. Even wassen, de stelen in stukjes snijden en knabbelen maar.
Dus multifunctioneel, je hebt wat te eten zonder calorien en je gaat er beter door plassenp😊op de markt ben je voor 1 euro de hele week goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 13:18    

Reageer met quote
Ik vind bleekselderij zoo vies.. Oke een beetje door een salade, maar verder.. kan je het invriezen? Peterselie en sellerie zouden ook goed zijn, ga me eens verdiepen in een smoothie.. Heb idd ook aan een diëtiste gedacht, ik probeer het eerst zelf en kijk dan in het nieuwe jaar verder. Eerst maar eens een tijdje kijken hoe het gaat, ik kan het best Sport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 13:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 31 van 37