Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Elisabeth, het motiveert me om hier te zijn, denk dat ik anders in de drie cijfers was beland en dat wil ik voorkomen. Vanochtend 92.8, denk ook vocht/darminhoud, de 93 ga ik niet meer voorbij! Het is klaar!

Mijn grootste valkuil is snoepen om wat voor reden dan ook, daar ligt mijn winst. Ik ga straks nieuwe groente en fruit halen en voor vanavond lekker koken.

Haha een skinny jeans, ik heb een koffer staan waar ik wat te kleine kleding in bewaar en ik heb er twee broeken in zitten maat 40. Deze heb ik gekocht toen ik ze bijna paste maar nooit aangehad omdat ik weer groeide, als ik ze nu zie is het best wel intimiderend moet ik zeggen.

Ik heb mijn motivatiekaart gelezen en ga dat vaker doen naar mate ik last krijg van eetneigingen. Idd niet meer omkijken, relativeren, accepteren en doorgaan!

5 jaar geleden, 20kg lichter... zou nu met 10 tevreden zijn.. onder de 80 lijkt mijlen ver weg.. in stapjes bekijken wat haalbaar is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik heb dat echt gedaan toen ik wist dat ik zou gaan afvallen.
Bij de Newyorker een skinny jeans gekocht, maat 36, en er een grote sticker opgeplakt.
DOEL BROEK!!
Deze aan de kast gehangen zodat ik er paar keer op de dag mee geconfronteerd werd.
Geen keus, daar moet ik heen van 44-42 naar 36.
Met een half jaar paste ik erin, en inmiddels iets te ruim.

Door zichtbaar te maken, briefje op de koelkast, briefje op de trommel, briefje op de groentela, kun je niet vergeten waar je voor aan het werk bent.
Zodat je telkens weer bewust bent waar je heen wilt, ook op de moeilijke momenten.

.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
En die beroemde '20' van Judith heeft mij vorig jaar echt getriggerd. Die hoort echt bij d eondermijndende gedachte van: het is maar een klein snoepje, of eenklein stukje, of het zijnmaar ene paar kruimels, vul maar in. Maar als je dus elke dag 20 kcal extra eet, ben je een jaar later eenkilo zwaarder! Een klein stickertje met '20' heb ik dus in mijn voorraadkast gehangen, net als op de binnenkant van de deur van de koelkast. Helpt mij enorm!
Is echt niet zo dat ik nooit in de fout ga, ben echt geen heilige, maar dat ik nu weet van die 20, maakt me er wel bewuster van hoe sluipend het kan gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 10:51    

Reageer met quote
Denk wel dat er verschil is wanneer je een dieetverleden hebt.. Heel knap dat je dat hebt bereikt in een half jaar en ook zo goed weet vast te houden. Dymphie is ook stabiel, goed hoor. Ik merk dat ik mezelf wat meer ruimte gun dan toen ik de vorige keer afviel, in de zin van ik moet niet meer zo nodig onder de 70. Ik wil heel graag onder de 90 en dan 85 (en dan eventueel 79.9), dan zou ik tevreden zijn, dat een jeans lekker zit, ik me weer beter en vrijer kan bewegen.

Graag zou ik het eerst redden tot 83kg en dan 85 als bovengrens aanhouden, dit een tijdje stabiel houden en dan proberen nog wat te zakken. Zover is het nog niet, maar ga er wel weer mee aan de slag. Heb als doel 5000 stappen per dag en vandaag zit ik al op 7000 Lach Wanneer ik de 5000 goed kan behappen ga ik het verhogen met 500 stappen, de lat niet meteen te hoog leggen, want dan neig ik eerder naar opgeven.

Uiteindelijk leer je jezelf een beetje kennen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@vlinderrr

Wauw, een goed plan heb je al klaar !
En slim van je om het zo te doen als het voor jou het fijnste voelt & wat bij jou past.
Succes cheerleader

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 18:22    

Reageer met quote
Dankje Lach

Wil er even voor gaan zitten om een goed eetplan in elkaar te zetten, ik heb behoefte aan structuur.. Er niet (teveel ter plekke) over na hoeven denken, zal me helpen. Ik vind het op het moment moeilijk omdat er veel gaande is, maar wat heb ik eraan als ik bijv. nog 5 kg aankom, daar veranderd de situatie niet door. Juist door de controle terug te pakken, zal ik sterker worden. Het is net of ik er weer toe moet komen, snappen jullie? Ga Mieke Kosters er weer eens bij pakken, ik hoor de 'angsthaas' fluisteren.

Morgen druk dagje, goed voor afleiding. Fijne avond allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Vers van de pers........Beck Diet Solution

Tuesday Reality Check:
We??re now in the busy holiday time of year and people are more likely to drop healthy habits like exercise and meditation, simply because they have so much going on.
Don??t fall into that trap!
Especially during the holidays, exercise and meditation are extra important to provide healthy outlets and stress relief.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 20:40    

Reageer met quote
Dag 23

Reken af met het is-niet-eerlijk-syndroom!

Waneer je gedachten hebt over je eetpatroon, gewicht die beginnen met: Het is niet eerlijk dat...., dan heb je de keus.
Je kunt bij deze negatieve gedachten stilstaan en je rot voelen of je kunt zeggen: ja dat is zo..., Het is niet eerlijk...., Nou ja....
En vervolgens richt je op positieve dingen in het leven.

Accepteer dat het leven niet eerlijk is maar als het alleen gaat om wat minder eten, waar hebben we het dan eigenlijk over?😂

Kom op, maak je plan, motivatiekaart lezen en misschien een nieuwe maken en ga er weer voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 7:24    

Reageer met quote
Exercise is stress relief Uitroep

Het is niet eerlijk syndroom is eigenlijk peuter gedrag...

Ik ga een motivatiekaart maken over het fantastische gevoel, na een goede dag!

Vanmorgen 92.3, dat motiveert.. Eetplan voor vandaag is klaar, motivatiekaart gelezen, spijkerbroek hangt, ik wil bouwen aan het vertrouwen dat het deze keer wel gaat lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 8:28    

Reageer met quote
Vertrouw erop dat je nieuwe denk-, en handelswijzen in de loop van de tijd krachtiger worden!
Als je maar blijft oefenen en volhouden.

Mensen kunnen altijd nieuwe patronen aanleren, doorzetten en herhalen daar gaat het om.

Goed bezig, elke dag weer, niet meer er mee bezig zijn betekent zwaarder worden dus doooorrrrrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 8:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 29 van 37