Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Elisabeth, dankjewel. Ik geef niet op hoor, ben vastberaden 2017 goed af te sluiten. Blijf hier meelezen en hier en daar de adviezen mee te pikken Cool

@Dymphie, ook jij bedankt voor je oppeppende woorden. Ik kom wel weer eens buurten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 12:56    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
dat is het idd. ietsje meer eten omdat het goed gaat, even minder sporten. wat is het belangrijkste? goed in mijn lijf zitten en trots op mezelf zijn. volhouden dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 16:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vlinderrr, jammer dat je niet meer mee kunt/wilt sprinten. Soms wordt het gewoon teveel he?

Ik blijf bij Judith hangen omdat haar waarheden vaak gehoord moeten worden om echt vast in mijn denken en doen verankerd te raken. Lachen

Vandaar bezig geweest met eet ideeën t/m het aankomende weekend, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Weegschaal staat nu wel weer stil op een iets lager (maar toch nog te hoog) gewicht. Ik moet dus mijn motivaties lezen. En 20! en Geen keus! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2017 0:56    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Missy, ik leg mezelf druk op door de sprintjes.. Soms vind ik het motiverend en dan weer een averechts iets.. Vind het wel heel leuk om hier te lezen hoe het gaat en momenteel is mijn gewicht stabiel rond de 92. Dat is gegeven mijn situatie heel mooi en iedere keer dat ik een stapje zet in de goeie richting maak ik mezelf een compliment en denk ik aan de wandelschoenen, die op me wachten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2017 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn dat je je blijft lezen, Vlinderr! Goed zo!

Ik blijf een beetje hangen aan e 'bovenkant van stabiel'... Verward Het kost me wat moeite om mijn draadje op te pakken na twee drukkere oppasdagen, hoewel dat natuurlijk meer tussen mijn oren zit dan dat het echt problemen zouden zijn.
Zo dalijk (zeggen mijn kleinzoontjes...) ga ik mijn weekmenu maar eens globaal maken en noteren in mijn laptop. Ook 'netjes' volgens de regels van Judith Beck. Misschien gaat de klad er dan een beetje uit. voor straks staat er in ieder geval een groentesoepje te pruttelen op de kookplaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2017 11:34    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
soms kan jezelf teveel druk opleggen idd averechts werken. gewoon maar even proberen vlinder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2017 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Gewicht doorgegeven, toch weer wat eraf. Het schommelt als een gek in mijn lijstjes. Maar in het kader van tel je zegeningen heb ik mezelf een compliment gemaakt maar. Lachen

Ik ga door met matigheid en verstandig zijn. Voor de feestdagen nog wat zakken maar. Dan kan ik dan wat extra's inplannen immers.

Beetje stress hier, toch niet gaan grazen. Goed he? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 2:25    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
We hebben inmiddels geleerd dat door te gaan grazen je stress echt niet minder wordt😂
Sterker nog, je krijgt er een rot gevoel bij omdat je toch weer in deze valkuil bent getrapt terwijl je weet hoe het werkt😈
Dussssss goed bezig en ook resultaat, compliment verdient!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dag 21

Bereid je voor op je weegdag.

Het is absoluut noodzakelijk om je te wegen!
Het sterkt jezelf vertrouwen, het houdt je biij de les en hett houdt je gemotiveerd om door te gaan.

Het is wel belangrijk dat je de weegschaal gebruikt om te bepalen wat je moet doen.
Dus of de ingeslagen weg goed is of dat er aanpassingen gedaan moeten worden.

Besef dat het getal op de weegschaal altijd KLOPT en is afhankelijk van wat je hebt gegeten, hoeveel energie je de afgelopen dagen hebt verbruikt, hoeveel vocht je lichaam vasthoudt en andere biologische factoren.

Verspil geen tijd aan negatieve gedachtes of zelfverwijt maar maak een plan, bedenk hoe je het verder gaat aanpakken!

Zelf weeg ik elke dag en wekelijks stuur ik hier in voor mijn grafiek.
Ervaring is, niet meer wegen is losser worden en dat betekent meteen aankomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 8:39    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
mijn ervaring ook. je denkt het gaat lekker , neemt iets meer en hop. ik voel me ook nog niet veilig genoeg om niet iedere dag te wegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 13:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 26 van 37