Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@Dymphie
Thankx Erg blij

@Elisabeth1
Goed van je dat het snaaien niet uit de hand laat lopen, dat moet ik nog zien te leren.

Vandaag precies 20 kg. afgevallen en dus om me te complimenteren heb ik mezelf een mooie nieuwe spijkerbroek kado gedaan, een maatje kleiner en die zit als gegoten Cool

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 10:52    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Je hebt jezelf goed beloond, Midde!
Wat zal die spijkerbroek je een goed gevoel geven!
Mooi van genieten dus! foto maken! Lach
20 kilo! Zet daarvoor in gedachten maar eens 20 kilo-pakken suiker of meel op een plank voor je... Geschokt Erg blij Erg blij
Toen ik hier eens schreef dat ik 14 kilo lichter was geworden, heeft Karin een plaatje in mijn dagboekje neer gezet met 14 kilo boter en een houten spatel erin... ohhh Schaam Schaam Erg blij Erg blij Erg blij
Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja enorm eigenlijk als je het op een plaatje kunt zien😲
En dat elke dag meeslepen, pfff daar wordt je toch moe van en zo belastend voor je gewrichten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 12:10    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo fijn een maatje minder.. goed gevoel, hou vast!

Mijn vakje word morgen rood, it is what it is, of het moet er al slapende afgaan vannacht haha. 'K ben maar mild voor mezelf, het lukt me op het moment niet om alle ballen hoog te houden. Blijf mezelf voorhouden dat het niet perfect hoeft, ieder goed stapje is er één.. Vandaag iig een goede dag wat eten en bewegen betreft Lach

Alvast een fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 22:10    

Reageer met quote
@vlinderrr

Envandaag er gewoon weer een goede dag aanplakken en zo door.
Dan moet ie volgende week wel groen zijn😊

En bedenk, als je hier op het forum niet zou meeschrijven en niet meer meewegen was je zeker een heel stuk zwaarder geweest.
Dus compliment verdient.

Als door omstandigheden het moeilijk is om goed voor mezelf te zorgen, dus zelf minder kan bepalen wat ik die dag ga eten dan schakel ik over op gewoon hele kleine porties.
Dan lukt het vaak toch om op gewicht te blijven, misschien een idee voor jou?
Ik neem dan maar vit.tablet extra, moet toch wat😂t

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 7:11    

Reageer met quote
Dag 18

Verander je defenitie van vol!

De meeste mensen die moeite hebben om op gewicht te blijven weten niet goed wanneer ze nog honger hebben en wanneer niet.
Als je na het eten niet in gematigde of stevige pas een blokje om kunt lopen, betekent dat dat je teveel hebg gegeten en dat je definitie van vol niet klopt.
Jouw defenitie van vol kan een van de redenen zijn waarom je aankomt of moeite hebt met afvallen.

Dus we gaan oefenen met het verschil leren kennen tusen te vol en normaal vol, je dus nog fit voelen na het eten.
En beseffen dat honger geen noodsituatie is en wetende dat je dat gevoel kunt verdragen.

Zelf eet ik afgepast, dus ben nooit te vol, zou altijd nog wel een bordje op kunnen, maar doe het niet.
Ken het gevoel nog wel van voor het afvallen, vol, opgeblazen, broek op het vreethaakje en s nachts last van mijn maag, maar heb dat 2 jaar geleden achter me gelaten.

Ook het weekend gewoon door, heb zo een lunchafspraak maar mijn plan is gemaakt😊

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 7:44    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth, bedankt voor je reactie, die helpt Lach Ik heb een politiek correct gewicht ingevuld, laagste was 91.6, hoogste 92.2. Omdat de 1 me meer stimuleert dan de 2, 91.9 ingevuld, nu ga ik er weer voor.

Ik ga ook weer meer op portiegrootte letten, maar weet uit ervaring dat als ik tijdens de maaltijden voldoende eet, ik minder snaaigevoelig ben. Vanavond een gezellig avondje gepland, ik ga overdag compenseren, heerlijk broccolisoepje smullen

Dat té vol is idd een vreselijk gevoel, lang niet gehad. Compliment waard hihi. Ik schep maar één keer op, of twee keer kleine porties, zodat het ánders voelt.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, 'vol' voelen... dat is gelukig echt lang geleden! Sinds ik met Judtih bezig ben, heb ik haar tips over porties overgenomen: kleinere borden op tafel, als regel één keer opscheppen, en, als ik het heel erg lekker vind, er goed over nadenken of mijn eten na die tweede keer opscheppen net zo lekker zal smaken als bij de eerste keer.
Toen onze jongens nog thuis woonden, aten we we twee keer per maand van de bakplaat. We zaten dan allemaal best veel te eten (mijn mannen leken toch meer naar binnen te kunnen werken dan ik...), maar ik deed dapper mee. Tot ik dus een jaar of zeven geleden leerde dat je je echt niet helemaal lens hoeft te eten om iets lekker te vinden.
De beter op mezelf afgepaste porties bevallen me goed. En ja, al zit ik rond mijn streefgewicht, er zijn genoeg dagen dat het me, vooral 'savonds, niet goed lukt om sober en matig te blijven. Dan realiseer ik me de volgende dag (als ik de weegschaal heb gezien) dat het toch echt levenslang is. Klinkt wel als een soort gevangenschap. Maar als ik daar tegenover zet dat altijd teveel eten, en dus áltijd teveel wegen óók een soort gevangenschap is. Kwestie van er anders tegenaan kijken en zoeken hoe ik mezelf de betere kant weer op kan kijken. Meestal pak ik dan een boek met dagmenu's waarin ik kijk wat op dat moment het beste bij me past, maar vooral wat het beste voor me is.
Wel blijven oefenen! Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 11:59    

Reageer met quote
Zo klinkt dat woord 'levenslang' heel anders.
Dat is nl wel een keus die je maakt, of de rest van je leven op je eten letten en dus op gewicht blijven of teveel eten, en dus de rest van je leven je niet lekker in je vel voelen.

Dan toch gewoon levenslang goed voor mezelf zorgen en daar hoort te vet, te veel, te zoet niet meer bij😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb mijn daadwerkelijke (en te hoge) gewicht ingevuld. Zelf eraan gegeten dus eerlijkheid duurt het langst.

Nu weer meer in het gareel. Het kost me heel veel moeite momenteel en ik weet niet zo goed waarom het zo moeilijk is. Rollende ogen
Dus maar weer terugvallen op de hulpmiddelen; een plan maken en uitvoeren.
Porties niet te groot maken. Genoeg drinken.

En dan komt het uiteindelijk wel weer goed denk ik. Maar tot ik weer in evenwicht ben............ oei oei. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 nov 2017 2:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 22 van 37