Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Een boek van Judith Beck over cognitieve therapie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Hoofdstuk 4 heb ik afgerond en de 18e begin ik.

Mag ik iets vragen, begreep nml dat verschillend onder ons dit traject al hebben gedaan. En het boek(boeken) weer tevoorschijn hebben gehaald. Was het gelukt? Waren jullie tevreden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Klaziena, , ik had het paarse boek al in 2016 gekocht, ben er toen zijdelings mee bezig geweest. Daarna aan verschillende sprintjes meegedaan, om te herhalen en weer te herhalen. Ik vind het een heel fijne methode, omdat het niet zozeer gaat over lijnen en afvallen, maar veel meer over het Zoeken en vinden van een eigen balans ten opzichte van gezond voeding, hoe k ertegenaan kijk, hoe ik het voel, en welke saboterend gedachten ik beter om kan denken in ondersteunende gedachten. Judith gaat ook niet uit van ' in d fout gaan' of ik mag dit niet, maar meer uitgaan van ongepland eten, en beter of goed kiezen wat wel goed voor je lichaam is .Misschien staat het hier nu een beetje rommelig, en kunnen anderen me aanvullen, maar voor mij helpt het als ik de boeken van Judith er 1 of 2 keer per jaar uit de kast haal en in de herhaling ga. Ik leer elke keer weer nieuwe dingen, al heb ik toch al aardig wat o ja momenten, maar die helpen me ook positief verder.

Laatst aangepast door Dymphie op ma 11 okt 2021 19:48, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 11:59    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Hallo ik wil graag met jullie meedoen, had het boek al een paar jaar in de kast liggen.
Vorig jaar heb ik hem weggegeven en dus nu voor dit sprintje weer opnieuw besteld. Hij komt morgen of woensdag binnen en wil dus graag mee doen vanaf de 18de

Groetjes van patricia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 16:37    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Zou me even voorstellen: ik ben patricia bijna 44 jaar, moeder van een zoon van 14 en een dochter van 18. Ben al bijna 25 jaar samen met m'n man en al 18 jaar werkzaam bij Mac donalds.
Ik lijn al sinds ik me kan heugen van sonja bakker ( hé anneke ) tot soep dieet met accupunctuur tot shake's en pillen.
Ik was met het bakkeren veel afgevallen maar door emoties alles plus een beetje extra weer aangekomen.
Nu doe ik een jaar al project gezond en dat bevalt me, mede door de hulp van m'n man en kinderen erg goed.
Maar nu ik afval ben ik daarnaast niet blij omdat ik vreselijk bang ben om weer zo veel aan te komen omdat dat in het verleden al vaker is gebeurt. Daarom wil ik graag meedoen met dit sprintje, dat als mensen zeggen wat zie je er goed uit en wat ben je afgevallen, dar ik dan niet denk. Jaja dat is nu maar hoe is het volgend jaar. Ik hoop dat dit sprintje en jullie mij daarbij kunnen helpen. Groetjes van patricia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 16:49    

Reageer met quote
Hoi Patricia, welkom! Leuk dat je ook mee wilt doen. Jouw boek ruikt straks heel vers! We zijn al met een aardig groepje. Het lijkt me heel fijn en geruststellend [ en motiverend niet te vergeten) dat we elkaar steunen in onze zoektocht naar een acceptabel gewicht!
Daar horen schommelingen bij, at omhoog, en ook omlaag. Daarom zij we geen robots!
Veel succes met de voorbereiding!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Wat leuk dat er weer een Beck's sprintje is, ik doe graag met jullie mee! Ik heb het boek er meteen weer bij gepakt (dit boek is ook het enige boek in mijn boekenkasten waarvan ik precies weet waar het staat en nooit naar hoef te zoeken Lach )

Fijn trouwens dat het in dit sprintje rustig aan wordt gedaan. De vorige sprintjes gingen voor mij altijd veel te vlug en dan kon ik het al snel niet meer bijbenen. Nu kan ik er tenminste rustig de tijd voor nemen, fijn!
Ik ga me gauw op de eerste hoofdstukken storten....
Veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
(dubbel)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 19:31    

Reageer met quote
Dubbel enthousiast Aardblij!! ? Erg blij
Fijn dat je er ook weer bij bent!
In het verleden ging het voor mij ook nog wel eens te snel. We houden dat met elkaar wel in de gaten, want er zijn echt wel opdrachten bij die tijd vergen, maar nu zijn we in de voorbereiding, Maandag starten we echt met dag 1!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Een van de weinige cursussen waar ik mij echt op kan verheugen, met een stel gemotiveerde vrouwen die hetzelfde probleem hebben.

Herkenning, met lotgenoten, geen druk en vrijwillig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 20:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 7 van 51