Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Als ik het zo een beetje samenvat, is deze sprint best een succes geweest. Op mijn beetje voorzichtige vraag aan het begin heb ik een heerlijk antwoord van jullie gekregen: zo'n fijne club mensen die met elkaar deze weken in wilde gaan. Dank jullie allemaal! Ik schreef dat al eerder, maar ik voelde me erg door jullie gesteund. Dat heeft me ontzettend goed gedaan en me een duwtje gegeven als ik het moeilijk vond om Judiths opdrachten en haar filosofie hier neer te zetten.

Bij mij komen de volgende vragen door elkaar op, bijvoorbeeld:

Ging het zoals je hoopte of verwachtte?
Kon je voldoende tijd vrijmaken, of voelde je je steeds tekort schieten?
Hebben de motivatiekaarten en andere lijstjes je geholpen?
Ging deze sprint zoals je verwachtte?
Waren deze weken positief of negatief voor je?
Wat vond je erg leuk en uitdagend?
Wat vond je vervelend om te doen?
Zijn er opdrachten die je leven hebben veranderd?
Heb je voldoende antwoord gekregen op de vragen die je hier stelde?
Wil je er later in het nieuwe jaar nog mee verder gaan?
Wil je nog iets extra's vertellen? Ruimte genoeg, zou ik zeggen.
.....

Ik hoop dat jullie de donatieknop op deze website weten te vinden als dank aan Ellen, die deze website zelf beheert, en er al jaren voor zorgt dat wij onze zorgen en zorgjes hier allemaal kwijt kunnen!

Hoort zegt het voort!

Ik wens jullie allemaal, in grote of kleinere kring, heel goede kerstdagen en een uitermate moedig nieuwjaar!!

Veel liefs!!
Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2021 18:06    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Weer mooi geschreven dymphie.
Het sprintje vond ik fijn omdat jij alles voorschreef, in m’n hoofd gaf ik steeds antwoorden en dacht ik er aan als ik iets ad
Alleen kwa uitwerking van alles ben ik zelf niet toe gekomen omdat ik daar zelf niet aan toe kwam, en de rust niet had om het te doen.

Wil zelf volgend jaar hier wel mee aan de slag gaan.
Vond het erg leuk om te lezen allemaal en ook leuk dat het sprintje zo de hele weg bleef bestaan.

Iets negatiefs kan ik er niet over zeggen.
De beste wensen allemaal en ik hoop dat 2022 voor iedereen mooie dingen brengt.
We zien elkaar vast wel weer in een ander sprintje en misschien gaat dat sprintje wel weer over het boek, nieuw jaar maar het gevecht tegen emotie(eten) en alles waar Judith over gaat
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2021 17:43    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dag allemaal, wat fijn dat er toch nog ruimte is tot afsluiten.
De link was verdwenen uit mijn profiel dus dacht ik dat schrijven in het sprintje niet meer mogelijk was.
Dus toch: ik heb al beschreven wat mijn bevindingen waren.
Ik kan nog vermelden dat het een hele kluif was
en dat ik blij ben dat het op de site zo openlijk besproken en geoefend kon worden.
Omdat stress een terugkerend iets is in mijn eetgewoontes is
ga ik ook nog een cursus mindfulness doen en daar ik slecht slaap wat de oorzaak kan zijn van verkeerd eten doe ik ook nog iets aan mijn slaapproblemen.

Ik heb veel van jullie geleerd.

Tot ziens op de site.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2021 19:08    

Reageer met quote
Doekoe, dankjewel, voor je compliment en ook voor je openhartige reactie verder. Erg blij mee!

Astride, toppie zoals je hier bent ingestroomd en zo goed meedeed, meedacht, je struggle en overwegingen met ons deelde.

Ik ben erg blij met al jullie reacties! Ze waren allemaal steuntjes in mijn rug!

Misschien heb ik met deze sprint wel het meest geleerd van alle eerdere van Judith waar ik aan mee deed!

Afvallen en op gewicht blijven is echt werk in uitvoering, en dat blijft.

Wat Missy altijd zegt: Wat je inmiddels hebt geleerd en weet, kun je voor je eigen bestwil, hoe oubollig en ouderwets dat ook klinkt, niet, nooit meer niet weten hè?

Ik hoop ook dat ons de komende tijd allemaal veel steun geeft om te weten wat we geleerd hebben bij Judith en dat veel daarvan ons kan behoeden voor al te diepe valkuilen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2021 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Een leuk en informatief sprintje vond ik het en ben daarom ook blij dat ik heb meegedaan.
Vol goede moed het boek besteld van JB en ermee aan de slag gegaan. De meeste opdrachten vond ik leuk en heb in het begin veel creativiteit en energie er ingestoken, het zwakte af en toe een beetje af omdat het voor mij te snel ging .ik ben van plan om het nog in alle rust het over te doen in mijn eigen tempo,
de groep vond ik ook erg leuk .
Dymphie het is een goed succes geweest en je hebt er veel aandacht aan besteed dankjewel hiervoor Liefde Liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2021 11:54    

Reageer met quote
Fijn Klaziena! Dank je wel ook! Het was best hard werken, maar ook ik ga over een week of twee de boeken weer naast me neer leggen!!
Wens jullie allemaal een heel voorspoedig maar vooral heel moedig nieuwjaar!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2021 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dymphie, ik vond het veel en best moeilijk om de regelmaat van lezen en doen vast te houden. Het is ook heel veel om je eigen te maken. En ik heb het dus al eerder gedaan, dus ik kan me voorstellen als je er nieuw aan begint dat het dan nog zwaarder is. Rollende ogen

Maar het heeft me wel weer veel gebracht, opfrissen van kennis en meer motivatie. Lach En het heeft me geholpen om toch nog wat af te vallen, al is daar nu na de feestdagen minder van te merken. Dus ik moet mijn motivatie en boek maar weer opdiepen. Dan komt het wel weer goed denk ik. Judith een beetje verstopt tijdens de feestdagen vrees ik. Schaam Schaam

Ik heb wel veel gehad aan iedereen hier. Altijd goed om te weten dat je er niet alleen voor staat. Lach Nogmaals bedankt. We gaan het nieuwe jaar in met Judith in ons achterhoofd. Ik lees op FB ook altijd de motivaties per dag die ze posten. Kleine reminders zijn het. Misschien een tip voor hen die ook FB hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2022 13:56    

Reageer met quote
Ik vind het ook heel veel, Missy!!
Hoop er over een week of twee echt weer mee te kunnen beginnen!!
Laptop is vandaag via Mediamarkt opgestuurd naar Lenovo, want het touchscreen doet het niet. Duurt minstens twee weken. Dan hoop ik m weer heel terug te hebben. Zo niet, dan wil ik een nieuwe. Had m in september 2028 speciaal gekocht voor het touchscreen.. Snif. Nu al stuk en daar baal ik wel van, maar ik wil toch graag weer een laptop waarop het Office pakket kan, met Word.... ohhh Schaam Schaam maar even duimen dat het goed komt.

Kleindochter is er nu. Erg gezellig, al zitten we n7 met ons drieën naar een beeldscherm te gluren. Masr ik wil graag even weegclubben. Erg blij
Kom later wel terug bier!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2022 20:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
Pagina 51 van 51