Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Goedemiddag dames, ik zie dat jullie zijn begonnen aan een sprintje met Judith Beck's. Zou ik nog mee kunnen doen? Ik ben de afgelopen 2 jaar enorm aangekomen en ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Er moet echt iets gebeuren, want die kilo's zitten me echt in de weg. Ik kan dus wel een sprintje gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Lieve Dymphie,

mij zou het schikken maandag de 18de.

Jij kunt mijn/onze coach niet worden want dat ben je al, dus dames, wees op je hoede.
Nee hoor, dan weet ik het al.

Prettig weekend, allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Yes het boek is binnen.
De 18e komt mij ook goed uit, dan heb ik nog 10 dagen de tijd om te lezen en me voor te bereiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Amypower, tuurlijk kun je meedoen. Welkom!
Ik sluit de sprint nog niet. We zijn nog in de voorbereidingsfase, die minstens zo belangrijk is al het begin van het stappenplan.
Je kunt hier al van alles over lezen in de eerste vier hoofdstukken.

Na de vraag van Astride is het nu een goed moment om op 18 oktober met dag 1 te beginnen. Dan hebben we tot die datum nog mooi tijd om er veel over na te denken en sommige belangrijke dingen vast aan te pakken.

Fijn weekend allemaal; veel succes met trainen, oefenen, schrijven en nadenken! En geef jezelf eens een compliment Erg blij Erg blij als iets in de voorbereiding op deze methode nu al lukt of goed gaat!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Fijn Dymphie dat ik nog kan meedoen. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik heb 42, getrouwd en moeder van 2 dochters. Mijn dochters zijn 14 en 11 jaar oud. Net als velen van jullie ben ik het grootste gedeelte van mijn leven bezig met afvallen. Toen de oudste in groep 8 zat, ben ik aardig wat kilo's afgevallen. Ik voelde me toen heerlijk. Maar helaas kwamen de kilo's er al snel weer aan en ook aardig wat extra's. Zo zwaar als ik nu ben, ben ik nog nooit in mijn leven geweest. Het lukt me alleen niet om de knop om te zetten en die kilo's er af te krijgen. Mijn jongste dochter zit nu in groep 8. Mijn doel is om tijdens haar eindmusical en afscheid van groep 8 weer een stuk lekkerder in mijn vel te zitten. Hopelijk gaat het met dit sprintje lukken om voor het eerst sinds tijden weer onder de 80 te komen. Ik heb het boek van Beck's weer onder het stof vandaan gehaald en ook de app van Fat Secret weer geinstalleerd op mijn mobiel. Vanaf nu geen excuses meer. Vanaf nu er echt weer voor gaan. Ga zo beginnen met lezen zodat ik er de 18de helemaal klaar voor ben. Dit keer gaat het boek helemaal uit en gaan de kilo's er af !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 16:00    

Reageer met quote
Goed plan Amypower!!
We mogen bij deze sprint, (die is voor het leven! ) ons wel bedenken dat het wel een soort van levenslang is.. Negatief daaraan is da je misschien eerst het idee hebt dat je altíjd zult moeten lijnen. Zo zie ik het inmiddels niet meer. Wel had ik graag veel eerder wat meer begrepen wat voor effect verschillende soorten voedingsmiddelen op mij en mijn gewicht hebben. Dan was ik vast slimmer omgegaan met onze voeding.
Positief is dat we zo kunnen ontdekken waar het misgaat door onze saboterende of ondermijnende gedachten over eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 19:52    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Wilde m er ook net weer bij pakken. Ik heb beide boeken en zelfs ook het blauwe boek maar die gaat niet over dieet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben bij dag 6. Ik bombardeer jullie als mijn lotgenotengroep en coaches. Goed?
Bij het lezen kreeg ik wel door, dat ik veel te snel eet. Doe het wel altijd zittend. Bij het eten na elke hap je bestek neerleggen en tot 10 tellen ga ik proberen.
Vanaf 18 oktober begin ik weer op dag 1. Heb mij dan in ieder geval al een beetje voorbereid.
Nu gaat het nog niet helemaal goed.
Komt door de herfst. Schaam Schaam GEEN EXCUUS‼️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaia, fijn dat je ook weer mee doet. Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 14:16    

Reageer met quote
Fijn en leuk Kaia, dat je weer meedoet!

En wat is het blauwe boek?.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 19:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 6 van 51