Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Jij ook bedankt Dymphie je hebt het goed gedaan mijn complimenten. Ik neem even pauze en bekijk het na de feestdagen hoe en wat ik precies wil.

Voor iedereen fijne feestdagen gewenst Kerst4 Kerst4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Bedankt Dymphie. Ik was te laat met mijn gewicht doorgeven helaas. Maar voor wat het waard is, ik ben geeindigd met 63.8 op de weegschaal. Dat is fijn, want minder dan toen ik met het sprintje begon. Erg blij

En ik neem Judith met me mee.

Ik heb mijn streef gewicht over de tijd van 60 kilo naar 62 kilo aangepast. Dat is mijn 'ondergrens' en mijn 'bovengrens' of besliste nonono gewicht is 65 kilo. Zolang ik daar tussen kan blijven, liefst zo laag mogelijk ben ik tevreden. Lach

Als de evaluatie komt dan laat ik ook weer wat van me horen. Ben nu best afgeleid eigenlijk. Maak me zorgen en voel veel stress. Dus wens ik jullie bij deze fijne Feestdagen. In jullie eigen bubbel. Blijf veilig, we zijn er nog niet...... Kerst eten Kerst kus Kerst4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Van mij mag het vanaf morgen, in de afsluitende week van deze sprint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 17:38    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Iedereen bedankt voor dit sprintje
Fijne dagen allemaal en hopelijk staat er voor iedereen een mooi en vooral gezond jaar voor de deur
Tot in een volgend sprintje, Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 8:38    

Reageer met quote
Dymphie wil je daar nog een tekst voor neerzetten of iedereen voor zich een vorm van afsluiting kiezen?

Ik heb me gisteren niet heel erg des Judiths gedragen vrees ik. Maar ik heb wel onmiddellijk de draad weer opgepakt vandaag. Dus dat helpt dan ook wel weer.

Wie gaat de feestdagen in met een goed plan? Ik ontbijt wat uitgebreider (met feeststol en een eitje) en eet dan niets tot het avond eten (makkelijk voor mij want ik moet werken en slaap dus overdag Lachen ). Maar in de avond toch weer wat uitgebreider; met soep vooraf, vette kaasfondue op de 1e dag met brood (voor mij altijd een reden om aan te komen, brood) en een salade waar ik dan maar wat meer van neem. Langzaam eten heb ik me voorgenomen. En dan een klein dessert (cheesecake toetje) en een kleinigheid bij de koffie na. Dan werken. Neem ik alleen yoghurt, noten en fruit mee.

De 2e dag eet ik normaal na weer een ontbijtje (samen met man na het werk) maar wel een dessert. En dan neem ik mijn gewone lunch mee naar het werk. En dan heb ik een week om te compenseren voor oudejaarsavond. Lach Ik hoop in de tweede week van januari dan weer onder de 64 kilo te zitten. We gaan het zien. Erg blij

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen als afsluiting. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik denk dat Astríde dat gaat doen. Zeer binnenkort...! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@:Klazina:
lieve meid, jij hebt geen dagboek en ik heb je hier ontmoet, op dit sprintje. Ik wil je dan ook hier bedanken voor jouw lieve aanmoedigen in mijn dagboek en hier.
Zoveel herkenning, heel leuk!

Dus ik wil dan ook plaats deze plaats de beste wensen sturen voor 2022 en daarna. Wij komen er wel!

Natuurlijk jullie allemaal de beste wensen, 'Beckers', maar ik ben nog niet weg.

Tot later!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 12:25    

Reageer met quote
Iedereen vast hele fijne Kerstdagen! Kerst eten Kerst raam Kerst4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Toen ik mij inschreef op dit sprintje was ik nog maar kort op de site en dacht ik het heeft vast wel meerwaarde,
maar wat kan het mij nog leren?
Ik wist wat van Judith Beck en ik ben al op mijn stabiele gewicht.
Daarbij was ik in zeer stressvolle periode terecht gekomen,
maar ik wilde een nieuwe eetstijl vinden en dat is nu dus gelukt.

Ik had het dus eerst fout en heb dankzij dit sprintje wat/enkele gedragsveranderingen kunnen aanbrengen
en daaruit volgend ook voordelen voor mijn man.

Ik weet mijn negatieve gedachtes nu te analyseren. misschien beter dan mijn HA!
En, wat belangrijk is, ik heb aardige en behulpzame mensen leren kennen.

Ik denk dat mijn(vr)problemen heb kunnen verklaren en beheersen door Judith's gedachtengoed.

Ook ik heb leren eten met aandacht, tot voor kookte ik niet met passie maar at wel regelmatig buiten deur,
verschillende keukens maar nu eten we aandacht thuis.
Nee, nu kookt mijn man met plezier, wel met passie en eten en ook lunchen we met aandacht
voor elkaar en voor het eten, aan de eettafel.
Dank je, Judith!

Wat meer? Ik kan beamen wat de meesten hebben ervaren, maar wij plannen ons eten niet ver vooruit.
Wij eten wat we 's-morgens kopen met smaak en zorg bereid.
Ik gebruik dus geen eetmeter.

Het boek is prettig geschreven gelardeerd met een casus en of 1 van Judiths consulten met een cliënt.
Elke dag, dus 42, geeft steeds nieuwe inzichten.

Het was en geweldig sprintje, heftig, mega heftig maar doeltreffend.

Ik wens ook jullie een prettig weekend!

Ter ere van Judith:

https://www.bing.com/videos/search?q=you+tube+judith+beck+diet+therapy&&view=detail&mid=5038E114B4FA0C66F6825038E114B4FA0C66F682&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dyou%2520tube%2520judith%2520beck%2520diet%2520therapy%26qs%3Dn%26sp%3D-1%26pq%3Dyou%2520tube%2520judith%2520beck%2520diet%2520therapy%26sc%3D0-33%26sk%3D%26cvid%3DC29C49AB43F84A3EB10DDDD60BC39C0A%26FORM%3DVDVVXX

en deze

https://www.bing.com/videos/search?q=you+tube+judith+beck+diet+therapy&&view=detail&mid=78A4DE30600F093DFAD378A4DE30600F093DFAD3&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dyou%2520tube%2520judith%2520beck%2520diet%2520therapy%26qs%3Dn%26form%3DQBVDMH%26sp%3D-1%26pq%3Dyou%2520tube%2520judith%2520beck%2520diet%2520therapy%26sc%3D0-33%26sk%3D%26cvid%3DC29C49AB43F84A3EB10DDDD60BC39C0A

Naast de keuze tussen een ideaal gewicht en streefgewicht is er ook een chronologische en biologische leeftijd:

https://www.bing.com/videos/search?q=Meditation+Myths&&view=detail&mid=4FCDB4705D57A51909064FCDB4705D57A5190906&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3DMeditation%2BMyths%26FORM%3DVDMHRS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2021 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 49, 50, 51  Volgende
Pagina 50 van 51