Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Misschien. Klazina, even ter overweging...je bent nog niet zo heel lang lid van de Weegclub. Je hebt nog tijd zat!! Erg blij

Toen ik begin 2011 eindelijk de moed had gevonden me hier op de Weegclub aan te melden - ik vond het heel eng- heb ik eerst een dagboekje aan gemaakt, althans een van de moderatoren heeft me daarbij toen geholpen. Ik was erg 'gespannt' zoals onze oosterburen dit noemen en was heel voorzichtig om hier dingen op te schrijven en heel voorzichtig met wát ik schreef. Ik wilde me hier eerst echt veilig voelen. Dat lukte me steeds beter, ook doordat anderen in mijn boekje kwamen kijken en schrijven. Ik vond en dacht toen dat sprintjes echt iets waren voor iedereen die hier al langer was, en nog lang niet voor mij. Tot een van de moderatoren me erop wees dat ik me ook bij een sprintje kon aanmelden. En toen ben ik gaan zoeken welk sprintje me aansprak en deed ik na verloop van tijd soms wel eens mee met heel veel sprintjes, zoveel dat het me soms te veel werd. In de loop van de tijd heb ik daar keuzes in gemaakt om het ook bin te kunnen benen. ohhh
Dus lang verhaal.
Klazina, bekijk het voor jezelf wat goed voelt en denk er rustig over na en doe alleen dingen die bij jou passen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2021 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dymphie, wat ben je weer druk geweest. Dank voor alle informatie.
Hier gaat het weer beter.
Ook deze week weer met hoepelen begonnen en vanmiddag spontaan een wandeling in het bos gemaakt.
Vandaag heb ik snert gemaakt. Meestal neem ik dan een tweede kop. Nu dacht ik, één kop is genoeg. En dat was het. Was wel een beetje trots dat het mij lukte.
Menu voor morgen en overmorgen gemaakt.
Langzaam maar zeker kom ik weer in mijn ritme.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2021 23:14    

Reageer met quote
Mooi Anneke, goed van en voor je o het gevoel te hebben/krijgen dat je het/jezelf weer onder controle te hebben. Dik compliment! Dat mag dik zijn!! Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2021 23:17    

Reageer met quote
Yeah, ik heb hier weer een groen vakje. Blij mee. Nu maar weer doorgaan met minder koekjes snoepen als tussendoortje... Hoe lekker ik ze ook vind, het zijn echte gewichtsbouwers... Gemeen Heel heel boos

Fijne dag allemaal en tot later. Vandaag druk dagje dus even geen tussendoorberichtjes van mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Wat fijn een groen vakje Dymphie, zelf heb ik me ook gewogen vanmorgen weer 2 ons eraf , officieel weeg ik me zondag maar denk dat het goed komt. Vandaag een relax dag en mag dan wat extra,s ,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Lieve dames,
vertel mij even, ik ben te lui om het op te zoeken, na te lezen en gisteren bijna niets gedaan. Wel wat gedaan natuurlijk maar niets aan deze schone zaak. Op welke dag zitten we nu?

Overigens.... ik zit weer op mijn oude gewicht als we toch over groene vakjes hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Anneke de snert ga ik zaterdag uit de vriezer halen en neem er roggebrood bij met katenspek na afloop van een wandeling door het bos is het programma.

Dymphie al 10 jaar hier bij de weegclub
Een teken dat het je bevalt Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 12:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het oude gewicht Astride
Ga even zoeken hopelijk niet te dramatisch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 12:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ooh jammer 1 kilo erbij, hoe komt dat of heb je last van grote wisselingen met vocht en zout enzo dat heb ik nml ook als ik afhaal Chinees heb gelijk 1 kilo erbij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@:Klazina: Nee lieve schat, ik was immers al 'klaar' maar lang nog niet klaar!
68,1 vanmorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 12:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 35 van 51