Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Judith Becks dieetoplossing opnieuw oppakken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Dag 7 alweer, vanmorgen gelezen maar niet geheel uitgevoerd, in de diepvries ligt nog fiandel en bitterballen ijsjes en pizza, die ga ik echt niet verwijderen maar de 2e optie is etenswaren achter op de plank leggen en in de diepvries de foute dingen onderin leggen. Toch kan ik hier goed vanaf blijven fiandel lust ik niet bitterballen heel af en toe och ja en de pizza is makkelijk als je geen zin heb in koken maar ook sporadisch en dan is het een klein stukje .dropjes, koekjes chocolade uit het zicht dat is beter anders te verleidelijk, beter is het om het niet in huis te halen want een half pakje koekje kan ik zomaar achter elkaar opeten en nu de kunst om geen pepernoten of ander Sint gerei te kopen pepernoten met chocolade ooooooooh. Nog niet gekocht dat is toch weer een schouderklopje waard maar heb wel Friese dumpkes op mijn vriendin bracht ze donderdag mee uit Friesland en de helft is al op Schaam Schaam

En op het werk verleidelijke potten, taarten, koekjes, kantine die er ook zo verschrikkelijk verleidelijk kan uitzien, daar hebbik geen last van ik ben gepensioneerd.

Vandaag al 2x gegeten aan de tafel met aandacht en kijkend naar buiten ja ik leer het al Lachen motivatiekaarten gelezen en bijgewerkt .

Salade heb ik gemaakt van : div sla , geitenkaas ,walnoot en honing . Vanavond weet ik nog niet ik wil de diepvries een beetje opschonen en ik heb nog zoveel appelen die ik moet inmaken kan 2 appels door de rode kool gooien ik heb nog stoofvlees in de diepvries.

Als ik begin met mijn dieet wil ik minder vlees eten, bonen eet ik over het algemeen weinig daar wil ik verandering in brengen je zit er gauw vol van en lang en ze zijn nog gezond, ik ben me al een beetje aan het oriënteren en verschillende vega recepten uitgeprobeerd.

Een goed tip Dymphie voldoende water drinken dat vergeet ik nog wel eens.

Fijne zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@;Klazina:

ja Ellen. maar het is zondag: zo ik haar ken honoreert ze een verzoek meteen is 'een topper'.
Je vindt haar onder vragen , tips, etc..... niet onder 'Draadje van Ellen'. Ach dat weet je, macht der gewoonte.

Depressie is een vreselijke ziekte maar jouw klachten liegen er ook niet om! In feite ben jij dubbel belast.
Dan nog aan jouw gewicht denken, jij bent ook een topper!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 14:11    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Goede middag allemaal.
Het sprintje stond gelukkig nog open en zou ook graag mee willen doen. Ik heb al vele malen mee gedaan met de Beck sprintjes maar eerlijk gezegd heb ik nooit het boek helemaal uit gelezen.
Mijn valkuil is/was dat ik het na een aantal weken wel wist omdat het zo goed ging…. Voor een tijdje

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Klaziena, Astride gaf je het juiste antwoord over het laten wijzigen van je gewicht.

Succes en sterkte voor jullie beiden!

En Liene fijn dat je weer mee wilt doen! Welkom,; ik hoop dat we deze keer het eind van het boek wél halen! Zet m op!!

Ik wil het sprintje morgen gaan sluiten!

Laatst aangepast door Dymphie op zo 24 okt 2021 20:04, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 19:57    

Reageer met quote
Dubbel... Gemeen Schaam Schaam ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Liene leuk dat je mee komt doen. En dan deze keer doorbijten he?

Ik haal alleen in huis wat binnen mijn plan past. En wat ik aan verboden dingen in mijn plan opneem, want dat mag. Dus ik hoef niks weg te doen. Ik haal geen dingen in huis die ik eigenlijk niet eten wil. En omdat echtvriend min of meer met mij meedoet hoeft het dus niet. Alleen koekjes, die zijn er voor hem. Maar ik probeer hem te leren om er hoogstens 2 te eten en niet een heel pak........... want met koekjes kan hij moeilijk maat houden. Dat heb ik dan weer niet. Ik geef niet veel om koekjes. Dus er ligt een zak chips. Waarvan mits gepland een schaaltje genomen kan worden. En chocolade, waarvan een x-aantal blokjes bij de koffie zijn toegestaan, mits gepland. Zo doe ik dat nu. En het werkt. Ik heb alweer maar 1 zoute bal gegeten vandaag. Geen drie die ik zou mogen. Uitlachen

Ik heb mijn motivaties vanmorgen niet gelezen vrees ik. Foei. Maar wel net nog gedaan. En het ging goed met het zittend eten met aandacht.
Heb ondanks volle dag vandaag toch ook gewoon gekookt met extra groenten erin, dus ik vind dat ik een compliment verdient heb. Waarvan akte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 21:34    

Reageer met quote
Missy, goed bezig! Compliment!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@:Amypower: heb je wat gehad aan die informatie? Er kan voor iedereen weer een andere reden zijn de e-reader te gebruiken.

@:Flying Missy: zo'n brilletje is natuurlijk een goede oplossing maar niet voor mij.. Ik moet gewoon een nieuwe bril kopen, ook vanwege het teveel aan 'blauw licht' zegt mijn man. Het staat hoog op mijn 'to do líst' maar die is zo lang dat ik liever andere dingen eerst doe. Een leesbrilletje is dus een heel goed advies maar dan komt de leesbril weer later.
Nee, eerst maar de e-reader in ere herstellen en toch binnenkort gaan voor een dubbelfocus bril met glazen die 'blauw licht' kunnen temperen.

Kan jij in jouw e-reader ook dingen markeren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Reageer met quote
@;Klazina:

ja Ellen. maar het is zondag: zo ik haar ken honoreert ze een verzoek meteen is 'een topper'.
Je vindt haar onder vragen , tips, etc..... niet onder 'Draadje van Ellen'.

Ik heb gekeken onder tips en vragen kan hierover niks vinden, zoek
nog verder, als ik tips en vragen in het zoekprogramma plaats staat deze er niet bij, ook bij zoekopdracht “weeggegevens veranderen “ zegt hij geen resultaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:34    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Goede morgen.
Ik zie nu dat ik niet mijn hele bericht heb geplaatst gisteren. Nou ja dan schrijf ik het nog een keer hè.
Ik ga mijn best doen om het hele boek door te lezen. Met jullie moet het lukken lijkt mij.

Ik bestel mijn boodschappen tegenwoordig wat super handig is. Ik koop niet meer dan wat de bedoeling is. Ook kan ik thuis eerst kijken wat mijn voorraad is zodat ik niet met te veel impuls aankopen zit. Waarmee ik dan vooral chips en koek bedoel.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 9:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 17 van 51