Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 10

Stel realistische doelen!!

Zet niet te hoog in maar maak tussendoelen. Dit houdt de motivatie hoog en is leuker om naar toe te werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 7:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Mijn doel staat al jaren op hetzelfde, maar ik verwacht niet daar nog te komen. Het is de ondergrens. Ik houdt 2 kilo omlaag en ook omhoog aan. Ik worstel nu steeds met de bovengrens dus. Verward En die kan ik min of meer ook handhaven. Dus dat is realistisch genoeg toch? Lach Nog wel in elk geval. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:24    

Reageer met quote
Hier ook, streef is 58 en bovengrens 62. Ik blijf een beetje in het midden hangen.
Als ik voldoende energie heb en voldoende flow ga ik een x weer naar de ondergrens en probeer dat vast te houden.
Voorals nog tevreden zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mijn doel was 53, maar dat lijkt niet haalbaar. Misschien kan ik beter naar mijnrealistisch doel toewerken. 55 moet goed genoeg zijn. Daar ga ik maar eens een aantal weken aan werken ( met
Judith in mijn achterhoofd..m;-).)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 21:36    

Reageer met quote
Dymphie, jij moet al aan zoveel dingen werken. Lach Judith kan ook goede diensten bewijzen op andere gebieden. Een realistisch doel stellen hoeft niet alleen over eten te gaan immers. Kussen

Gisteren een enorme salade gemaakt. Was heerlijk en kan vast de goedkeuring van Judith wegdragen. Nu maar weer verder met het Plan. Al valt het niet altijd mee om te kiezen wat te eten. Ben zo geneigd naar snel en makkelijk. En dat is niet per definitie de meest goede keuze...………. Schaam Schaam

Hebben jullie dat ook?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 11:23    

Reageer met quote
Dag 11

Ontdek het verschil tussen honger, trek en eetdrang!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 7:13    

Reageer met quote
ja honger hebben wij nooit (aldus wijlen mijn moeder) hoogstens trek. Lachen En dat is natuurlijk zo. Zij had honger gehad in de oorlog en had dus recht van spreken.

Eetdrang is rusteloos gaan 'zoeken' voor mij. In alle kasten kijken wat er in huis is.

Ik heb dat nog altijd regelmatig. Moeilijk om dan toch een goede/voedzame keuze te maken. Gaat wel langzaam beter, maar of ik er ooit helemaal af kom? Verward Weet wel op welke momenten ik risico loop; als ik alleen thuis ben en niet ergens mee bezig ben. Dat is dus deel van de oplossing ook. Gaan wandelen, met de honden, of iets gaan doen dat mijn aandacht echt opeist.

Wat ik wel kan (en dat heeft echt jaren gekost) is een beetje nemen van zoutjes etc. Dus een klein schaaltje chips en de rest van de zak dichtmaken en laten staan. Dat kon ik voorheen niet, dan moest die zak leeg. Ook een soort van overwinning op mezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
En bijzijn helpt de regel van 20. Oogje dichtknijpen is nie goed nie...voor ik het weet ben ik volgend jaar een kilo zwaarder als k elke dag 20 kcal extra eet. Gelukkig heb ik niet zo vaak tussendoor trek. En kan ik niet bij de kastjes waar de koeken staan. Elk nadeel heb ze voordeel.... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 12:16    

Reageer met quote
Dat is wrange humor Dymphy, maar wel waar. Verward

Ik kan overal bij en dat is zeker niet altijd een voordeel. Vandaag heel slecht gegeten, Judith zou haar wijze hoofd schudden. Maar goed, het is maar 1 dag. Morgen (vannacht) weer beter eten. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 19:49    

Reageer met quote
Af en toe een mindere dag bepaald gelukkig niet je gewicht op lange termijn. Wel of je na een 'slechte' dag gewoon de draad weer oppakt.
Het accepteren dat het soms helemaal niet lukt zorgt weer voor bezinning, waar doe je het eigenlijk allemaal voor? En zorgt voor motivatie, niks doen zorgt sowieso voor zwaar worden.

Kom op, plan maken en gewoon weer doorrrrrr!

" Fouten maken is niet fataal. Fouten niet herstellen, dat wordt je fataal."

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jul 2019 7:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 7 van 28