Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lachen Lekker altijd die motivatie van jou Elisabeth. Ik heb een goed plan voor het eten vannacht. Dus heb goede hoop dat het oplopen van de weegschaal dan stopt, want ik was weer zwaarder. Nu is het al meer dan een kilo in de plus vergeleken met vorige week. Dat kan niet in het eten zitten (denk ik) dus is het weer vocht. Daar baal ik altijd van, want de weegschaal ziet het verschil niet immers. Rollende ogen

Maar doorgaan moet ik wel er zit niets anders op. Lachen Het is dat of straks weer 85+........... Geschokt en daar moet ik toch echt niet aan denken. Dat nooit weer! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 0:32    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Nou, zo n vaart loopt het ook niet hoor, ineens terug naar af!

Ik heb mij toendertijd uit laten leggen dat ik gewoon binnen de marge moet blijven. Ondergrens 58, bovengrens 62. Dus het schommelen van 4 kilo, vind ik best veel, is volgens de voedingsdeskundige normaal.
Geen paniek dus maar wel gewoon bewust blijven eten.

Zelf merk ik elke x dat zogauw ik denk, zo nu ga ik 'strenger', het juist averechts werkt.
Niet rommelen met eten, portie s, verkeerde keuzes maar gewoon doen zoals ik de afgelopen jaren heb gedaan.
En dan nog ietsjes gestaag om laag maar stabiel is ook ok.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 6:23    

Reageer met quote
Elisabeth dat is ook zo, dat een paar kilo schommelen normaal is. Hanteert Judith geen 2 kilo omhoog en omlaag ook? Maar ik heb mijn streef op 60. Dat zou 58 en 62 zijn. Maar ik kruip hoger dan dat en het wil niet meer omlaag. Rollende ogen En ik wil ook niet te streng doen, lijkt me ook niet goed.

Maar min of meer volgens plan (weinig khd, zeker geen snelle khd als het lukt) en matige porties eten. Het zijn vaak de extra's die er bij komen. Het; moet kunnen, voor deze keer, zo lekker juist....... dat soort dingen. En ik weet het wel, maar dat maakt het nog niet makkelijker hoor. Verward

Dan hoor ik (ook hier) zet je streef gewoon hoger dan. Maar dat is een glijdende schaal, want dan kruip je evengoed gewoon door omhoog denk ik. Rollende ogen Nee, ik sukkel maar door. Beter hier blijven en zo mijn motivatie vasthouden, dan het opgeven en terug naar af. Lach

Had vanmorgen ook weer een extra's moment. Schaam Schaam En dan pas achteraf denken; dat had je niet moeten doen. Maar het ligt in de kast (over van trip met de meisjes) en dat maakt het lastiger. Weggooien vind ik dan zonde van het geld. Weggeven kan wel, ga ik ook doen zodra ik mijn dochter zie. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 23:12    

Reageer met quote
Dag 37

Ga stress te lijf!

Los het probleem op, prioriteiten stellen
Ontspan je, ga iets leuks doen
Verander je manier van denken, geen onredelijke regels
Maak regels losser
Het is niet alles of niets

Soms is er stress in je leven, overlijden, ziekte, druk werk, waar je zelf niet veel aan kunt doen, het is niet op te lossen.
Maar door je rustpunten te pakken is het te dragen.
Extra eten lost het probleem niet op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 6:32    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn om de dagelijkse opdrachten te lezen. Ze houden me voor hoe het het beste voor me is.
Nu ff ontbijten endan de warme dag weer ziendoor te komen zonder veel eiding van zacht, zoet en’ lekker’... dus plan makenvor de valkuilen die op de loer liggen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 8:37    

Reageer met quote
ja stress kan een trigger zijn om veel of fout te eten. Ik kan met stress aardig goed omgaan vind ik zelf.
Verveling is wel een dingetje. Vooral als ik eens alleen thuis ben. Dan ligt snaaien op de loer. Moet ik echt wat gaan doen. Vaak neem ik de honden mee voor een extra rondje. Lach Zijn die ook weer blij. Lachen

Gewicht blijft hoog. Hoop dat het nu wat gaat afkoelen. Bij ons was een kleine lokale bui met onweer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 23:25    

Reageer met quote
Ik ga terug naar de basis. Gaat niet naam mijn zin nu. Dus; kleinere porties, minder khd en zeker niet snoepen 'zomaar'. Heb nog 2 weken tot mijn vakantie dus wil er eerst weer wat af zien te krijgen. Het is ook vocht, maar daar wil ik het niet alleen op gooien. Dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 0:20    

Reageer met quote
Dag 38

Besluit wat je doet als je gewicht blijft steken!

1. Op dezelfde manier doorgaan en wachten of er nog iets afgaat.
2. Per dag 200kcal minder eten zodat het weer daalt.
3. Kwartier tot 20 min meer lichaamsbeweging .
4. Noem dit je streefgewicht en blijf daarop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 6:18    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik neem de suggesties ban jou mee, Missy.
Inbijt het ontbijt beginnen met mijn smoothie: een kiwi, paar aardbeien, stukje bleekselderij, handje sla, scheut karnemelk en blenden maar. Daar kan ik wel even op teren. Als ik daarmee elke dag begin en de rest vd dag me een beetje inhoud, voldoende drink, moet het goed gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 aug 2019 9:04    

Reageer met quote
Dag 39

Blijf in beweging!

Ach, dat spreekt voor zich. Door beweging voel je je energieker, meestal gaat het niet gelijk samen met eten dus een win win situatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 6:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Pagina 25 van 29