Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De 107 staat weer op de schaal. Gelukkig Erg blij
Heb ik daar toch mijn best voor gedaan ondanks een bbz en een etentje. Vanavond weer uit eten, dan krijgen we een verrassings menu. Ik ben benieuwt. Volgens mij zijn het kleine porties dus hopelijk valt het mee. Geen bier drinken dan maar en matig met rosé. Morgen de draad weer oppakken en maandag weer werken.
Geen paniek. Gewoon de goede keuzes maken Oja? Oja? Uhhhh.....
In ieder geval genieten van het gezelschap.

ja ik ben ook blij met dit programma hoor. Ik zie het als een wegwijzer die je de weg wijst naar je doel en in geval van verdwalen om je op het rechte pad te houden of je daar naar te wijzen.
Maakt niet uit hoe je er komt en hoe lang je er over doet, wanneer je de aanwijzingen volgt zou je er er moeten komen.

@ Missy, mijn dieetiste gaf mij de tip om solidago te gebruiken wanneer je veel vocht vast houd. Ik slik eigenlijk nooit iets om mijn gewicht te beinvloeden (de natuur regelt zichzelf) maar als je erg veel last hebt van vocht vast houden, is het misschien een gouden tip?

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 aug 2019 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Liene, je gaat goed!

Zolang de lijn naar beneden gaat kun je tevreden zijn. Er is geen tijdsdruk, moeten ons leven lang blijven oefenen, nadenken, bewust eten.
Zolang gedachten over eten veranderen, je gedragsaanpassingen maakt zal het gewicht vanzelf zakken.

Kom op doorrrrrr!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 7:44    

Reageer met quote
Dag 22

Reageer op teleurstelling met ' Nou ja".
Ik vind het niet leuk, maar ik moet het accepteren en gewoon doorgaan.

Succesvol afvallen en op gewicht blijven vereist inzicht en vaardigheden maar ook de bereidheid om consequenties te aanvaarden die niet altijd leuk zijn.
Hongergevoelens, Nee zeggen, niet alles kunnen eten, dagelijks plan maken, enz, enz.
Maar ach, als dat alles is, zijn ergere dingen in het leven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 7:53    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Teleurstelling. Ik heb extra hard getraind en nog niet afgevallen. Gisteren ongepland wat chips gegeten. Baal ik van. Maar ik ga doir

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 7:54    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Maar vroeg nasr Bed gegaan vandaag dus nu is alles goed gegaan. Geen kans iets te bemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 23:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had een slecht eetweekend (was niet thuis en ook nogal druk) maar ik denk idd 'nou ja' en ga weer door. Lach

Vandaag ga ik gewoon op mijn eigen manier weer door.

Liene ik slik selderijzaad tabletten. Puur natuur en werkt (meestal) goed. Maar deze keer wilde het vocht niet weg. Nu is het wel weer weg, maar afgevallen ben ik dus nog niet. Maar als ik me nu weer netjes aan mijn plan houd komt dat vast ook wel weer. Lach

Idd niet ongepland eten. Ik zeg tegen de kaasboer; ik weet dat het lekker is hoor. Lachen Nee dank u. Want als je er trek van krijgt kan het zomaar mis gaan. Rollende ogen

Vandaag balansdag, dan probeer ik echt minimaal en goed te eten. Morgen dan ook nog maar met beleid inplannen. Dan hebben we het weekend (Mac en pizza Schaam Schaam ) wel weer gecompenseerd denk ik.
Zou wel fijn zijn om nog wat gewicht kwijt te raken voor ik met de kleindochter en nichtje een paar dagen naar Frankrijk ga. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 10:33    

Reageer met quote
Dag 23

Reken af met -het-is-niet-eerlijk-syndroom!

Zelf heb ik daar geen last van en ook nooit gehad. Zijn wel ergere dingen dan niet alles kunnen eten dan wat ik zou lusten, willen.

Ga vanmiddag weer eens overleggen met diëtiste of ik voldoende voedingsstoffen binnen krijg en wellicht nog fijne tips.

Kom op allemaal, doorrrr!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 7:18    

Reageer met quote
Do1, goede strategie want juist als je moe bent krijg je meer zin omte eten.

Missy, heb me ook wel eens voorgenomen zo n vastendag. Werkt hier niet, denk dan de hele dag aan eten met alle gevolgen vandien Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik doe geen echte vastendag, maar een balansdag. Dus laag in de Kcal gewoon. Was gisteren niet zo gelukt. Dus vandaag in de herkansing. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 10:48    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Je hebt gelijk Elisabeth. Maar ik vind het wrang dat ik er alles aan doen en ik niet afval. Dat komt heus maar nu pas ik nergens in. It sucks. Maar we gaan door. Vanavond blokkeerde een been weer. Gelukkig morgen naar reva.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 17 van 29