Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Dik compliment voor jou terug Elisabeth , je helpt anderen met Beck en blijft zelf scherp erop, heel knap!
ja die complimenten is best lastig

Flying missy klinkt goed! Ook hier eet minder met warmte. En net als jij werkt weegschaal niet mee en zie ik dikke vingers e.d. Denk ook echt vanochtend vasthouden.

Dag 13 overwin eetdrang voor de gelegenheid heb ik diet trap solution erbij gepakt afgelopen week al als luisterboek. Ik rij veel in auto voor werk en doe dan wel eens luisterboek . En heb wat plannetjes kunnen overnemen die voor mij een valkuil zijn. Nu heb ik die bij reminder kaarten gedaan dus ik lees ze dagelijks Lach
Dag 14 plannen van eten, dit had ik eigenlijk al opgepakt
Dag 15 monitoren van eten. Dat ga ik wel doen. Weet dat het een valkuil is om iets gezonds te vervangen voor iets ongezonds.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 8:18    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil nadenken over suikervrije. Verder geen rare dingen gegeten dus tevreden. Vakantie is over dus nu wordt het makkelijker
Compliment aan Elisabeth. Die ons scherp houdt. En aan elkaar want we helpen elkaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 10:39    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Phoe he, dat viel even tegen toen ik op de weegschaal stapte.
Ik geef ook de warmte maar de schuld. Dan zou het vanzelf weer goed moeten kunnen komen en hoop ik volgende week in ieder geval de 7 weer te zien op de schaal.

Kleintje, ik zit ook veel acher het stuur maar heb nooit een luisterboek aan staan eigenlijk. Ik weet niet of ik mijn gedachte daar bij zou kunnen houden. Verward
Soms zit ik te wachten op de verkeersinformatie en dan is hij "opeens" al geweest. In ieder geval de A1/ A2 en A4 Rollende ogen
Dus ik denk dat een boek niets wordt Lachen Lachen

Vandaag BBQ en morgen uit eten..... eens kijken hoe ik dat inplan.
In ieder geval niet met honger heen gaan. Dus vanmiddag maar veel fruit eten. Ik hoop dat ik mijzelf veel comptimentjes mag geven. Werken aan de weerstandspier in ieder geval.

Fijn weekend allemaal.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 11:20    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Vandaag reisde maar goed gegaan. Weer thuis
Alles weer normale ritme wat toch makkelijker is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dankjevoorde elkedagtips!
Ikheb ze nodig. Elkedag nieuwe kansen. Nieuwe week voor ons. Kom maart. De ergste hitte s gelukkigweg. Nu weer ff normaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
ja, gelukkig zal de hitte nu langzaam verdwijnen. Het was bij ons inmiddels toch 30+ in de kamer, om van de slaapkamer maar te zwijgen. En van al dat zweten zou je toch af moeten vallen, maar Nee hoor. Vet veel erbij. Zal toch wel vocht zijn.......... hoop ik. Heb nog steeds niet veel trek. En nu ook geen dorst meer. Maar toch maar blijven drinken. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 1:08    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier ook gewoon zwaarder hoor Lachen
Gerommel met medicatie, vochthuishouding door de warmte anders dus geen nood.
Ga doen wat ik de afgelopen jaren ook gedaan hebt dus zal er echt wel weer afgaan.
Weet in ieder geval dat ik dit gewicht niet fijn aan vind voelen.

Dus kom op, daar gaan we weer, gewoon doorrrrrrrr!!

Oh en dank nog voor de complimentjes, vind het zelf ook prettig om bij de les te blijven en elke paar dagen iets van het stappenplan te plaatsen.
Ook bij mij gaat bewust eten, kleine porties, gezond kiezen nog niet vanzelf maar zit verbetering in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 7:14    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Manlief zegt nog weeg je niet. Je zit nog vol vocht cd warmte en je wordt nog ongesteld ook. Toch doen. Nou dat was niks. Plus 0.6. En ik ben zo braaf geweest en m ed uit de naad gelopen. Woensdag of volgende week zondag nog maar eens wegen. Het gewicht zegt niet alles. Ik kon geen en je ll e broek.meer aan cd plus 7 kg. Nu vd week maar eens kijken als ik beetje geplast heb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik ben een dagelijkse weger en inmiddels geleerd dat gewichtsschommelingen niet altijd te verklaren zijn.
Neem het getal op de weegschaal ook voor kennisgeving aan.
Blijft het te lang een stijgende lijn dan ga ik weer serieus kijken naar energie inname.
Mijn ervaring is zogauw ik er weer iets beter op ga letten de lijn weer daalt.
Schommelingen door vochthuishouding blijven maar de lijn zal wel weer moeten dalen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 10:55    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Ber wacht daling vd week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 16:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 14 van 28