Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck sprintje! We blijven oefenen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik ga nog wel op vakantie, drie of vier weken, maar wil me wel aanmelden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 15:42    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
ja, ik doe ook mee. ben een tijdje geleden weer opnieuw begonnen met het boek en ben nu toe om te starten met dag 15 ... de aanloop heb ik dus gehad, nu verder en vasthouden.
vooral 'doe het toch maar...'

suc6 allemaal

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Door mijn gewicht zo laag mogelijk te houden (binnen mijn eigen lijntjes dan he) kan ik me beter bewegen, ben ik minder snel benauwd door mijn astma en zullen mijn darmen beter gaan. Ik kan leukere kleding dragen ook. En mijn man motiveren om ook zijn gewicht in de gaten te houden, wat nodig is met zijn meer dan 100 kilo, hoge bloeddruk en cholesterol. Rollende ogen

Aardblij, fijn dat je meedoet. Dat inslaan voor de vakantie, dat herken ik zo. Lachen Hele auto vol snoeperijen voor onderweg. Oi oi. Dat doe ik ook niet meer, alleen als de meisjes meegaan, dan is er wel wat voor onderweg. Maar ik neem dan iets wat ik zelf minder lekker vind, dat helpt ook. Erg blij
Ik wens je een hele fijne vakantie. Het is dan immers tijd voor ontspanning, andere omgeving en lekker genieten! Waar gaan jullie heen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 0:45    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Ik zet hier nog even de vijf eerste dagen neer, ook om zelf weer een beetje overzicht te krijgen van de onderwerpen:
Ik heb het Engelse boek dus mogelijk dat ik het net iets anders verwoord dan het in de Nederlandse vertaling staat...

Dag 1: schrijf de voordelen op van afvallen.
Dag 2: Kies twee redelijke diëten uit
Dag 3: Eet alleen zittend
Dag 4: Complimenteer jezelf
Dag 5: Eet langzaam en met aandacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jun 2019 11:39    

Reageer met quote
Deze week ga ik na een heel druk en raar eetweekend voor een neutraal vakje. Dan moet ik nog wel een paar dagen goed mijn best doen en alles van Judith uit de kast halen, maar het zou moeten kunnen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 0:08    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier weer wat geklungel met medicatie en dus vochthuishouding
uit balans.
Maar ach, ook dat heb ik al eens eerder meegemaakt.
Even schrikken vanochtend maar gewoon doorrrr.

Ook beter letten op mijn inname want dat was zo en ma slordig.
Wel gezond maar teveel.
Kortom werk aan de winkel, ach gewoon hand want minder naar de mond brengen,om zondag de schade beperkt te houden. Lachen Lachen

Heeft iedereen de voordelen van afvallen goed in kaart gebracht??
Dit ook duidelijk opgeschreven zodat je weet waarvoor je het doet!

En voor vandaag, goed drinken en gewoon weer doorrrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Geprobeerd om met hulp van mijn lieverd op onze weegschaal te gaan staan. Kon net niet stabiel genoeg staan. Volgende keer beter. En mijn linkerbeen houdt vocht vast. Heb er geen medicijnen voor, maar wel een tubi grip. Die wordt vandaag vervangen. Verder ‘druk’ hier in huis. Onze hh tophulp is lekker bezig, de tuinman snoeit heggen, en om 10.00 u komt de mevrouw vd WMO vd gemeente evalueren. Ik kan nog even op de IPad. Erg blij
Vanmiddag oppasmiddag. En auto moet voor de apk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 9:37    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Judith is toch de manier om je eetgedrag onder controle te houden. Heel fijn dat je een nieuw sprintje bent gestart. Ook al schrijf ik niet altijd, schrijf mijn gewicht ook niet altijd op, ik weet dat dit er is en dat ik hier kan lezen.

Maar ik ben een andere weg ingeslagen.
Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest om mij door te laten verwijzen voor een maagverkleining. Spannend allemaal en ik slaap er al een paar nachten niet van nu ik deze stap heb gezet.
Het gaat gewoon niet meer, mijn knieen zijn versleten en dit zal alleen maar meer pijn doen. Ik heb acrtose in mijn vingers en ben bang dat ook dit erger gaat worden op andere plekken.
De laatste paar weken doen mijn armen zeer, het lijkt op spierpijn. Weer een pijntje er bij Rollende ogen Ik heb vanalles opgezocht op het www maar kan niet echt vinden wat het kan zijn. Tot mijn zoon laatst vroeg, waarom hou jij altijd de trapleuning vast als je een trap op moet?
Omdat ik bang ben dat ik val was mijn antwoord.
Ik heb 4 jaar geleden hersenletsel opgelopen en wat in die tijd er draaierig en dat vasthouden aan trapleunigen doe ik dus nog steeds. Maarrrr ik ben helemaal niet meer draaiering. Ik ben bang dat ik door mijn knie zak en dan van de trap af glij Stom
Ik trek mijzelf omhoog om mijn knieën te ontzien. En omdat ik vrachtwagen chauffeur ben gebeurd dat nog wel eens op een dag. Vandaar dus die zeren armen.
Ik sloop mijn lichaam nu zo onderhand nu ik de 50 ben gepasseerd. Op de manier zoals het nu gaat kan ik ander werk gaan zoeken voor ik met pensioen ga Huil huil

De redenen waarom ik vast geen maagverkleining wilde, je moet er zoveel voor opgeven, daar zie ik nu zoveel pluspunten.
Ik krijg een nieuw leven heb ik het idee.
Dus ik hoop straks een periode af te sluiten en een nieuw periode in mijn leven te beleven. 20 kg lichter en 20 jaar langer in plaats van korter te leven hoop ik cheerleader
Maar ik heb begrepen dat voor je mag worden geopereerd je eerst minimaal 6 kg af moet vallen om ruimte in je buik vrij te maken.
Dus ik zal er straks nog wel even tegenaanmoeten.

Eerst maar afwachten of ik geopereerd mag worden. En dan hoeveel ik moet afvallen voor die tijd. Maar ik ben er van overtuigt dat Judith (samen met een dieetiste) mij helpt om mijn nieuwe manier van denken aan te leren.
Ik verwacht dat het 2020 wordt voor het zover is hoor.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 13:27    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Ik heb een reactie op je bericht op je dagboekje gezet Liene. aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 13:53    

Reageer met quote
Ik had het hierboven ergens opgeschreven Elisabeth, mijn voordelen. Lach Ik denk er wel over na hoor. Want ik wil zo gezond mogelijk blijven. En hoe zwaarder hoe benauwder, hoe slechter ik bewegen kan en hoe meer pijntjes in knieën en enkels. Ik ben in mijn vak ook aardig versleten......... straks heb ik 40 jaar aan het bed gewerkt in een verpleeghuis. En vooral de eerste 15 jaar waren heftig. Zonder al die mooie hulpmiddelen die er nu wel zijn. Omdat ik mijn pensioen wil halen, moet ik dus zorgen dat ik niet weer veel aankom, want dan trekt mijn lijf het echt niet meer. Lach

Ik had net honger. Buikhonger. En was al 'zoekende' maar ik dacht aan Judith; wil ik dit echt wel eten nu? En ik heb het niet gedaan. Ga zo even rondlopen en dan een kop thee drinken. Erg blij Eten komt later pas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 0:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 2 van 28