Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck's spreuken sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Weer groen deze week. Het gaat heel ietsjes harder, constateer ik voorzichtig. Ik drink meer water, wie weet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wednesday Sabotage – December 5, 2018

December 5, 2018/0 Comments/in Daily Diet Tips /by mhagner

Sabotage: It’s okay to eat this without counting it because I don’t know how many calories are in it.

Response: Even if I don’t know the calories, it still HAS calories, so of course it counts. Estimating the calories is so much better than not counting at all because at least I’m still being accountable for everything I eat.

Saboterende gedachte; het is ok om dit te eten zonder de kcal te tellen omdat ik niet weet hoeveel kcal erin zitten.

Antwoord; Zelfs als ik het aantal kcal niet weet, het heeft in ieder geval kcal, dus het telt wel mee. Een schatting maken van de kcal is zoveel beter dan het helemaal niet mee te tellen, omdat ik me dan tenminste toch verantwoordelijk voel voor alles dat ik eet.

Ik gebruik regelmatig de eetmeter, maar als ik dat elke dag doe bij alles wat ik eet wordt ik er niet rustiger van. Dus maak ik nu voor mijn dagelijkse dingen, die vaak ook hetzelfde zijn, gewoon een schatting. Extra's zoek ik dan vaak op. En oh oh oh dat valt dan wel tegen meestal, hoeveel kcal die bevatten. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 23:59    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik tel ook niet echt maar weet het wel zo n beetje. Soms zoek ik ook wat op en dan kun je schrikken maar ook blij verrast zijn Lach
Ik blijf caloriebommetjes vermijden want dat is me het meestal niet waard!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 8:00    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik tel geen calorieen, wel koolhydraten. Niet dat ik ze de hele dag tel., maar ik weet wat ik zo gewoon ongeveer neem, en voor andere dingen zoek ik het inderdaad ook even op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel weer Missy!

Caloriën tellen leidt bij mij heel snel tot grote frustratie en verstoord eetgedrag. Dus ik doe het niet. Uiteindelijk gaat het om gedrag en niet om calorïen (voor mij althans).
Ik gebruik een eetplan en probeer me daar aan te houden, wijk ik erg af, dan stuur ik bij.
De sprintjes waar ik aan mee doe ('Nu ff serieus' en 'Positief gedrag beloond') helpen me daarbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou gisteren en vandaag mijn weerstandspier goed getraind.
Sinterklaasavond mij aan mijn plan gehouden. Ik ging voor 1 wijntje en 4 hapjes. Het zijn 2 wijntjes geworden en géén hapjes. Keuze gemaakt. Geen pepernoten enz. genomen.
Vandaag afgeslagen 2 zeevruchten bonbons, 1 speculaasje en 4 bolletjes marsepein. Zijn toch wel wat calorieen.
Momenteel lukt het me goed. Hoe het kan? Ik weet het niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 18:39    

Reageer met quote
Anneke, je hebt een beroep gedaan op je innerlijke kracht. En je hebt al heel veel geoefend dus dat komt allemaal weer terug. Goed gedaan! Erg blij

Ik heb een paar schuimpjes gegeten. Maar de kruidnootjes met rust gelaten. Lach 1 klein stukje banketstaaf. Verder niet.

En vandaag Grieks besteld. Veel te veel natuurlijk. Dus een deel in dek kliko (pita brood en een deel van de ovenaardappeltjes). Wel gegeten; spanakoptika en courgette kroketjes. En tatziki. De feta salade en aubergine salade staan in de koelkast. Kunnen morgen nog op knäckebröd immers. Lach Ik voel me propvol. ohhh Dus verder alleen nog koffie vanavond en water. Ben ik vast wel zwaarder morgen, maar dat is dan van het zout. En dat gaat er voor het weekend dan ook wel weer af denk ik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je, Missy. Ik hoop dat het zondag op de weegschaal ook te zien is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 20:40    

Reageer met quote
Vast wel. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Holiday treats hanging around your office? It can be helpful to make the decision to not have any while at work, but bring home a portion of whatever looks best to you. That way you won’t have to struggle about whether or not to have some each time you see the treats, and you’ll still be able to enjoy a portion later and not have to worry about eating more than you planned.

Vrij vertaald: Slingert er lekkers rond op je werk? Het kan behulpzaam zijn om het besluit te nemen dat je er niks van neemt zolang je op het werk bent, maar een portie van dat wat je het lekkerst lijkt, mee naar huis te nemen. Zo hoef je niet te worstelen met de vraag of je wel of niet iets zult nemen elke keer dat je het snoep ziet, en je kunt toch later er nog van genieten zonder bezorgd te zijn dat je meer eet dan je had gepland.

Remember, your body does not know or care that it’s a weekend; it processes calories the same regardless of the day of the week. If your goal is to lose weight and keep it off, then weekends are a break from work, NOT a break from healthy eating.

Vrij vertaald: Denk eraan, je lichaam weet niet dat het weekend is en het kan je lijf ook niet schelen: caloriën worden op dezelfde manier verwerkt, wat voor dag van de week het ook is. Als het je doel is om af te vallen en het gewicht eraf te houden, dan zijn de weekends een pauze van je werk, NIET van je gezonde manier van eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 13:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 15 van 19