Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Heel apart,heb ik gelukkig heel weinig last van. Ik kan best aardig Nee zeggen tegen eenstuk chocola. Dan zeg ik Nee, misschien straks. En straks sla ik vaak ook over. Het helpt mij enorm om eraan te d enken dat er nog genoeg in mijn maag zit, en dat dat eten echt wel evenkan wachten. Tevreden over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 34

Zoek een oplossing voor problemen!

Maak een plan, gebruik de 7 vragen technieken.Soms moet je accepteren dat problemen niet op te lossen zijn maak er het beste van dat geeft ook rust.

Als je inziet dat problemen niet verdwijnen door te eten, wordt afvallen gemakkelijker!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 6:53    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goeie dag volgend op gisteren. Eten is bijna nooit de oplossing natuurlijk. Alleen bij echt honger ohhh

Ik heb het soms wel moeilijk te accepteren dat bepaalde zaken niet opgelost kunnen worden door mij.. maar zo is het natuurlijk wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Inderdaad, bepaalde dingen kunnen niet opgelost worden. (ik kan mijnhersenbloedng niet ongedaan maken...) Het boek ''Zoals verwacht wordt alles anders' van Berthild Gunster van Omdenken heeft me goed op weg geholpen. Lichtvoetig met een ernstige onder5oon en praktische tips. Het boek ligt nog steeds naast me. Inpak het ervaar even bij.

Fijne weekallemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Dat is zeker wel een dingetje. Problemen wegeten. Verstandelijk weet ik echt wel dat het niet zo werkt maar de drang kan soms heel groot zijn. Erg goed punt om mee aan de slag te gaan.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 11:59    

Reageer met quote
Dag 35

Bereid je voor op je weegdag!

Wat de weegschaal ook aangeeft, het is alleen maar informatie.
Pas je plan zonodig aan, bespreek het met je coach.
Laat je vooral niet ontmoedigen, kijk waar je vandaan komt en besef dat als je niets doet je iig zwaarder wordt.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 6:59    

Reageer met quote
Dag 36

Geloof erin!!

Ik val af, blijf op gewicht omdat ik geleerd heb hoe dat moet!
Ik weet nu
Wat ik moet doen, oa eten plannen, langzaam zittend eten.
Waar ik mezelf aan moet herinneren oa honger is geen noodsituatie, geen keus, nou ja.
Hoe ik mezelf kan motiveren, oa motivatiekaart lezen, compliment geven.
Hoe ik eerlijk blijf, blijven wegen, alles wat ik eet opschrijf, melden bij de dieet coach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2020 8:43    

Reageer met quote
Dag 37

Ga stress te lijf!

Los het probleem op
Ontspan je
Verander je manier van denken

Als je stappen onderneemt om stress te lijf te gaan wordt afvallen gemakkelijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 7:03    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Heb het gevoel dat ik echt lekker bezig ben. Hou precies bij wat ik eet. Zorg dat ik bewust eet, zittend. Eet daardoor geen extraatjes. Veel in beweging geweest de afgelopen week. Toch ziet de weegschaal het de afgelopen dagen niet. Hoop niet dat het een rood vakje wordt. Voor mijn gevoel ben ik goed bezig. Weet ook dat het een moment opname is. Dat het met veel factoren te maken heeft. Laat me er niet door van de wijs brengen maar het is wel jammer. Wacht morgen nog even af voor het invullen van mijn gewicht.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 12:36    

Reageer met quote
Saskia245 schreef:
Heb het gevoel dat ik echt lekker bezig ben. Hou precies bij wat ik eet. Zorg dat ik bewust eet, zittend. Eet daardoor geen extraatjes. Veel in beweging geweest de afgelopen week. Toch ziet de weegschaal het de afgelopen dagen niet. Hoop niet dat het een rood vakje wordt. Voor mijn gevoel ben ik goed bezig. Weet ook dat het een moment opname is. Dat het met veel factoren te maken heeft. Laat me er niet door van de wijs brengen maar het is wel jammer. Wacht morgen nog even af voor het invullen van mijn gewicht.

Al zou het een x rood zijn, geen probleem, vooral je niet laten ontmoedigen. Kijken waar je vandaan komt en dan gewoon weer doorrrr.
Pas als je een paar weken niet afvalt even heel precies naar de inname kijken en inventariseren of er nog winstpunten te behalen zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 16:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43  Volgende
Pagina 41 van 43