Auteur |
Bericht |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Nou ja, en weer door!
Hier heeft vanmorgen de weegschaal het begeven (batterijtje op) dus vanmiddag even een nieuwe batterij halen :p lastig wegen anders
Ik kom momenteel niet zo in de flow. Wel de basisdingen blijf ik doen zoals zittend eten. Maar ik wijk regelmatig van mijn plan af en dat ga ik wel al merken. Tijd om dat dus niet meer te doen_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 aug 2020 15:24 |
|
 |
|
 |
Jenni-A Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 aug 2020 20:21 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Dag 23
Reken af met het 'het-is-niet-eerlijk-syndroom' !
Wanneer je gedachten hebt over je dieet, eten of gewicht die beginnen met :het is niet eerlijk dat......., dan heb je de keus. Je ,uit bij deze negatieve gedachten blijven stilstaan en je rot voelen, of je kunt zeggen: ja, dat is zo...het is niet eerlijk...Nou ja!
En vervolgens richt je je op de positieve dingen die afvallen met zich meebrengt en andere zaken die je gelukkig maken in het leven.
Kom op, lees je motivatiekaarten, maak een plan, niet terugkijken maar nu gewoon weer doorrrrrrrr!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 aug 2020 7:08 |
|
 |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 aug 2020 8:13 |
|
 |
|
 |

|
|
Vind het getuigen van desinteresse in jouw belevingswereld en desinteresse in wat jij belangrijk vind.
Dus vooral niet boeiend om niet mee te doen.
Als mensen je echt ondersteunen dan zeggen ze, wij willen lekker taart eten, snap dat jij dat liever niet hebt dus voor jou heb ik een bakje fruit gehaald, kun je toch gezellig meedoen.
Oftewel, dikke vinger voor dit soort situatie s, kies voor jezelf en niet voor die vette zooi in je lijf!!
Hahaha, je voelt mijn oude zeer, het is maar een handje vol die echt de situatie begrijpt waarin je je bevind._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 aug 2020 10:27 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Tsjonge hè, die mensen die maar blijven vragen of je toch echt niks wil.. goed dat je Nee bleef zeggen!
Oei Annika, jammer! Gaan we samen weer doorrrrr_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 04 aug 2020 12:36 |
|
 |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
Helaas voor mij een klein rood vakje. Vorige week een schatting gemaakt. Was met vakantie. Nu goed gewogen. Is wel een lager gewicht als toen ik met vakantie ging dus ben er we blij mee.
Nee zeggen lukt me wel erg goed ik ben meer een secret eter. Als er niemand in de buurt is kan ik geen Nee zeggen tegen mezelf.
Ben dus graag onder de mensen als ik aan het opletten ben.
Op naar de warme dagen. Is niet echt mijn ding. Dus veel water en niet te veel doen.
Succes iedereen._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 aug 2020 9:55 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37132 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ondanks weekend met zoon op de camping en enkele foute keuzes toch gelijk gebleven, dus daar ben ik tevreden mee.
Nu begint de 'gewone' week weer en ga ik proberen om weer een paar onsjes kwijt te raken. Veel drinken, ook al omdat het heel warm wordt zal helpen denk ik.
En ik heb zelden meer; het is niet eerlijk........... gedachten. Wel; het kan wel, ik haal het morgen wel in door dan een balansdag te houden. Wat dus werkt, zie mijn gelijk blijven. Maar ik val er niet mee af. Dus moet ik een goed plan maken en vasthouden. Dat is het plan voor deze week dus.
Houdt het hoofd maar koel dames, er komt een serieuze hittegolf aan. Dat gaat niet meevallen met overdag slapen vermoed ik.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 aug 2020 10:07 |
|
 |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 aug 2020 10:47 |
|
 |

|
|
Dag 24
Leer omgaan met ontmoediging!
Het is normaal dat het je zo nu en dan teveel wordt of dat de moed je in de schoenen zakt. Als je ontmoedigend bedachgen hebt is de keus aan jou!
Of je ,aan je motivatie erdoor aantasten of je zoekt een weerwoord op je ondermijnende gedachten en gaat gewoon doorrrrr.
Lees je motivatiekaarten
Tel de moeilijke uren bij elkaar op, zijn er maar een paar
Concentreer je op wat je vandaag kunt doen, zo wordt afvallen gemakkelijker._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 06 aug 2020 7:02 |
|
 |
|
|