Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hoe gaat het met de sprinters hier?
We zijn nog niet eens op de helft en er wordt al veel minder gedeeld dan in het begin van het sprintje.
En juist afvallen en op gewicht blijven is iets van blijven herhalen, oefenen, inzicht krijgen, aanpassingen maken en dat kost weken, maanden dus deel je ervaring!
Waar loop je tegenaan, wat werkt wel, niet, geef je op of gaat het je allemaal makkelijk af?
Kom op, schrijf het van je af Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 12:13    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer een onsje eraf, gaat niet zo snel meer met veel verjaardagen. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 12:16    

Reageer met quote
JPee schreef:
Weer een onsje eraf, gaat niet zo snel meer met veel verjaardagen. Schaam Schaam

Judith geeft juist tips en trucks voor verjaardagen en bijzondere gelegenheden.
Waardoor je toch mee kunt doen terwijl je er geen vervelend gevoel aan over houdt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 12:19    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het moeizaam. Ook veel verjaardagen en uitjes en daarbij gewoon te veel toegegeven. Nu weer proberen om niet meer toe te geven maar met al die suikers kost dat weer extra moeite. Maargoed, het is nodig want ik kan het moeilijk helemaal laten gaan. Dan begin ik zo opnieuw natuurlijk, en dat is helemaal zonde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 13:30    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik heb zelf het idee dat ik nog niet ‘echt’ mee doe.
Suikerbrood vd vakantie is op. Ik snoep eigenlijk niet, op wat worteltjes en tomaatjes na. Heb geen honger en oefen in het.bewust eten of bewust niet eten. Ik doe erg mijn best m controle op mijn spijsvertering te krijgen, zonder hulpmiddelen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik loop aan tegen tijdgebrek om hier te komen posten vrees ik. Maar met Judith en mij gaat het goed! En mijn gewicht is weer netjes gezakt. Ik hoop binnenkort weer eens onder de 65 te komen. Erg blij

Zitten eten gaat goed, maar langzaam niet altijd Schaam Schaam Vooral op het werk ben ik de laatste tijd al blij als ik in 1 keer af kan eten zonder gestoord te worden. Dan ga je toch gehaaster eten moet ik zeggen.
En wat ook niet helpt; te weinig slapen. Ik slaap te kort en onrustig (rare dromen). Daar kan ik niet veel aan doen, wordt gewoon wakker telkens. Sip

Nog 1 nachtje werken na deze............ en dan lekker trainen met de hondjes en vrijdagmiddag weer naar de camping. Zoon komt het weekend de warmte ontvluchten. Gezellig! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 4:49    

Reageer met quote
Dag 20

Pak de draad weer op!!

Erken dag het even misging
Motiveer jezelf
Trek een symbolische grens
Geef jezelf een compliment omdat je ophoudt met eten
Wees op je hoede voor een gevoel van mislukking
Blijf normaal eten
Leer van je vergissing

Als je het gewoon als een vergissing ziet als je een x buiten plan eet maar daarna gewoon weer verder gaat,,wordt afvallen gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 7:02    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goeie vandaag Elisabeth. Gewoon doorgaan!

Hier overigens het meest moeite even met aandacht tijdens het eten nu. En slecht slapen

Maar smoesjes...!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 7:59    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Het gaat goed hier... heb alleen een beetje weinig tijd om met het boek bezig te zijn Rollende ogen

Maar morgen ben ik vrij en plan voor mezelf een uurtje in om even met het boek bezig te zijn... en mijn opdrachten uit te werken.

Eigenlijk ga ik nergens de fout in... het negeren van honger gaat mij steeds makkelijker af... ik kan geen honger hebben Lachen dus er wordt door mij geen gehoor gegeven aan dat gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Ben nu op vakantie dus geen weegschaal. Heb me gewogen toen ik wegging en dit ingevuld. De dagen dat we hier zitten gaat het me goed af. Is ook een actieve vakantie. Lekker veel aan de wandel op de Veluwe dus heerlijk in beweging. Nu hopen dat mij. Gevoel goed is en dat het ook een groen bakje blijft.
Het lukt me hier goed de goede keuzes te maken. Heb lekker veel fruit in huis. Man aan de nootjes ik aan het fruit. Zo ook met toetjes. Iedereen aan een ijsje ik een schaaltje yoghurt. Keuzes maken gaat me steeds beter af. Ben daarna ook trots op mezelf dat het me lukt.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 18:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 34 van 43