Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, gedrag en gedachten omtrent eten veranderen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
JPee schreef:
Heb het boek niet maar heb al veel geleerd van jullie en vorige sprintjes. Heb ook altijd mijn motivatie kaartje onder handbereik liggen.
Ook weer fijn een kg eraf deze week.

Heel goed en nu gewoon doorgaan, blijven wegen, op hef forum blijven en oefenen. Dan gaat het je echt een x lukken om het eraf te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 10:24    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Morgen heb ik heerlijk even tijd voor mezelf Lief Lief

Ik ga weer lekker ovenschoteltjes maken .... en dan invriezen.... als ik zelf mijn eten meeneem als ik moet werken.... werkt een heel stuk beter Erg blij

Alles rook zo lekker.... vooral de frikandellen smullen Maar ik mag dat allemaal niet meer van mezelf..
En dan een balletje uit de sju Rollende ogen Met mayo smullen

En ik maak ze graag voor onze klanten.... alles wat wij hebben maak ik met veel liefde klaar.

But i’m On a missie Erg blij

Ik wil mijn nieuwe winterjas weer aan.... ding is al ruim twee jaar oud en heb hem bijna niet aangehad... want toen werd hij te klein.

Ik wil mijn kilootjes kwijt.... en ik was trots op mezelf vandaag dat ik al dat lekkers kan weerstaan cheerleadercheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 22:07    

Reageer met quote
Vandaag
Voordeel motivatiekaarten lezen
Langzaam, aandachtig, zittend eten
Jezelf een compliment geven voor gedrag dat doelondersteunend is
Inplannen van activiteiten die jouw nieuwe leefstijl ondersteund

Dag 9

Kies een bewegingsplan!

Spontane lichaamsbeweging
In allerlei situaties de kans grijpen om te bewegen bv de trap nemen, de fiets pakken, bushalte eerder uitstappen, huishoudelijke taken, lopend boodschapjes doen, enz.

Geplande lichaamsbeweging
Op vaste tijden iets gaan doen, kies dan wel wat je leuk vind en het liefst samen met iemand zodat je ook echt gaat.

Wat we vaak voorgehouden krijgen is dat we enorme prestaties neer moeten zetten op een sportschool. Dat we ons enorm in het zweet moeten werken. Maar juist onderzoek laat zien dat de calorieën die je daar mee afvalt zwaar overschat worden, sterker nog je wordt hongerig, denkt dat het kan, en eet er meer bij!

Zelf sport ik niet maar beweeg wel. Ik denk simpel, heb zo n heel eenvoudig stappentellertje en loop iig elke dag 10.000 stapjes.
Ben dus goed geworden in spontaan bewegen om aan die stapjes te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 7:17    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik loop in principe overal heen maar haal nog geen 10000 stappen. En 1 keer in de week ga ik een half uurtje float fit doen in het water. Maar dat is ook meer een beetje om te kijken of ik net iedere strakker in m'n vel kan komen. Denk dat het niet genoeg is hoor, een keer per week, maar dat merk ik dan nog wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 8:45    

Reageer met quote
Ik kom wel aan mijn beweging Erg blij op mijn werk ben ik 8 uur continue bezig Lachen

En dat is niet alleen veel lopen... maar ook ik train andere spiergroepen Lachen Lachen

Dus daar heb ik eigenlijk voor mijn dieet wel geluk mee... ik val daardoor wel iedere week netjes af.

Het weerstaan van eten is ook niet zo moeilijk als ik dacht te hebben... ik bedoel het is geen strijd... ik wist niet dat ik zo stevig in mijn schoenen stond.
Diensten waar ik lekkere broodjes maak voor de klanten, waar er warme broodjes in de oven moeten, snackjes bakken enz.

Gisteren merkte ik wel dat ik iets onbewust doe... met het schoonmaken van de saladierre... ging er bijna een stukje oude kaas richting ....... ik heb het weg gegooid Applaus Applaus Applaus

Ik ben erg blij met dit sprintje en jouw Elisabeth .... de waarde van het herhalen gaat zijn vruchten afwerpen Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 10:46    

Reageer met quote
Ik kwam net dit plaatje tegen op Facebook... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 10:51    

Reageer met quote
marina132 schreef:
Ik kwam net dit plaatje tegen op Facebook... Lachen

Hahaha, ja het blijft bijzonder dat er steeds meer geld omgaat in de zorg aan obesitas gerelateerde kwalen terwijl datgene dat het in stand houdt heel goedkoop overal te verkrijgen is.
Alhoewel we wel genuanceerd moeten blijven kijken he.
Eet je alleen 1 zak chips op een dag, dan val je keurig af,,slechts 900kcal. Nieuw dieet, het chips dieet, niet fijn voor aderen en bloeddruk.
Daarin tegen, als je heel gezond eet maar van alles teveel zul je ook gewoon te zwaar worden.

Afvallen, op gewicht blijven, is een alles omvattend leefstijl.
Hoe kijk je tegen eten aan, hoe ben je het gewend, blijf je mee doen aan gewoontes, wat zijn de valkuilen, wat is het je waard, hoe kun je je zinnen verzetten, wat is een gezond leefpatroon, wat pas bij je, enz, enz.
Kortom ook in een dikmakende maatschappij zullen we moeten leren ons staande te houden, dus we blijven elke dag oefenen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 12:13    

Reageer met quote
@Marina

Het weerstaan van eten heeft alles te maken met de keuze die je gemaakt hebt in je hoofd . Je gaat bij het zien van iets lekkers niet de discussie aan of je het wel of niet zal doen, je doet het gewoon niet!

Zelf heb ik de ethische keuze gemaakt niet mee te doen aan dierenleed, dus ook geen enkel conflict in de bovenkamer, zit er iets in van dierlijke afkomst dan niet!

Het heeft dus echt met keuze te maken, vooral niet met jezelf in discussie gaan.
Dat mag je weer doen als je goed op gewicht ben en dat doe ik als ik een lekker stuk Vegan appeltaart voorgeschoteld krijg hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 12:29    

Reageer met quote
@elisabeth

Ik begin er niet meer aan.... dat eten daar heeft mij ook gebracht waar ik nu ben Rollende ogen
Ik plan eten nu op langere termijn.... en maak dan voor mezelf iets wat ik mee kan nemen naar mijn werk.

Discussies ga ik niet met mezelf aan... het ruikt lekker... maar daar houd het mee op Erg blij

Ik schreef dit berichtje net in mijn dagboek... en ik kan weer 12 diensten op werk vooruit, met een caloriearme maaltijd cheerleader

Ik kreeg van mijn dochter een tip... koken zonder pakjes en zakjes Erg blij
De tomaat mozarella gaat eruit bij Knorr, en is nergens meer te krijgen Sip

En hij staat op haar site www.lifesabout.nl Applaus

https://www.lifesabout.nl/gerechten-zonder-pakjes-en-zakjes-95-ovenpasta-tomaat-mozzarella-knorr/

Ik heb net 12 Ovenschaaltjes gemaakt die ik invries en dat eet ik dan als ik iets niet mag eten wat er die dag op tafel komt, of ik heb een dienst van 13.00 u tot 21.00 u.
Super makkelijk en nog lekker ook smullen

Deze schaaltjes zijn kleiner en ik heb ze gekocht bij hoogvliet .... super goed formaatje Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hou op over de regenbuien. Gister gaan fietsen, want ik dacht:'Dat red ik wel'...nou Nee hoor...Zeikie en zeikie nat, net voordat ik thuis was. Ha ha ha..ik vind het stiekem heerlijk, want dan weet je dat je leeft met die druppels tegen je gezicht en je neus tegen de wind in. Maar ooohhhh wat een bui Lachen

Zoals jullie misschien nu wel weten ben ik een super slechte eter, maar ik heb mijn man laten verbazen hoe lekker ik o.a. sla kan maken. Heb zo zitten smullen en...heel langzaam gegeten. Moest wel, want ik had zoveel dingen in die sla zitten (voor mij doen zeker!), moest wel kauwen. Heerlijk en...gezond, zelfs met een klein beetje olijfolie erin etc.
Het gaat nog eens wat worden met mij in de keuken.

Allemaal de groetjes en hou vol!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 16:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 20 van 43