Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ga weer herhalen, zo belangrijk om gewicht te verliezen maar vooral het eraf houden!!
Het is geen kwestie van alleen maar minder eten maar een geheel nieuw denk en gedragspatroon ontwikkelen om verleidingen te kunnen weerstaan, goed voor jezelf te leren zorgen en je eigen plan te trekken!

Begin morgen weer met dag 1 uit het stappen plan!

Nog liefhebbers om mee te praten en te sprinten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2022 9:33    

Reageer met quote
Dag 1

Zet de voordelen van afvallen, op gewicht blijven, op een rijtje!
Hang dit zichtbaar op, of zet het op je telefoon, plak het op de koelkast.
Zogauw het moeilijk is dan helpt het je herinneren waarom je ook alweer al die moeite wilt doen Lachen

Voor mij blijft staan: Ik wil geen extra druk op mijn gewrichten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi Elsbeth, wat leuk en fijn dat je weer een sprintje start!
Hoewel ik me momenteel niet zo top voel en ook in een ander traject veel aan mijn hoofd heb, doe ik graag mee in de herhaling. Ik zal elke dag vast wel iets nieuws uit de oude bekende wijsheden van Judith op kunnen pikken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 19:31    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Hoi Elsbeth, wat leuk en fijn dat je weer een sprintje start!
Hoewel ik me momenteel niet zo top voel en ook in een ander traject veel aan mijn hoofd heb, doe ik graag mee in de herhaling. Ik zal elke dag vast wel iets nieuws uit de oude bekende wijsheden van Judith op kunnen pikken!

Fijn dat je meeleest, meedoet.
Ik zet elke dag summier het thema van de dag neer dus als je zin hebt kun je altijd aanvullen, en staat je hoofd er niet naar dat is geen enkel probleem, ik schrijf gewoon door.
Ik vind het gewoon fijn om het te herhalen, heb begin juni een terugkom afspraak met de diëtiste dus dan wil ik zeker goed op gewicht zijn en goede bloedwaardes hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2022 8:20    

Reageer met quote
Dag 2

Kies een verantwoorde voedingsstijl!

Zelf eet ik plantaardig, goed voor het milieu en geen onnodig dierenleed.
Heb een stijl ontwikkeld waarbij ik alle voedingsstoffen binnenkrijg, makkelijk vol te houden is en inpasbaar in mijn leven.
Voelt ook niet als zijnde op dieet zijn, kies voor volwaardige producten, volkoren, onbewerkt, en hou vooral de portiegroottes klein. Zo kan ik toch 4 tot 6x op de dag iets eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2022 8:27    

Reageer met quote
Dag 3

Alleen zittend eten!

Zo n simpele regel met een groot gewin. Zo eet ik niet impulsief of eet ik kleine dingetjes tussendoor die opgeteld eind van de dag gewoon een extra maaltijd is.
Naast het zittend eten, eet ik ook altijd van een bord of schaaltje en neem de tijd ervoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2022 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat zittend eten heeft me zoveel meer rust gegeven. Toen de jongens klein waren begon ik daar al mee. Zonder dat het eigenlijk extra inspanning kost (en het scheelde geknoei en kruimels all over…) bouw je zo een klein rustomentje in, bij alles wat je samen of ook alleen eet. Rustig gaan zitten, kleine hapjes of slokjes nemen, ook soms ineens een meditatiemoment. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2022 10:58    
Vrouw Weeggegevens   hm1512
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben een tijdje weg geweest van de weegclub. Gelukkig niet aangekomen. Maar nu met frisse moed een poging doen die laatste kilo's kwijt te raken. Ik heb het boek van Judith Beck uit de boekenkast gevist( moest wel ff zoeken....). Mijn eet stijl is gewoon gezond, daar hoef ik niets aan te veranderen. Alleen de hoeveelheid..dat is nog wel een leerpunt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2022 21:00    

Reageer met quote
hm1512 schreef:
Ik ben een tijdje weg geweest van de weegclub. Gelukkig niet aangekomen. Maar nu met frisse moed een poging doen die laatste kilo's kwijt te raken. Ik heb het boek van Judith Beck uit de boekenkast gevist( moest wel ff zoeken....). Mijn eet stijl is gewoon gezond, daar hoef ik niets aan te veranderen. Alleen de hoeveelheid..dat is nog wel een leerpunt.

Tja, je eet al snel te veel van iets en ook van teveel gezond eten kun je zwaarder worden.
Bij mij zit het ook in de portiegrootte, maar blijf ook mijn best doen om richting streef te gaan Lach
We gaan gewoon stug doorrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2022 23:41    

Reageer met quote
Dag 4

Geef jezelf een compliment!!

Veel mensen die proberen op gewicht te komen zijn erg streng voor zichzelf en negatief over gedrag of het gewicht.
Op deze manier er tegenaan kijken zorgt juist dat het moeilijker lijkt.
Wees trots op jezelf, je probeert het iig en als het even niet lukt ga je toch gewoon weer door.
Goed zo, je doet het goed, goed bezig!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2022 8:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 1 van 16