Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hm1512
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Op mijn werk kan ik makkelijk Nee zeggen. En als ik ja zeg( pure chocola..mmmm) kan ik het bij een klein stukje laten. Thuis echter is lastiger. Ik heb een man en nog één kind thuis. Zolang het pak koekjes dicht is kan ik eraf blijven. Maar met een pak wat open is heb ik meer moeite. Ook omdat op het werk ik bezig ben. En thuis word ik er meer mee geconfronteerd. Dus uit het zicht leggen( en pak dicht tapen met plakband).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2022 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag weer naar de camping ik merk dat ik daar vanwege de vakantiesfeer altijd neig naar meer lekkers dan thuis. Maar ik ben er vaak wel 3 dagen per week. Dus voortaan alleen gezonde dingen mee. Vandaag alvast appel komkommer en gekookte eitjes mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2022 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Jarig morgen… vorige week al begonnen. Dat zag mijn weegschaalvNmorgen ook. Hij heeft gelijk. Ik wist het. Mijn man was verbaasd. Jij eet toch bijna niks? zag ik hem denken.maar elke dag 20 kcal extra zorgt in de loop van het jaar voor een kilo extra, enz enz…
Werk aan de winkel dus. Na morgen! Nee, sorry Judith, echt na morgen. En ik kan vandaag al overal de helft van nemen, of een rondje overslaan.
Zonnetje schijnt t hier nog. Ik rijd zo even naar buiten zo.art het nog kan. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2022 11:58    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 8

Maak tijd en energie vrij om af te vallen!

Klein beetje tijd gaat bij mij zitten in het plannen van de maaltijden en de boodschappen hiervoor doen. Ook de dagelijkse wandelingen om iig elke dag ruim 10.000 stapjes te zetten, lopend boodschappen, blokje om, bushalte eerder uitstappen, enz.kost tijd
Het langzaam, zittend eten van een bordje, en dan maar 1 activiteit te doen, zorgt ook wat tijdverlies??
Maar juist deze manier van leven/omgaan met voeding, geeft mij energie.
Dus zelf zie ik het echt als een win/ win situatie!!
Ik val weer ietsjes af en blijf al heel lang goed op gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2022 7:20    

Reageer met quote
Gezonde maaltijden bedenken, extra loopmomentjes, sporten, plannen wat ik morgen ga eten, en s avonds even dagboeken schrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2022 19:00    

Reageer met quote
Dag 9

Maak een bewegingsplan!!

Hoeft allemaal niet zo moeilijk, bewegen is goed voor je lijf, maar is geen voorwaarden om op gewicht te blijven of af te vallen. De meeste winst wordt geboekt door minder te eten .

Uit onderzoeken komt naar voren dat intensief sporten zorgt voor overcompensatie wat betreft eten. Je wordt er hongerig van maar vooral je hoofd vind dat wat extra eten echt wel kan, immers je hebt je in het zweet gewerkt Lachen

Denk simpel, huishouden, boodschapjes doen, wandelen is ook prima om aan je beweging te komen.
Zelf loop ik dagelijks iig 10.000 stapjes, simpel, ontspannend en goed vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 7:22    

Reageer met quote
Ik ga ook voor de 10.000 stappen. Ik kies er vaker voor om te gaan lopen ipv op de fiets te gaan. Pak altijd de trap ipv de lift. Wil toch ook wel graag wat fitter worden. Dus wil ook wel weer 2x per week gaan sporten ik begin klein met 2x 10 min maar weet dat dat zich snel uitbreid naar 2x een uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 7:48    
Vrouw Weeggegevens   hm1512

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
De zorg en bewegen is een goede combi. Niets te klagen! Ik ga ook altijd op de fiets naar het werk( 10 km fietsen). Op de terugweg fiets ik altijd tussen grote groepen scholieren. Wat me opvalt is dat er steeds meer tieners op een elektrische fiets rijden. Wat blijft er over van hun conditie? Want het is hier niet bepaald het platte land waar je tussen de weilanden altijd tegenwind hebt..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 10:00    

Reageer met quote
Dag 10

Stel realistische doelen!

Je gewicht is niet van de een op de andere dag te zwaar geworden dus zal ook niet op de korte termijn weer het vet loslaten.
Dus kleine stapjes naar een gezond voedingspatroon en dan volgt het gewicht vanzelf.
Denk in kleine stapjes. Want je doel steeds niet halen zorgt voor frustratie en het bijltje erbij neer gooien.

Mijn doel, het weer onder de 60 komen, is haalbaar en realistisch. Maakt niet uit wanneer ik er ben, de weg erheen vind ik ook leuk, als er maar door de weken heen steeds ietsjes afgaat en afblijft Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 7:12    

Reageer met quote
hm1512 schreef:
De zorg en bewegen is een goede combi. Niets te klagen! Ik ga ook altijd op de fiets naar het werk( 10 km fietsen). Op de terugweg fiets ik altijd tussen grote groepen scholieren. Wat me opvalt is dat er steeds meer tieners op een elektrische fiets rijden. Wat blijft er over van hun conditie? Want het is hier niet bepaald het platte land waar je tussen de weilanden altijd tegenwind hebt..

Ik rij inmiddels ook op een elektrische fiets en daardoor ga ik minder met de auto/ bus. Het gaat veel sneller en ik kom niet bezweet aan.
Tja, of het iets doet voor mijn conditie ? Geen idee maar alles beter dan zitten in de auto Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 7:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 3 van 16