Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Beetje uitgegleden vandaag. Verward Trainster had een pak koekjes van Terschelling speciaal voor mij meegebracht.......... en daar heb ik er dus toch 3 van gegeten. Gelukkig geen heel grote koekjes, maar ik was dat niet van plan. Ter compensatie heb ik geen dessert genomen. Het was echt gedachteloos van mij. Daar baal ik van.

Ik moet meer bewuste keuzes maken dus. Leermomentje. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Waren het Duumkes Missy? Die zijn idd niet zo groot, maar wel lekker. Mijn lief eet er gelukkig meer van dan ik. Ik eet er in zo n geval dan 1 of 2 van en neem heel kleine hapjes. Van Judith geleerd!! Heb ik zoveel aan. Met normaal eten ook. Als ik mezelf er betrap dat ik toch snel zit te eten, denk ik even na om te voelen wat er al in mijn buik zit. Dat helpt me echt om minder snel te gaan. Hadden we vanavond ook toen we in de caravan een stukje pizza uit de oven in de caravan. Ineens werk ik soort ' wakker ', dacht na en hoefde nog maar 1 hapje omdat ik me vol genoeg voelde. Toen ik dat zei, reageerde mijn lief en zei, hé, ik ook. ( er lag nog een flinke punt te wachten. Maar die hebben we nu in het vriesvakken gelegd. Die kan morgen ook of overmorgen. Best tevreden zo. Dank je Judith. En complimentje voor ons: dat hebben we goed gedaan!
Gaat goed op de camping. Is wel fris, maar fijne plek hier op een terrein waar je, als het zo uitkomt, later dus, van alles mag plukken en opeten!
Zet m op allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 6

Zoek een dieetcoach!

Dit om je gemotiveerd te houden, jezelf vertrouwen te vergroten, helpen problemen op te lossen, je bij de les te houden, te helpen jezelf van een afstandje te bekijken.

Als ik een dieetcoach vind die me geregeld steunt wordt afvallen gemakkelijker!

Succes vandaag, denk aan het doorlezen van de motivatiekaart en eet zittend, langzaam en met aandacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 6:12    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier gaat het lekker..ik heb een weeglijst in de kast hangen waar ik dagelijks mijn gewicht op schrijf dus de hele familie leest mee en op zondag whatsapp ik m naar mijn moeder

There's no way to happiness, happiness is the way!

Laatst aangepast door Kaia op vr 07 mei 2021 20:47, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Nog even voor mij een dag terug. Ik had net gelezen dat ik met aandacht moest eten.

Vervolgens moest ik iets regelen maar ik kwam niet langs de secretaresse naar diegene die ik iets voor mij zou regelen.
Mails naar haar heen en weer. Het lukte niet.
Door de stress at ik zo een bakje aardbeien leeg staand aan de aanrecht.

En het erge was dat ik het zo onbewust had opgegeten dat ik daarna niet eens wist of ik nu aardbeien had opgegeten of niet.
ja, dus. Allemaal op.

Schaam Schaam Schaam Schaam

Maar ja, dat soort uitglijders heb je soms nodig om te beseffen dat het echt aangenamer is als je wel met aandacht eet.

Veel succes verder allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Een dieet coach zoek ik niet. Na zoveel jaren weet ik wel wat ik wel/niet moet eten. Ik weet het wel maar doe het niet altijd. Dat is het probleem. Lachen Maar ik houdt me vast aan Dr. Frank, daar heb ik veel aan gehad. En aan Judith Beck. En een paar basisprincipes van de Weight Watchers waar ik ook bij heb gezeten. Dat moet genoeg zijn. Lach

Ik zit op de camping. Eten ging vandaag wel ok. Rustig gegeten, echt van genoten. Niet teveel gegeten ook. Ik mag nog een snoepje straks. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 20:05    

Reageer met quote
De dieetcoach is er niet om je te zeggen wat je niet en wel moet eten maar is iemand die met je meekijkt als het niet lekker loopt. Zo kun je bespreken hoe je het de volgende x kunt doen of krijg je bemoedigende woorden. Ook kan hij/zij meedenken en kun je bv afspreken om te bellen als je in een dipje zit.
Vaak werkt het ook om in je naaste omgeving iemand te zoeken om samen te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 22:29    

Reageer met quote
@ lunafloor

Zet zittend eten! als screensaver op je computer of als openingschermpje op je telefoon.
Want dat is een hele belangrijke om kilo's te verliezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 22:31    

Reageer met quote
Dag 7

Pas je omgeving aan!

Dat begint bij de boodschappen in huis halen. Wat je niet in huis hebt kun je ook niet opeten!
Tijdens de boodschappen denk ik nog weleens dat ik het best kan weerstaan, maar eenmaal in huis blijkt dit toch moeilijker dan gedacht.
Zoek naar alternatieven, iets lekkers voor je gezin en iets dat je gewicht niet ondermijnd voor jezelf.
Wees creatief Lachen

Als ik thuis veranderingen aanbreng om verleidingen zoveel mogelijk te vermijden wordt afvallen/ op gewicht blijven makkelijker!

Fijn weekend, lees de motivatiekaarten en maak een plan om ook het weekend aan je gezonde eetstijl te werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 5:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier zit al het koek en snoep in trommel met slot..er zitten nu alleen lolly’s in. Meestal als ik op dieet ben ga ik compenseren door juist wel lekkers voor mijn familie te halen en dan zelf niet te nemen dat lukt altijd eventjes heel goed en dan niet meer. Dus ga ik het deze keer toch iets anders doen en de kids iets meer meenemen. Ze knabbelen toch al graag rauwkost en ik dacht de zoete ijsjes te vervangen door zelfgemaakte groente en fruitijsjes. En mijn man vindt het alleen maar fijner als ik minder lekkers haal. Bovendien is alles altijd binnen handbereik want we wonen boven winkels. Maar al het lekkers is uit de kastjes...op de camping ligt nog wel vanalles omdat ik het daar altijd vakantie vind, misschien tijd voor een 2e trommel met slot en een alternatief.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 6:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 5 van 17