Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith Beck, even 42 dagen opfrissen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dag 22

Reageer op teleurstellingen met ' Nou ja '!

Er komt een moment dat de nadelen van afvallen zwaarder lijken te wegen dan de voordelen.
Belangrijk is dan om de nadelen van afvallen, op gewicht blijven te accepteren als iets waar je nu eenmaal doorheen moet om je doel te bereiken.
Gebruik de "Nou ja" techniek dat staat voor :
Ik vind het niet leuk maar accepteer het en ga gewoon door!
Ook al vind je het niet fijn om altijd op je inname te letten het is wel de realiteit, anders wordt je gewoon zwaarder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 6:23    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
ja, dat is ook weer een mooie van Judith.

En Ilene: "Die is ook goed om weer te onthouden" en Kordiya: Mooi plaatje.Erg blij

Iedereen een fijn weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben op de camping inmiddels en heb even teruggelezen want een paar dagen/stappen gemist he.

Nou ja, daar kan ik niet veel aan doen, want wil ook vakantie kunnen vieren. Ik eet kleine porties en ben dus ook de laatste tijd wel wat afgevallen weer. Ik ga dat vast houden. En ook het hierkomen elke paar dagen om 'bij de les' te blijven.

Ik loop wat meer op de camping, met de honden, rondje om wat foto's te maken, vuilniszak wegbrengen etc. etc. Nu maar hopen dat het weer ook nog wat beter wordt, dan ga ik nog lekker fietsen ook. Want beweging helpt ook.

Ik heb mijn laatste gewicht van thuis voor deze week doorgegeven, hier geen weegschaal dus dat is heel spannend als ik straks weer thuis ben!

Tot over een paar dagen weer allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 16:06    

Reageer met quote
Dag 23

Reken af met het-is-niet-eerlijk-syndroom!

Belangrijk om te leren omgaan met dit gevoel.
* Bedenk waarom je eigenlijk op dieet bent gegaan?
* Maak in je hoofd een lijst van alle positieve dingen in je leven.
* Maak een motivatiekaart als je voortdurend denkt ; het is niet eerlijk.

Als ik op houd met tegen mezelf zeggen dat het niet eerlijk is dat ik een dieet nodig hebt om op gewicht te blijven, wordt afvallen gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 6:31    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Dat is een goeie.

Ik kan het weleens niet eerlijk vinden dat anderen zo'n goede 'radar' lijken te hebben met betrekking tot eten. Dat ze geen eetdrang lijken te hebben. Eten ze een keer wat meer, dan eten ze wat minder bij de volgende maaltijd. En altijd een redelijk gewicht. (Mijn man is er zo één).
Maar laatst zei iemand tegen me: ja je kunt wel willen dat jij ook zo was maar die ander heeft weer andere problemen die jij NIET wilt hebben. En dat is waar.
Ik moet gewoon (veel) moeite doen om een gezond gewicht te krijgen en om op een goede manier met eten om te gaan. Hoe vervelend ik het ook kan vinden.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Soms heb ik daar wel eens last van eerlijk gezegd. Ik ben dol op vers brood en ik blijf het Schaam Schaam oneerlijk vinden dat dat bij mij zo aanzet. Sip Zodat ik het niet elke dag kan eten (dat zou ik best willen hoor). Maar het helpt niet, daar wordt het niet beter van. Dus nu probeer ik te denken; ik mag het wel, maar doe het niet te vaak. Dat is een positievere gedachte immers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat is zo Missy! Dat gevoel kan zo pesterig zijn...
Wat jij hebt met dat lekkere brood dat heb ik soms met Napoleon drpkogels. Ik eet zo een zakje achter elkaar leeg. Dus maar even niet bestellen bij Drogist.nl. Ik heb het ook met droge witte wijn. Ik heb het nu beperkt tot 1 glas per dag.
Met eten heb ik er veel minder moeite mee. Judith heeft me geholpen bij mij gevoel van verzadigd zijn. Het lukt me zeker niet altijd. Nu ook niet op vakantie, maar ik schipper een beetje tussen lekker, verleiding (bv appeltaart) en het gevoel dat het wel een heel klein stukje mag zijn en dat dat dan genoeg is. Als ik om iets lekkers vraag, krijg ik het zeker, maar ik moet dat maar een beetje uitstellen, zo lang mogelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik wil nog wel even zeggen dat ik je een kanjer vind Elisabeth! Zo nauwgezet als jij Judith voor en met ons doorneemt! Blij mee!
Dank je wel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ken het niet eerlijk gevoel ook zo erg, ik kan maar zo weinig eten wil ik op gewicht blijven rond de 1000-1200 kcal anders kom ik aan.
Maar aan de andere kant als ik goed plan kan ik alles natuurlijk wel eens eten maar niet alllemaal tegelijk gelukkig vind ik heel veel gezonde dingen ook erg lekker. Maar pizza van mijn favoriete pizzeria maakt dat ik geheid een kilo aankom zelfs van een halve dus dat eet ik maar incidenteel

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 19:22    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Ik wil nog wel even zeggen dat ik je een kanjer vind Elisabeth! Zo nauwgezet als jij Judith voor en met ons doorneemt! Blij mee!
Dank je wel!!

Dank je Lach
Al heb ik nu wel het idee dat het echt de laatste x is, echt kan zo hele stukken opdreunen Lachen
Ook schrijf ik mijn eetplan niet meer op, zit zo vast in mijn hoofd en ik wijk er zelden vanaf dus voor mij geen meerwaarde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 21:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 12 van 17