Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Jongeren sprintje 2, slank de lente in! 10/01/11-28/02/11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   meisjekb
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat leuk zeg!! Als ik heel hard mijn best doe haal ik het ook. Ik woog vanmorgen 77.9 en ik moet woensdag weer wegen... Dan moet ik dus -0.9 zijn. écht hard mijn best doen dus. En aangezien ik met de zieke week vooral vocht kwijt ben geraak tdenk ik, moet ik écht heeeeeeeeel hard mijn best doen haha.

Liefs:)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 13:30    
Onbekend Weeggegevens   vroedje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hee allemaal

Madison superfijn dat je t nog gaat halen! Echt fijn! En meisjekb dat is natuurlijk wel een fijne motivatie nu he!

En voor de rest.. volgende week openen we een nieuw jongerensprintje en dan gaan we er weer opnieuw tegenaan! Ook al gaat het schommelend en langzaam, ooit halen wij ook ons doel!
Misschien moet ik dan het sprintje op 12 weken zetten?

Ik durf me niet meer te wegen.. Schaam Schaam ben echt bang dat t nog erger is dan aan het begin van dit sprintje..

xx

'Never let the fear of striking out, keep you from playing the game!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 18:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vroedje, misschien kan je nu streng zijn tot we het nieuwe sprintje openen (open jij hem trouwens??) en dan wegen op het begin van het sprintje? vaak valt het dan best mee Lach En ik ben voor een 12 weken sprintje hoor:DErg blij

Liefs liefs!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 18:59    
Onbekend Weeggegevens   vroedje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jah is misschien wel n idee he..doe mijn best..maar lijkt net of t niet meer wil lukken om lekkere dingen te weerstaan Sip

ik zal er straks wel een openen, zal ik em volgende week vrijdag (precies over n week dus) laten starten?

'Never let the fear of striking out, keep you from playing the game!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 19:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja is goed:) ja kan ook later maakt niet uit ( ik bedoel later openen) en dan die vrijdag beginnen is goed:) Ik kan het ook niet meer hoor.. heb het gevoel dat ik tegen de avond altijd iets MOET.. iets met suiker... pft!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 19:49    
Vrouw Weeggegevens   wenmart20
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Nou mijn streefgewicht ga ik helaas niet halen.
MAAAAARRR
Vanmorgen gaf de weegschaal 105,2 aan.
Wat dus betekend dat ik nu dus 6 kilo kwijt ben Erg blij
Ben echt wel trots op mijzelf Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 20:43    
Vrouw Weeggegevens   flower18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ga zondag weer wegen,, ben benieuwd..
heb nu echt al 2 weken geen slechte dingen meer gehad...
en al sinds begin dit sprintje heel weinig...
en nog steeds is er bijna nixx af..:S:S
Ik drink te weinig,,, dus ga vanaf vandaag veel water drinken..
en ben vandaag begonnen met zumba.. (heb de dvd's al een jaar)... maar zumba doe k zoizo 1x in de week,, want k heb t zo druk met andere dingen,, dus veel vaker red k niet...

Als er een nieuw sprintje word geopend moet je ff de naam enz zeggen, want natuurlijk doe ik weer mee!!!

owjah nog wel iets goed,,, de kilo's vallen tegen,, maar ik heb vannochtend me gewone broeken weer aangetrokken (ipv me zwangerschapsbroeken,, en de knoop kon dicht:PUitlachen) maar me buik hangt er nog wel overheen,, dus lijkt nog voor geen meter,,, maar k krijg de knoop dicht!!!!!!

(toch snap k t niet helemaal,, k ben miss 1 kilo lichter,, en er is toch wat van me benen en buik af....) majah,,, gwn doorzetten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2011 16:10    
Vrouw Weeggegevens   wenmart20

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
ja maar weet je ..
Je ben al niet zwaar dus dat gaat gewoon niet snel.
Ik zou enormmmmmmmmm blij zijn en een gat in de lucht springen als ik jouw gewicht zou hebben.
Ik denk dat als je wat zwaarder weegt het gewicht toch sneller eraf gaat dan je zo licht weegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2011 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Estudiante
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Echt goed van de mensen die het gaan halen! Ik ga het totaal niet halen. In ieder geval niet met deze weegschaal haha. Ik zie wel dat ik dunner word alleen gister echt een slechte dag gehad met een frappuchino en een MCflurry. Zondag ga ik uiteten en dinsdag ga ik een chocoladefondant maken voor mijn huisgenootje der verjaardag. Dus afvallen zal ik niet deze week. :')

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2011 22:12    
Vrouw Weeggegevens   flower18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag en gisteren 2 super goede dagen gehad,,Uitlachen
morgen nog, en dan ben k benieuwd wat k zondag weeg... (de hele week ging goed maar toen had k nog een ontbijtkoek en musleyreepgehad,,, deze 2 dagen ook geen tussendoortjes gehad,,

en k heb een flesje water gekocht 75ml,,, heb um nu half op maar k wil vanaf morgen 2 flesjes per dag opdrinken... hou t flesje gwn hele dag bij me..Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2011 23:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Pagina 26 van 27