Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jenscas1' dagboek herbalife

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Heyla,

Deze week al de zoveelste poging om af te vallen. Ik ben als het ware een serieuze jojo'er. Sinds maandag ben ik terug begonnen met Herbalife. Ik zie er tegen op om drie maal per dag iets gezonds te bedenken om klaar te maken waardoor ik voor het ongezonde zou kiezen. Iedere maandag zal ik gewogen worden door mijn coach, dus morgen terug op de weegschaal. Ik ben wel benieuwd.

Zijn er hier nog mensen die Herbalife doen? Als ik zo eens op het internet rondsurf dan vind ik niet veel mensen die Herbalife gebruiken.

Vanaf morgen hou ik een dagboekje bij Lach.

grts JC

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2016 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo jenscas1,

ik heb de titel van je dagboek aangepast nu staat onze handige link in je profiel,

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2016 12:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dank je wel!! Zo is het voor mij ook gemakkelijker om alles terug te vinden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2016 12:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo we zijn weer een nieuwe dag, een nieuwe week, weer een week met veel lekkers, motivatie, maar ook verleidingen!
Vandaag komt mijn collega/coach langs om mij te wegen. Ik ben zeer benieuwd na de eerste week herbalife! De shakes zijn lekker! Gisteren geprobeerd om de poeder te mengen met magere yoghurt maar dit beviel mij totaal niet, dit vloog direct de vuilbak in. Zou er zoiets bestaan als yoghurt op basis van soya? Maar ook zo de naturelle smaak? Ik heb dit nog nergens zien staan. Verward

Deze ochtend alvast een shake gedronken met toffee, appel en kaneel smaak. Deze middag eet ik kip met prei en savonds terug een shake gemixt met vers fruit! Overheerlijk! Normaal eet ik nog een tussendoortje in de namiddag, maar dat is te zien als ik honger heb en als ik de tijd ervoor heb Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 8:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze ochtend is mijn collega/coach langsgeweest voor de weging na een week te herbalifen. In totaal 2.8kg kwijt en 7cm kwijt in totaal. Dus ik ben wel blij met deze resultaten. Natuurlijk ben ik geen cm's kwijt op de plaats waar ik het liefst wil en dat is thv van de lovehandles :-p maar ik weet dat dit een moeilijke plaats is voor mij om af te vallen Sip

Nuja we zijn nog maar een week bezig en ik ben al zeer tevreden met deze resultaten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 15:08    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Hier geeft de weegschaal aan dat je 4.6 kg meer weegt of klopt dat niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 18:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:

Ik wou mijn nieuw gewicht ingeven maar gaf aan dat ik mijn weeggegevens al ingegeven had, dus ik kan jammer genoeg niets invullen. Ofwel heb ik iets verkeerd gedaan... Ik ben gestart met 84.5 en vandaag 81.7

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 18:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jenscas1 schreef:
Ellen schreef:

Ik wou mijn nieuw gewicht ingeven maar gaf aan dat ik mijn weeggegevens al ingegeven had, dus ik kan jammer genoeg niets invullen. Ofwel heb ik iets verkeerd gedaan... Ik ben gestart met 84.5 en vandaag 81.7

Maar ik ben wel 4.6kg verdikt als je de weegresultaten bekijkt met vorig jaar september..misschien is het dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 18:16    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik heb je gegevens aangepast nu staat het zoals je het opgaf,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2016 21:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
goeiemorgen iedereen,

Wat voel ik me goed vandaag Lach Ik vind dat me dieet momenteel goed gaat. Gisteren nog naar de fitness geweest. Ik heb daar 15min buikspierles gevolgd en heb ze goed gevoeld :-p en daarna een uurtje zumba. Ik doe de groepslessen graag, omdat je gemotiveerd blijft door de mensen om je heen. Het is lachen en zweten :-p Vanavond ga ik terug de buikspierles doen en een uurtje Hop-workout. Vorige week had ik dit ook gedaan en ik was zoooo stijf!! Teken dat het goed helpt ;-)
Gisteren naar de keuken van Sofie gekeken (kookprogramma) en zo wist ik direct wat ik vandaag ging eten, namelijk gevulde aubergine met gehakt en feta en lekkere kruiden. Deze ochtend een cappuccino shake gedronken en vanavond terug een shake met vers fruit.
Mijn tussendoortjes zijn meestal een yoghurtje of olijfjes, kerstomaatjes. Iets dat gemakkelijk binnengaat Lach Ik mag dan ook niet veel tijd verliezen want ik zit in de blok!

We blijven doorgaan! Het neerschrijven van mijn eetpatroon zorgt er ook wel voor dat ik niet te veel zondig. Ik moet toch tonen dat het goed gaat é Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016 7:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6