Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jenscas1' dagboek herbalife

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
We zij weer een.week verder en er is ondertussen al.wat veranderd. Ik drink geen twee shakes meer per dag. Ik begin ze al weer beu te worden. Smorgens drink ik hem nog altijd maa soms vervang ik hem door havermout. Ik wil me terug focussen op mijn fitness en met shakes krijg ik niet genoeg energie binnen. Vandaag heb ik afgesproken met een voedingscoach in de fitness. Ook zei drinkt af en toe een shake van herbalife dus ideaal voor mij om het te mocen verder gebruiken.
Gisteren voor de eerste keer BBB meegevolgd. Het was afzien maar het voelde achteraf geweldig!
Ik zal me best doen om terug elke dag hier iets neer te schrijven!

Menu voor vandaag:
O: shake
M: kippenbout met zoete aardappel uit de oven en groentjes natuurlijk
T: kwark aardbei
A: drie meergranenbrood waarvan dubbel met kaas en confituur en een enkele met dukan choco, daarnaast nog een banaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jun 2016 7:37    
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Hey meid, ik las dat je ook met Herbalife shaked (????) en dat je in België woont! Hebben we alvast 2 dingen gemeen Erg blij

Het valt me in je menu's op dat je in verhouding weinig eet. Voor opbouw spierweefsel is water drinken erg belangrijk. Als ik te weinig gedronken heb, is mijn vet ook omhoog en mijn spiermassa omlaag.

Ik gebruik de shake 'koekjesdeeg' die ik aanleng met Alpro Almond Original OF de unsweetened-versie. De appel-kaneel smaakt me te sterk naar kaneel... Verder drink ik mijn glas aloë en een kop perzikthee. In de voormiddag eet ik wat fruit dat op mijn bureau staat (ik werk in een winkel).
Middag: salade met kippenreepjes, noten, light mayo en 2 boterhammen. Ik eet uit een pastabord.
namiddag: yoghurt en Weight Watchers chocoladereep rond 16u
avond: soep, vlees, aardappelen en groeten.
Voor de tv: theepot

In tegenstelling tot jou sport ik niet. Ik werk tot 18u en moet nog een half uur rijden. Dan maak ik eten en steek ik mijn zoon (4j) in bed. Het is nu bijna 21u en ik voel dat ik moe ben. Om 6.30 loopt de wekker weer af (iets vroeger, want mijn man is overuren aan het draaien). Sporten vind ik niet leuk en zweten al evenmin.
Bij mij is het verschil dat ik op gewicht wil blijven. Toch al maar mooi 9 cm kwijt sinds 3 maanden shake!
Keep up the good work! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2016 19:55    
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
@suppressa: leuk om iemand tegen te komen die ook aan het herbalifen is Uitlachen Van waar in Belgie ben je?

Ik heb ondertussen mijn shakes nog wat verder afgebouwd. Ik begon wat last te krijgen van mijn maag. Ik drink nog enkel een shake wanneer ik een vroeg dienst heb. Dan drink ik hem op juist voor ik begin te werken en dan eet ik nog iets wanneer we een pauze kunnen nemen tijdens de voormiddag. Hieronder zal ik even noteren wat ik afgelopen week allemaal gegeten heb:

maandag 27 juni:
Geen ontbijt:
ik was veel te laat wakker :-p
Middag:
vis met penne en soort kruidensausje en kerstomaatjes (op het werk), soep en een fruityoghurtje
Tussendoor:
proteinereep herbalife
Avond:
alpro soja yoghurt amandelen met fruit en havermout, kwarkyoghurt
Na het werk: klein handje nootjes

dinsdag 28juni:
ontbijt:
herbalife shake
tussendoor:
alpro yoghurt met fruit
middag:
salade met kip
avond:
twee crackers met pindakaas naturel, appel, kipfilet
proteineshake na het sporten

woensdag 29juni:
ontbijt:
twee sneetjes meergranenbrood met choco van dukan, appel en een ei
middag:
zoete aardappel met paprika,ui en champignons en twee kippenbrochetten
tussendoor:
klein stukje kriekentaart en een proteinereep herbalife
avond:
alpro soja yoghurt met havermout en fruit
proteineshake na het sporten

donderdag 30 juni:
ontbijt:
twee sneetjes meergranenbrood met kalkoenfilet, twee eitjes, appel
middag:
kippenworst met aardappel, bloemkool en brocolli
tussendoor: kwark aardbei, twee crackers met pindakaas
avond:
soja yoghurt met havermout en fruit
latere avond:klein handje nootjes

vrijdag: 1 juli
ontbijt:
havermoutpap met nootjes en halve banaan en een halve schep proteine poeder
middag:
kippenworst met aardappel, bloemkool en brocolli (Ik had twee porties gemaakt)
tussendoor:
proteinereep en koffie
avond:
4 sneetjes meergranenbrood met kalkoenfilet en twee gekookte eitjes
latere avond: 2.5 glaasjes cava

zaterdag 2 juli:
ochtend:
shake voor het werken
tussendoor:
sojayoghurt met fruit en havermout
middag:
wrap met gerookte zalm, sla en paprika en zelfgemaakte smeerbeleg van magere verse kaas en kruiden
tussendoor:
frangipanne
avond:
BBQ

zondag 3 juli:
ochtend:
shake
middag:
4 sneetjes brood met dukan choco en kalkoenfilet, kwark aardbei
avond:
rode linzen met geitenkaas (voorgemaakt)

Volgens mijn voedingscoach zou ik aan een grote 1700kcal moeten zitten op een luie dag. Ik zit daar dus niet aan. Ik zit altijd rond de 1500kcal, maar ik heb gewoon geen honger dus zie ik het niet zitten om nog meer te eten. Alleen de zaterdag zat ik ruim boven mijn kcal-doel met die bbq, daarom dat ik zondag mijn kcal wat beperkt heb.
Ik probeer steeds 3 a 4 keer te gaan sporten in de week. Vanavond heb ik me ondertussen al ingeschreven voor de BBB. Zal weer afzien worden Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2016 9:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6