Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jenscas1' dagboek herbalife

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ellen schreef:
Het is warm en broeierig weer

Hier in belgië (west-vlaanderen, brugge) is het niet zo warm hoor. Veel wind en regen en een gemiddelde van rond de 17°C. Uitlachen
Het kan ook zijn dat ik even zal stilstaan op de weegschaal. Dit is niet de eerste keer Lach Maar dit mag ons niet demotiveren om er verder voor te gaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 11:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Daarjuist is mijn coach terug langsgekomen. Deze week 800gram af, 1cm van me buik, 0.5cm van me taille, 2.5cm aan de borst en hetzelfde thv me heup en billen. Het is allemaal niet veel, maar zolang het niet naar boven gaat, ben ik nog altijd tevreden :-p

Deze ochtend terug een shake gedronken. Deze middag eet ik fishsticks met spinazie en gekookte aardappelen. Voor de namiddag eet ik een potje kwark als tussendoortje en vanavond terug een shake met fruit. Oja, mijn vetpercentage gaat ook geleidelijkaan terug naar beneden! woohooow!!

We gaan er weer een weekje tegenaan!! Fitness Sport smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2016 11:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moet zo beginnen met leren, maar heb er geen zin in. Donderdag heb ik examen pathologie. Ik doe mijn brugopleiding verpleegkunde. Ik ben afgestudeerd als gegradueerd verpleegkunde en ga nu voor mijn bachelor. Het zijn mijn laatste examens en dan nog een jaar voor mijn bachelorproef waar ik zo tegenop zie Sip Ik ga blij zijn als dit allemaal achter de rug is!!

Gisteren zei ik nog tegen een vriendin dat ik nu niet meer op de weegschaal ging staan tot volgende week maandag om de spanning er in te houden Uitlachen Niet dus!!! Ik zal die weegschaal moeten verstoppen als ik er een week niet wil opstaan :-p Het eerste waar ik aan denk als ik wakker word is...WEEGSCHAAL!! Deze ochtend was hij lief voor mij. Terug 400gram af.

Vanavond terug fitness: 30min benen en armen, dan 15min buikspierles en dan 45min hopworkout! Ik verlang er zo naar, zeker de groepsles. Het is echt leuk om met een groep te sporten en plezier te maken Erg blij Misschien zorgen dat ik een koekje meeheb. De dansinstructor had vorige week niet gegeten voor de les en zag af en toe eens sterretjes haha Uitlachen Ik had zo een medelijden!

Deze ochtend terug een shake cappuccino gedronken. Ik ben er echt verslaafd aan deze smaak. Smiddags spaghetti met scampies gegeten (saus was een beetje pikant uitgevallen), als tussendoortjes een beetje groentjes want er zaten niet veel groentjes in de spaghetti en dan savonds een shake en een mueslireep voor het sporten.

Ik heb me voorgenomen om tot augustus twee shakes op een dag te drinken en dan af te bouwen, want ik september ga ik op reis (weet wel nog niet naar waar) en dan moet mijn lichaam al een beetje gewend zijn aan terug gewoon eten. Alleen weet ik niet hoe ik het precies moet afbouwen?? Zou ik een pot shake meenemen op reis?? Had gedacht om in die periode om te schakelen naar een dietiste?? Zal nog even moeten denken hoe ik het allemaal zal organiseren. FF Denken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2016 12:55    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Lekker actief is het leren nog gelukt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jun 2016 15:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Ellen: Niet echt Sip Ik denk dat ik morgen een marathon 'pathologie' ga mogen doen Uitlachen Gedachten zitten echt niet bij leren. Ik ben constant bezig met me gewichtsverlies, leuke receptjes zoeken ...

Ik probeer om een actief leven op te bouwen. Vroeger was ik iemand die totaal niet graag sportte, maar mijn huid is niet meer zo stevig en door te sporten hoop ik daar toch een beetje verandering in te brengen Lach Vorig jaar had ik 8 weken een personal trainer en was daarmee 16% vet kwijt. Ik zou dit graag terug willen realiseren! Om dit te realiseren moet ik echt wel goed op mijn eten letten, want elk pondje gaat door het mondje!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2016 15:56    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Probeer toch maar je studie af te maken dat is je toekomst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jun 2016 17:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Laatste blokdag!! Maar eerst naar de winkel, want ik heb bijna niets meer in huis Uitlachen

Menuutje voor vandaag
O: shake cappuccino
M: worst met bloemkool en aardappel (boerenkost zoals we hier zeggen) We moeten de vriend ook eens tevreden stellen é Uitlachen
T: proteinereep
A: shake met fruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2016 8:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een 'bluh'dagje Sip Juist thuis van mijn examen. Het is niet zo goed gegaan. Bij elke vraag begon ik te twijfelen Sip Me hoofd doet pijn, ik kan gewoon in slaap vallen, maar mag niet, anders voel ik me nog meer mottig Verward Paar collega's zaten na het examen een lekker koekje te eten..me maag keerde om toen ik de geur van die koekjes rook. Zo erg zat ik in met mijn examen!

Nuja deze middag terug gevulde aubergine klaarmaken met quinoa en wat extra groentjes. Deze ochtend terug een shake gedronken, in de namiddag wat kwark eten en vanavond terug een shake met fruit. Ik denk dat ik het sporten voor vandaag zal overslaan. Deze namiddag met vriendin op stap..we gaan oa twee katten wassen Uitlachen Hopelijk kan dit nog mijn gedachten verzetten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 9:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, even geleden dat ik hier ben geweest. Sinds vorig weekend terug gaan werken en dan niet meer veel tijd gehad om mijn laptop bij me te nemen. De laatste paar dagen zijn niet goed gegaan. Ik dacht het al dat ik het moeilijk ging krijgen om op me eten te letten als ik ging haar werken. Ik ging niet meer veel tijd hebben om eten klaar te maken. Me uren zijn dan ook al veel veranderd waardoor alles in het water valt. Al dit heeft het gevolg dat ik 1kg ben bijgekomen. We zullen vandaag ons weer proberen herpakken. Heb de laatste dagen veel vreetbuien gehad en veel chocolade gegeten op het werk (verjaardagen enzo).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2016 10:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6