Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jenscas1' dagboek herbalife

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Weer een nieuwe dag. Deze ochtend examen gehad. Wat was ik weer nerveus!

Af en toe heb ik het eens moeilijk. Niet dat ik honger heb, totaal niet, maar het is toch soms lastig als jij een shake drinkt en je vriend zit naast je een pizza te eten. Wat ruikt dat goed! Maar hoe lossen we dat op? Overmorgen zelf pizza klaarmaken? Iemand ideetjes voor een gezonde pizza. Ik heb al eens een pizza klaargemaakt met bloemkoolbodem maar dat is zo een geknoei...bij mij toch Uitlachen

Dagmenu voor vandaag:
O: shake cappuccino
T: 1 pannenkoek van papa (gemaakt zonder suiker), gewoon droog opgegeten
M: bruine rijst, gebakken ui, paprika en champignons en kip met beetje geitenkaas tussen
T: mager fruityoghurtje
A: shake toffee appel kaneel en paar nootjes (walnoot, cashew)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gebruik de zoekfunctie hierboven Pizza invoeren dan krijg je recepten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 19:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel voor de tip Ellen. Ik zal wrs een wrap als bodem gebruiken ^^

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 19:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag maar één shake drinken. Vanavond is het food truck festival en natuurlijk wil ik eens gaan!! Ik kan er dan voor kiezen om smiddags een shake te drinken, maar ik denk dat ik de namiddag niet zal doorkomen op een shake + om 14u30 naar de fitness en ik zal niet genoeg energie halen uit enkel een shake.

O: shake cappuccino met halve banaan (banaan heeft het wel een beetje te zoetig gemaakt, deed me denken aan een boterham met banaan en suiker)
M: ciobatta (zacht gedeelte wat uithalen) met zelfgemaakte tomatensausje, mozzerella en wat groentjes en zo de oven in. Dan heb ik toch al het gevoel dat ik een pizza gegeten heb :-p
A: food truck festival, we zullen proberen een zo gezond mogelijke maaltijd te kiezen :-p

En dan hopen dat we niet te veel zijn bijgekomen morgen :-p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jun 2016 8:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jun 2016 9:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren niet op foodtruckfestival geraakt. Het was wat slecht weer, dus zijn we maar op restaurant geweest en wat heeft het gesmaakt. De huisgemaakte hamburger gegeten en twee cocktails gedronken. Natuurlijk is dit te zien op mijn weegschaal. 600gram erbij, maarja het heeft zo gesmaakt ^^

Vandaag weer mooi op mijn eten letten!!

O: vanilleshake met schepjes oploskoffie (ochtend is eigenlijk al middag :-p)
M: mueslireep (shake maar om 11u gedronken, maar toch iets binnen nemen omdat ik straks ga fitnessen)
T: kwarkyoghurt
A: shake met fruit!

We zullen zien of ik niet te veel honger zal hebben? Wil me schade van gisteren inhalen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2016 10:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 5km op de loopband gelopen. Ik was doorweekt van het zweet! Wel blij dat ik het volgehouden heb, want ik ben niet gewend van te lopen. Daarnaast nog wat buikspier, been en schouderoefeningen gedaan.

In plaats van de mueslireep heb ik toch een wrap met kippenfit en groentjes gegeten.

Mss vnvd nog eens gaan fietsen met de vriend als ik nog zin zal hebben, want ik ben moe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2016 18:41    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Goed hoor al die extra bewegingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jun 2016 21:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zucht, niets af tegenover gisteren. Had gehoopt dat ik mijn grammetjes die ik bijgekomen was van vrijdag terug ging kwijt zijn, maar jammer genoeg niet. Ik moet ook wel zeggen dat het de tijd van de maand is, maar we blijven doorgaan! Het is maar pas morgen weegdag, dus ik heb nog een dag om een paar grammetjes kwijt te geraken Lach

Qua sport een rustdag, mijn benen zijn zo stijf van te lopen :-p

O: shake cappuccino
M: zalm wrap
T: kwark
A: shake met fruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 9:11    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Het is warm en broeierig weer zou zomaar kunnen dat je wat meer vocht vast houd ook omdat het de tijd van de maand voor je is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 10:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6