Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

jenscas1' dagboek herbalife

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
dagmenu voor vandaag:

ochtend: shake cappuccino
voormiddag: natuur yoghurt met zoetstof
middag: wrap tonijn met slaatje
avond: shake met fruit

In de namiddag eens een fruitsapje gedronken, maar ja ik zie het dan als een tussendoortje want ik heb niets gegeten in de namiddag Lach
Vanavond nog een pasta klaarmaken met ricotta en zalm voor morgen, zodat ik het enkel moet opwarmen als ik thuis kom van mijn werk ^^
Moet wel zeggen dat ik het af en toe lastig heb, maar ik wil niet toegeven. Ik heb me eergisteren al getrakteerd op een pizza en een pannacotta dus ik moet niet klagen, maar een lekkere koek ofzo zou toch wel smaken. Gelukkig heb ik er geen liggen in de kast of er was al eentje binnen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mei 2016 17:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dagmenu voor vandaag

ochtend: shake cappuccino
voormiddag: mager yoghurt fruit + 2 stukjes appelcake (verjaardag van collega)
middag: candelonni (of zoiets? Uitlachen ) opgevuld met ricotta, verse spinazie en gerookte zalm met een vers tomatensausje en geraspte mozzarella in de oven
avond: shake met fruit

Morgen terug wegen en opmeten. Hopelijk ben ik toch iets af, want het voelt niet zo. Fingers crossed!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 mei 2016 16:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag terug weegdag en ja hoor we zitten officieel onder de 80kg, dus hopelijk houd ik het zo. Normaal gezien komt mijn coach vandaag langs om mij ook op te meten, maar ze zal het vandaag niet halen dus komt ze morgen. Dit maakt mij een beetje nerveus omdat ik vandaag ga uit eten voor mijn mama haar verjaardag, dus de kans zit er wel in dat ik iets bij ben Sip Kzal terug mijn best doen om gezonde keuzes te maken en me niet te overeten, want het is a volonté Rollende ogen

Daarjuist een shake op. Ik heb hem niet opgekregen. Ik moet zeggen dat mijn maag toch wel kleiner geworden is, want ik heb snel genoeg. Ik moet me soms forceren om me avondshake te drinken, maar ik doe het toch, anders heb ik veel te weinig binnen en dat is ook niet goed.

Dus deze middag uit eten, we gaan het wat deftig houden en dan vanavond nog een shake ^^

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
WOW-2.1wat een super start goed gedaan meis cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 8:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
WOW-2.1wat een super start goed gedaan meis cheerleader

Dank je wel!! Ik moet zeggen dat ik ook trots op mezelf ben :-p Hopelijk kan ik anderen motiveren mijn dagboek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 9:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren gaan uit eten voor mijn mama's verjaardag. Ik heb geprobeerd zo gezond mogelijk te eten, dus ik heb gekozen voor aspergesoep, het voorgerecht was buffetvorm, daar heb ik vooral gekozen voor vis en kip en groentjes (die zo weinig mogelijk gedresseerd zijn met sausjes) en als hoofdgerecht zal met aardappel in de schil. De helft van mijn aardappel heb ik al weggegeven en de zalm heb ik ook nie volledig opgegeten. Ik heb overal water bijgedronken.

Vandaag dan maar eens op de weegschaal gestaan om te kijken wat het gevolg was en het was weer NIKS Uitlachen Gewoon terug hetzelfde gewicht gebleven. Dat is goed nieuws want vandaag komt me coach wegen en meten.

Dagmenu voor vandaag:
O: shake cappuccino
M: volkoren spaghetti met restje ricotta, zalm en spinazie, mss nog wat stoomgroentjes erbij doen om genoeg groentjes binnen te krijgen
A: shake

Als tussendoortjes zal ik proberen zo eiwitrijk mogelijk nemen om geen spierafbraak te hebben.

Het resultaat van mijn coach volgt nog ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 8:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zo de caoch is juist langsgeweest. vet en spierpercentage zijn jammergenoeg hetzelfde gebleven. Dit betekent dat ik wrs te weinig eet. Ik heb wrs nog te weinig eiwitten binnen, daardoor zal me lichaam mijn spieren aanspreken om zijn eiwitten te nemen met als gevolg spierafbraak. Ik zal me toch moeten forceren om meer tussendoortjes te nemen die eiwitrijk zijn! Ik ga ze ook nodig hebben als ik meer en meer ga sporten en krachttraining zal doen.

Het goede nieuws is dat ik terug een paar cm kwijt ben. 2cm thv van mijn taille dus op twee weken tijd 6cm aan me taille kwijt en 2.5cm thv van me navel (eindelijk!). billen en poep zijn ongeveer hetzelfde gebleven maar dat vind ik niet erg. Me billen en poep moeten gewoon strakker, maar niet persé smaller ^^

Enja het gewicht was al gekend van gisteren Uitlachen

Superblij met deze resultaten

Volgende doelstellingen:
- meer eiwitrijke tussendoortjes
- bij volgende weging:
- daling vetpercentage!
- daling omtrek navel ^^

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 11:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan het toch niet laten om elke dag op de weegschaal te staan. Momenteel gaat hij steeds te goede kant op Erg blij

Gisterennamiddag nog een tussendoortje genomen: halve meloen, proteinereep en klein beetje nootjes. S avonds voordat ik naar de fitness ging heb ik nog een mueslireep gegeten zodat ik me nie te flauw zou voelen.

In de fitness: 20min kracht benen, 15min buikspierles en dan 45min hop workout. Vanavond danceburner en dan nog wat kracht doen ^^

De menu voor vandaag komt later, want ik heb momenteel geen inspiratie wat ik als hoofdmaaltijd zal eten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
jenscas1 schreef:
Ik kan het toch niet laten om elke dag op de weegschaal te staan. Momenteel gaat hij steeds te goede kant op Erg blij

Van mij mag je.... doen er zoveel hier zelf spring ik er ook meteen op als ik wakker ban

Laatst aangepast door Ellen op wo 01 jun 2016 15:37, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 9:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dagmenu voor vandaag

O: shake cappuccino
M: restje pasta (niet veel), dus maar twee eitjes bij gebakken en een mager yoghurtje
T: paar cashewnoten en proteinereep
A: shake met fruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 15:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6