Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Je kunt elke dag opnieuw beginnen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mirann
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag begin ik met een ander leven, hopelijk een beter leven. Ik wil namelijk op veel vlakken mij leven veranderen.
Voor mij is het heel belangrijk dat ik ga afvallen, merk namelijk dat dat mijn gewicht me tegenhoud, met dingen die ik graag zou willen doen.
Ik ben al eens eerder lid geweest hier, dat was in 2014, toen is het me niet gelukt, maar hoop dat ik het nu wel zou kunnen volhouden...
Ik weeg veel te veel, mij kast hangt vol kleding die ik gekocht heb, dat me te klein is, gewoon omdat ik die kleding graag wil hebben en niet die tenten... Helaas zit ik nu nog in een maat waarin je voor mij bijna geen leuke kleding kan krijgen (ik ben ook nog aan de kleine kant)
Ik zou dolgraag weer eens willen zwemmen, dit heb ik al in jaren niet gedaan, daar kan ik echt naar uitkijken, dus dat word een streven, dat ik voor de zomervakantie me wat zekerder voel over mezelf.

Zal me even voorstellen, mijn naam is Miran, moeder van drie meiden, getrouwd en werk in de zorg.
Mijn hobby's zijn gitaarspelen, fotografie, wandelen en films/series kijken. Ook luister ik graag naar muziek, Nederlandse popmuziek, top 2000,.

Ik houd niet van huishoudelijk werk, doe dit wel, maar is gewoon geen hobby van me, en ik houd niet van fietsen, daar zit mijn conditie me in de weg.

Dat was een kleine indruk van mij, hoop op wat hulp bij het afvallen, ben niet een echte doorzetter, maar hoop samen met jullie de drive te vinden...

Groeten Miranda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2017 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Mirann, welkom terug en van harte welkom bij de weegclub. 2x Is scheepsrecht... laten we die eens gaan proberen!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2017 21:33    
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub en heel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Joto
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zet m op! Je kan het💪🏻

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 20:06    

Reageer met quote
Dankjewel...

Vond het erg moeilijk vandaag, mijn grootste struikelblok is cola, maar dat heb ik niet gehad vandaag, nu lekker aan de thee Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Joto

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
ja dat is ff afzien.
Sinds een week hier ook geen cola en suiker meer,
Het is even wennen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Boris2014
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Mooi motto, Mirann!

Goed dat je van de cola hebt kunnen afblijven cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 0:25    

Reageer met quote
ja vind ik eigenlijk ook wel....

Morgen is het makkelijker, dag is helemaal volgepland, hele dag werken, daarna boodschappen doen, eten, even bij mijn pa en ma op visite.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 0:42    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
hoi hoi

welkom hier en heel veel succes met je afvalplan...

Mijn struikelblok was ook altijd de cola ben van de ene op andere dag er mee gestopt en nu gruwel ik er echt van.. hihi.... maar goed dat je aan de thee zit maar pas daar ook mee op.. zitten heel veel verborgen suikers in zelfs in groene thee, ik dacht daar ook goed aan te doen totdat mijn sport leraar zei google der maar es op.. en doe er mee wat je wilt ;-) ik wil het alleen als tip aan je mee geven

probeer je motivatie te behouden dan kom je der wel.. nogmaals succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2017 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1