Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Vandaag heerlijk zonnetje toen we op stonden, doet een mens goed.

Vanmiddag konden we dus eindelijk weer een stuk fietsen, had het gevoel dat ik een week niet gefietst had, zo'n heerlijk gevoel is dat weer als ik op de fietst zit.

Zijn bij de ANWB kaartjes wezen halen voor de Caravan-beurs in Utrecht, toch lekker korting. We gaan daar donderdag heen, gezellig zo'n dagje rond slenteren daar en alle nieuwe caravans bekijken en de nieuwste snufjes.

Morgenmiddag krijgen we visite van een jeugdvriend van Jan, hun dochter is zwanger (wat ze nooit verwacht hadden) en moet nog een week of 4, maar gaat niet helemaal goed, iets met haar bloed, maar dat hoor ik morgen wel. Jan had hem aan de tel. en begrijpt dat allemaal niet zo goed. Hoop wel dat alles goed met haar gaat.

Verder een rustig dagje ook met eten, moet ook wel was vanmorgen niks afgevallen op de weegschaal en daar baal ik toch wel van.

Allemaal nog een fijne avond,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 21:42    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Dat wordt hard duimen voor ons, dat het goed blijft gaan met de zwangerschap van de dochter van Jan's jeugdvriend.

Jullie hebben een leuk dagje voor de boeg, donderdag. En weer heerlijk gefietst gisteren, hartstikke goed!

groeten en een prettige dag
Mazina

Succes met het afvallen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009 7:43    

Reageer met quote
Nou vanmiddag wat meer duidelijkheid over de zwangere dochter van Jan's jeudvriend, het schijnt dat de twee bloedgroepen van de pappa en mamma niet kloppen met elkaar, dat geeft problemen, of kan problemen geven. Vroeger ging het babytje daaraan dood, nu wordt er wat aangedaan. Maar ze was al bijna uitgerekend hoor, ze weet ook al dat het een meisje wordt. Morgen wordt ze opgenomen en komt de baby dan niet dan gaan ze het donderdag halen. Dus best wel spannend allemaal. Denk dat hun zelf zenuwachtiger zijn dan de mama zelf, maar dat is meestal zo. Zowieso worden ze donderdag Opa en Oma, als het morgen niet komt.

Vanmiddag toen ze weg waren hebben we nog lekker een stuk gefietst, even door Bosplan, heerlijk die herstgeur in het bos.

Vanavond weer rustig met eten, spruitjes met aardappelen en een gehaktbal (die had ik gisteren bij een slagertje in Ouderkerk a/d Amstel gehaald, dus lekker makkelijk). Weet nou natuurlijk alleen niet wat voor gehakt, rund of varken, hou het maar op half om half.

Morgen de griepprik halen, laat hem maar in m'n rechter arm prikken, heb namelijk ongeveer een maand last van mijn linkerarm. Net of er naast is geprikt met bloed afnemen, maar ik had het al voordat er bloed werd geprikt, dus weet niet waar het van komt.

Met Jan gaat het voorlopig redelijk, dus we gaan rustig door.

Allemaal een fijne avond,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009 19:56    

Reageer met quote
Zo zeg........... ik zie net dat ik boven de 1000 berichtjes zit Rollende ogen Geschokt .
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009 23:24    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wow! Dat zijn er al veel...... Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009 23:40    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Gefeliciteerd zeg, boven de 1000 berichtjes!

Wij hebben gisteren tussen de middag de griepprik gehaald. Eigenlijk moest dat morgenmiddag, maar dan zitten we in het LUMC. Toen heb ik de assistente van de huisarts gebeld, en het mocht dus gister in de lunchpauze.

Oh ja, bij een nichtje van me speelde ook de rhesusfaktor van het bloed. Ik spreek nu over ruim vijftig jaar geleden. Het kind kreeg gewoon nieuw bloed direkt na de geboorte en inmiddels is ze een kerngezonde vrouw van in de vijftig. Vroeger gingen dus niet alle baby's daar dood aan.

groeten en een fijne dag!
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 7:19    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
dat lijkt me echt leuk zo.n caravan beurs
al die nieuwe snufjes veel plezier Ineke
jullie fietsen geloof ik ook wel veel ....heerlijk hoor zo in de natuur
fijne dag verder en succes ...liefs Coby

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 7:22    

Reageer met quote
Goed hé Mathilde, dis is trouwens de 1ste maal dat ik zolang op een forum zit, ben nog wel op meerdere forums maar niet zo actief als hier, zo gezellie Lachen Lachen Lachen

Mazina, bedankt voor je felicitatie, ben ook erg trots Lachen Lachen .
Lekker dat je de griepprik al kon krijgen, ben je daar ook maar weer vanaf. Gelukkig gingen niet alle baby's er aan dood vroeger. Maar het is idd iets met die rhesusfactor, volgens mij heeft de mama nu iets voor het bloed gehad, weet niet precies wat. Die mensen hebben altijd zoveel te vertellen, dat ik het niet allemaal kan onthouden Schaam Schaam Schaam Schaam .

Coby1948, Wij proberen daar elk jaar wel heen te gaan, vroeger was het in de Rai in Amsterdam, konden we lekker met de tram waren we er zo, nu is het dan al een paar jaar in Utrecht, wel jammer. We hebben ook wel eens een jaar overgeslagen en dachten nu even niet, geen zin, maar dan achteraf misten we het toch wel hoor.
ja joh, wij zijn gek op fietsen, vroeger was dat wandelen, maar doordat we allebei last van onze voeten hebben is dat nu fietsen geworden, maar we hebben ook heerlijke fietsen hoor.

Vanmiddag dus die griepprik halen en daarna meteen wat boodschapjes doen, misschien voor die tijd nog een stukje fietsen.
De bedden lekker afgehaald vanmorgen en de dekbedden hangen lekker buiten te luchten, de was is klaar, nu is de droger aan het werk. Neem zo nog even een lekker bakkie koffie.
Het zonnetje doet z'n best weer hier, lekker hoor.
Allemaal nog een fijne dag,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Het is een geweldige dag, veel zon, geen wind.
Weer om er op uit te gaan. Veel plezier, ik ben al geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hallo Ineke.
Heerlijk weertje was het gisteren, in de zon.
Vandaag heb ik s morgens ijs moeten krabben{Hans voor mij gedaan Lachen }vandaag heel de dag koud, de openhaard brand al, normaal doen we die s avonds pas aan.

Griepprik hebben wij vanmorgen al gehaald, ik heb er niets van gemerkt, bij Hans werd het wel gelijk dik en hij kreeg er jeuk aan.

We kregen gelijk een nieuw oproep mee, voor 2 Mexicaanse griepspuiten 1 in nov. en 1 in dec. Lachen
En dat allemaal voor niets.
Het was een drukke aanloop bij de praktijk.
1 ass. was de nieuwe oproepen aan iedere patiënt die geprikt moest worden aan het geven.
2 andere aan het prikken, gezellige boel zo af en aan met patiënten.

Onze schoonzoon de man van Colinda is ook een rhesuskindje, daar kwamen niet gelijk na de bevalling achter.
Hij moest later opgenomen worden en voorzien van nieuw bloed, door zijn navel, geloof dat dat niet meer ging, toen hebben ze hem opengesneden.
Hij heeft een heel lelijk verkleefd litteken bij zijn navel {vuistgroot}net een grote spin.
De kleinkinderen waren gelukkig geen rhesuskindjes.

Hele fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 13:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 51 van 707