Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tirsa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Nou, jouw leven is ook geen rozengeur en maneschijn, Ineke. Jammer dat je zoon nu net is als je man. Ik hoop dat hij snel inziet dat hij hulp nodig heeft. En gelukkig gaat het met je man wat beter dankzij medicijnen.

Een fijne avond en slaap lekker straks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 21:28    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Ineke, ik heb net je hele verhaal gelezen. 'tValt niet mee.
Wens je een rustige avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Dank je wel Odette, jij ook nog een fijne avond en trusten voor straks.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 22:20    

Reageer met quote
Afgelopen woensdag was het 6 weken geleden dat ik Tom voor het laatst heb gezien en gesproken.
6 Weken, het lijkt wel een eeuwigheid.
Soms gaan er dagen voorbij dat het goed gaat en dan ineens ben ik er weer de hele dag mee bezig, sta er mee op en ga er mee naar bed.
Aanstaande vrijdag is Jan m'n man jarig, benieuwd of Tom dan wat van zich laat horen, denk het eigenlijk niet.
Het begint steeds slechter te voelen, is niks voor hem om zolang niks van zich te laten horen, normaal gesproken belde hij voor elk wissewasje.
Jan zegt steeds, als hij weer wil komen dan alleen met Anita z'n vriendin en niet meer alleen, ik zeg maar niet veel daarover, weet niet wat ik moet zeggen.

Met het gewicht gaat het de ene week goed en de andere week zit er weer wat bij.
Nu in 2 weken 1 kilo erbij, gaat niet echt lekker. Blijf wel schrijven, maar ben gewoon niet streng genoeg voor mezelf.
Elke week zeg ik ja nu ga ik er voor en dan gaat het toch weer mis.

Vandaag schijnt het zonnetje hier erg lekker, stap straks op de fiets en ga een lekker harinkje halen in Amsterdam, bij onze oude vertrouwde stal in de Bilderdijkstraat, de straat waar ik geboren ben en opgegroeid. We hadden daar een halve woning, we woonde achter, 1 huiskamer, 1 slaapkamer en de keuken, met 3 kinderen en m'n moeder. Ik heb ook nog een broer, maar die woonde niet thuis.
Heerlijke jeugd gehad daar, denk ik vaak aan terug als ik daar ben. Mijn oude school staat er ook nog.

Nou allemaal een heel fijn weekend en mooi weer.
Liefs Ineke.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Ik vind het zo triest om te lezen.
Hoop echt dat hij maandag wat laat horen want anders is het toch niet echt een feestdag. Huil huil
Heel veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ineke, en als je hem eens belt als je man niet thuis is? Gewoon om het contact met hem te onderhouden? Om zijn stem te horen? Zonder verwijten? Ik vind het zó zwaar voor je. Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 21:51    

Reageer met quote
Hoi Mathilde,
Nou dat hoef ik niet te proberen, ik weet namelijk zeker dat hij de telefoon niet opneemt als hij ons nummer ziet.
En ben eigenlijk ook bang dat hij zo gauw hij mijn stem hoort de hoorn er opgooit.

Maar we waren vandaag bij onze haringkar in Amsterdam en daar komen Tom en Anita ook altijd, die vertelde dat onze schoondochter vanmorgen vroeg ook al geweest was en ze had gezegd dat ze s'middags naar Beverwijk gingen.

Nu ben ik ook een beetje gerust want weet nu dat ze nog steeds bij elkaar zijn, dat is namelijk ook mijn angst dat er bij haar een moment komt dat ze het niet meer aan kan met hem.

Zit onderhand te denken wat vandaag mijn 3 positieve dingen zijn, vandaag vind ik het erg moeilijk, pijnig m'n hersens om iets leuks te bedenken.

In ieder geval bedankt voor je reactie, erg lief van je.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2009 0:22    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Geen andere woorden dan dit:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2009 0:39    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Wat een moeilijke situatie Ineke! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je ondanks de problemen toch een fijne dag hebt vandaag. Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2009 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi Ineke,
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij in jouw situatie echt even nergens op kon komen.
Hoe mager het volgende is, het is toch positief.
Een positief punt voor vandaag is dat je schoondochter nog bij je zoon is en het tweede positieve punt is dat je via de haringkar info kan krijgen.
Een derde positief punt is dat je hier altijd je ei kwijt kan en we met je meeleven.

Het lijkt me ook zo moeilijk omdat het misschien even beter is om rust in te bouwen. Maar voor hoelang?
Te lang is ook niet goed.
Maar als hij nummerinformatie heeft dan hoef je misschien niet bang te zijn dat hij de hoorn erop gooit.
Dat neemt hij waarschijnlijk de telefoon al niet op als hij er geen zin in heeft.

Het is een hele pijnlijke situatie. Ik begrijp dat die schoondochter dus ook niet uit zichzelf jullie even opbelt als hij even de deur uit is Kussen aai Kussen aai .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2009 11:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 6 van 707