Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Nou Helma, ik heb heerlijk geslapen in m'n grote bed.

Vandaag doorgegaan met wasjes draaien en heerlijk alles buiten gehangen, 2 wasrekken en 1 staand droogrek. Lekker windje, dus alles nu droog in de kast.

ja Mazina, kan nu idd voorlopig teren op een fijne gezellige vakantie en super mooi weer.

Tom en Anita kwamen om een uur of half drie, was best gezellig gelukkig, Anita had foto's op de camera van haar jurk, die hebben Jan en ik bekeken, super mooie jurk heeft ze. Tom heeft ook een mooi pak gekocht via marktplaats, ze zijn de koning te rijk. Gisteren hadden ze een gesprek met de ambtenaar van het stadhuis, voor wat uitleg enz. Wij worden ook nog gebeld en moeten dan waarschijnlijk iets over Tom vertellen.
Ik had heerlijk verse groentesoep gemaakt, dus zijn ze lekker soep blijven eten, daarna zijn ze naar huis gegaan.

Vanmorgen op de weegschaal en de schade viel best wel mee, ik had gedacht dat er veel meer bij was, maar we waren allebei ongeveer 1.5kg aangekomen.

Nog een fijne avond en voor straks trusten,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 22:13    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Geweldig dat jullie zo'n leuke middag met Tom en Anita gehad hebben! Ik hoop van harte dat het zo blijft. Wanneer is ook al weer hun trouwdag. Begin september? Dat is het al bijna. Lachen

Fijne dag en succes met die 1.5 kilo wegwerken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 7:43    

Reageer met quote
Tom en Anita gaan vrijdag 18 sept. trouwen.
Dus duurt nog wel even.

Vanmorgen even door het huis heen met de stofzuiger, ook weer een lekker gevoel na al dat gerommel bij thuiskomst.
De wassen zijn helemaal klaar, strijwerk heb ik niet, shirtjes drogen netjes op het rek en kunnen dan zo in de kast worden gehangen, net zoals de broeken en het waren alleen maar korte broeken. Niet één keer een lange broek aan gehad. Dekbedhoezen en lakens vouw ik altijd netjes op en gaan onder op de stapel, tegen de tijd dat ze aan de beurd zijn, zijn ze netjes in mijn ogen Lachen .

Vanmiddag maar even boodschapjes doen, ijskast even vullen en fruit halen.

Het zou vandaag goed weer worden, dus vanmiddag nog maar een lekker stuk fietsen.

Weet nog niet wat ik vanavond ga eten, maar wel aardappelen en groenten en lekkere rauwkost, zal toch dat extra gewicht weer kwijt moeten op de weegschaal.

Allemaal nog een fijne zonnige dag,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2009 11:09    

Reageer met quote
Ha, je lijkt mijn bovenbuurvrouw wel, die heeft ook nooit strijkwerk. Dapper hoor!

Prettige dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2009 7:34    

Reageer met quote
Jeminee zeg wat een storm en regen vandaag, hele dag niet weg geweest. Vanavond werd het even droog, kon lekker op de fietst naar de Weight Watchers om te wegen, helaas zat ik meer dan 2kg boven m'n streef en moest dus weer betalen, was er al bang voor.

Schoonzusje is eergisteren opgenomen in het ziekenhuis, ze had ondertemperatuur en voelde zich erg beroerd. Ze heeft hartfilmpje gehad en dat was niet goed, nu gaan ze meer onderzoekjes doen, waarschijnlijk is het psychisch, ze heeft de laatste paar jaar erg veel voor haar kiezen gehad en het is een keiharde maar eens kom je jezelf tegen, helaas voor haar.

Jan is inmiddels begonnen met de keuken te witten, tenminste met het voorwerk, keuken leeghalen, alles afplakken en 1 muurtje gewit, sloeg door dus nog een keertje over, sloeg weer door, nu heeft ie het 3x gewit en morgen maar zien hoe het geworden is.

Morgenochtend eindelijk weer sporten, ben er wel weer aan toe na 4 weken niet te zijn geweest.

Oja, ben ook weer van de week met een nieuw kunstwerk bezig geweest, vind het onzettend leuk om te doen en vind zelf dat het best weer goed gelukt is. Zal proberen om er weer een foto van te maken.

Ga van af morgen maar weer in m'n eetdagboek alles op schrijven wat ik in m'n mond stop, ik weet dat het helpt.

Groetjes en liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 sep 2009 23:15    

Reageer met quote
De keuken is gewit, alle spulletjes staan er weer in.
Volgende week is de wc aan de beurd en daarna nog de douche.
Het is prachtig wit geworden, lekker fris weer.

Hier nog even een foto van m'n 2e kunstwerk Uitroep Uitroep Verrast

Hij hangt voor het keukenraam en je kijkt zo naar beneden vanaf de 9e etage.

Vanmorgen lekker gesport, was wel weer zwaar na 4 weken niks te hebben gedaan.

Nu gaan we lekker naar de Pizzeria, heb er echt zin in.

Doei allemaal en een fijne avond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2009 17:55    

Reageer met quote
Leuk kunstwerk!
Fijn dat je weer lekker hebt kunnen sporten. ja, het is wel zwaar hè, na een paar weken 'nietsdoen'. Kejje nagaan: jullie hebben hartstikke veel gefietst!

ja, wat een storm en regen hè? Ik ben al een paar keer flink nat geworden.

Weer voor de Weight Watchers betalen, dat maakt/houdt je wel geconcentreerd op afvallen!

Prettig weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2009 20:25    

Reageer met quote
ja ik wou eigenlijk niet gaan wegen bij de Weight Watchers, maar ben achteraf toch blij dat ik het wel heb gedaan, wil weer erelid worden zonder te betalen!!!!!!!!!

Vandaag bij m'n schoonzusje in het ziekenhuis geweest, ging redelijk goed met haar. Haar hartspier werkt nog maar voor 15%, kan ze mee leven is gezegd met medicijnen, ze krijgt nog wat meer onderzoekjes en hoopt deze week naar huis te kunnen. Ze moet nu stoppen met roken en mag ook geen alcohol meer drinken, dat houdt in dat ze van allebei moet afkicken, zal zwaar worden maar m'n broer gaat haar verschrikkelijk goed steunen en wij uiteraard ook zoveel als we kunnen. Ze weegt op het moment 47kg, toen ze het ziekenhuis inging woog ze 47.4kg, ze eet nu meer maar verliest vocht. Dat gewicht is voor haar normaal dat is ze al zolang als we haar kennen. Als je blaast is ze weg.

We hadden m'n jongste zusje opgehaald om ook mee te gaan naar het ziekenhuis, daarna weer even thuisgebracht en even een bakkie koffie bij haar gedronken. Ze heeft het nog steeds moeilijk dat het uit is met d'r vriend. Dus hebben haar maar even lekker laten praten,verder kunnen we toch niets doen voor haar.

Jan heeft het nog steeds druk op zijn manier met schilderen in huis, het witten is klaar, hij is nu bezig met kozijnen over te schilderen, daarna wil hij ook nog de deuren gaan doen. Hij is er lekker mee bezig, hij heeft een aantal jaren niet geschilderd, dus is best wel weer even wennen voor hem. Ik laat hem maar zoveel mogelijk gaan, als ik ergens niet bij kan klaag ik niet en zie wel wanneer we bijv, een keertje kunnen eten. Ben allang blij dat hij iets doet en niet als een zoutzak op de bank zit te staren.

Vandaag netjes gegeten, had lekkere kippensoep gemaakt en daarbij rauwkost gegeten.

Welterusten voor straks,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2009 23:27    

Reageer met quote
Jeetje, de hartspier van je schoonzus werkt nog maar voor 15%. Dat is heftig hoor! Ik hoop dat ze haar situatie kunnen verbeteren in het ziekenhuis!

Jammie, verse kippensoep en rauwkost, dat gaat goed!

Succes met het sprintje!
Groeten en een fijne dag,
Mazina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2009 10:33    

Reageer met quote
Schoonzus gelukkig weer thuis, ze is nu vanaf vrijdag van het roken af en maandag had ze een hele moeilijke dag, daarom hadden ze haar ook in het ziekenhuis gehouden.
Ze staat onder goede controle met het ziekenhuis, ze werkt daar ook normaal als vrijwilligster.
Ik had haar aan de tel. en ze klonk erg goed en optimistisch, maar moet zich wel erg in acht nemen, waar ze het toch wel moeiljk mee heeft, maar ze moet wel.

Jan is vandaag klaar gekomen met het schilderwerk, hij moest nog een paar deuren doen, het is erg mooi geworden. Op een gegeven moment was ie het helemaal zat en ik ook, het hele huis stonk naar de verf. We zijn maar even naar buiten gegaan en hebben de boel tegen elkaar open gezet, nu valt het wel mee gelukig.

Ben vandaag ook gelijk maar ramen gaan lappen en vitrage gaan wassen. Ook weer lekker schoon.

Nog 9 dagen en dan gaat Tom trouwen, moet nog wat nieuws kopen om aan te doen en Jan ook, die wil alleen niets, dus die moet ik nog even om lullen. Cadeau wist ik ook niet, denk dat ik maar een Iris-cadeaubon geef, daar kunnen ze alle kanten mee uit.

Allemaal een goede nacht en gezond weer op.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 23:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 42 van 707