Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Misschien een goed idee om aan dat sprintje mee te gan doen!!

Vandaag hadden we weer super weer, stonden op met het zonnetje.
Even naar Venlo geweest, reden daar weer helemaal verkeerd, we konden het centrum niet vinden, zeker 3x in de ronte gereden en Jan werd er helemaal hyper van. Gelukkig toch een parkeergarage gevonden en toen op zoek naar een winkel die we de vorige keer hadden gezien. Zowaar snel gevonden, maar wat we nodig hadden paste niet, dus nog voor niks gegaan, zijn maar bij de Hema een broodje wezen eten en toen gauw weer naar de camping.
Fiets gepakt en heerlijk een stuk langs de Maas gefietst, we gingen naar de sluizen en hebben daar lekker een half uurtje gezeten, leuk gezicht al die boten die dan of een stuk zakken of een stuk omhoog gaan. Ik was ontzettend moe toen we begonnen met de fietstocht, dus ben daar bij die sluizen lekker op het gras gaan liggen. Maar de slaap ging niet weg, ging pas om een uur of 5 weg toen we weer terug waren op de camping.
Vanavond netjes aardappelen met broccoli en een tartaartje gegeten.
Lekker lang buiten gezeten, begint alleen steeds sneller donker te worden.

Morgen de luifel afbreken en dan wachten tot de zakluifel gebracht wordt, dan kunnen we die aan de caravan zetten en gelijk uit proberen. Spannend hoor.

En morgenavond hoef ik niet te koken want dan hebben we weer een bbq op de camping en die was vorige keer erg lekker. En heel gezellig met een aantal mensen.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2009 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik moest eerst eens even googelen wat nu een ZAKLUIFEL is. Als ik het goed begrijp een soort zonnescherm waar je eventueel ook zijflappen aan kunt ritsen? Wat is het voordeel tov een hele voortent?

Ik zie dat je nog in Limburg bent, dus je hebt je niet kunnen wegen. Ach, met een sprintje is het er zo weer af, toch? Lachen

Fijne dagen nog!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2009 23:20    

Reageer met quote
Hihihihi, de meeste mensen moeten lachen om het woord ZAKLUIFEL, maar officieel heet het CARAVAN-STORE.
Het is een luifel in een zak die je door de rail van de caravan haalt en die rits je open en dan rol je de luifel eruit. Die luifel is van een soort zeildoek en kan je eventueel ook nat oprollen, onze gewone luifel is van doek en die willen we graag droog opruimen.
Je kan ook nog zijkanten aan die luifel kopen maar dat doen wij niet.

En het voordeel van die zakluifel is dat je hem gewoon met rijden aan de caravan kunt laten zitten en ook zo de stalling in.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2009 23:27    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Weer wat geleerd!

ja, jammer dat het 's morgens later licht wordt en 's avonds alweer vroeger donker. Doet al zo herfstig aan.

Prettige dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2009 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
idd weer wat geleerd Lachen
verder een fijne dag!
liefs Albertha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2009 10:16    

Reageer met quote
alvast een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 7:32    

Reageer met quote
Gistermiddag kwam de nieuwe zakluifel, meteen op de caravan gezet, het ging super snel en hij hangt hartstikke mooi.

Gisterenavond hadden we een bbq dus op de camping, het was reuze gezellig, hebben zelfs polenaise gelopen, dan weet je het wel.

Vandaag alles uit de caravan wat naar huis moet, en alles rijklaar maken, ben je best wel een dagje mee zoet, maar nu staat alles in de auto en kunnen we morgen zo weg rijden.

Vanavond nog 1 keer uit eten geweest, was weer goed eten in het chauffeurs-eetcafe.

Morgen lekker in m'n eigen bedje slapen, we zullen de camping best wel missen. Vanavond is het alleen erg fris, iedereen zit binnen, terwijl we gisterenavond zo heerlijk buiten konden zitten met de bbq tot een uur of twaalf.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 21:20    

Reageer met quote
Vanmorgen reden we om 9.30uur van de camping, uitgezwaaid door onze lieve buurtjes. We reden net een min. of vijf toen ik een flatzzzzzzz hoorde, Jan vroeg wat was dat, ik zei zal wel een steentje zijn wat tussen je band zat. Een stukje verder zag ik ineens een behoorlijke plek op de caravan in m'n achteruitkijkspiegel. De eerste de beste stopplaats zijn we gestopt, de buitenspiegel aan de bestuurderskant hing ook al niet zoals ie moest zitten, leek net of ie aan 1 kant los ging. Toen we op de parkeerplaats keken wisten we niet wat we zagen, er had een vogel behoorlijk gescheten, de hele voorkant van de caravan en het raam zat vol, gelukkig konden we het met schoonmaakspul allemaal weg krijgen. En de spiegel zat idd niet goed vast.

Voor de 1ste keer reden we met de caravan naar onze flat, we moesten de fietsen uit de caravan hebben en in de garage zetten, meestal rijden we gelijk door naar de caravanstalling, we vinden het namelijk helemaal niks om met zo'n bakbeest door Amstelveen heen te rijden, maar gelukkig ging alles goed, netjes naast de flat gezet fietsen eruit en toen gauw weer weg.

Caravan naar de stalling gebracht, daar moet Jan via vingerscan een hek open maken, maar daar heeft ie altijd ruzie mee, hij houdt namelijk z'n duim of vinger te lang op het apparaat en dan werkt het niet, meneer wordt dan behoorlijk boos, maar uiteindelijk swiept het hek dan toch open gelukkig.
Daarna naar huis alle rotzooi uit de auto en naar boven , 4x heen en weer, dan alles uitruimen en een plaatsje geven. ja en dan die fijne was uitzoeken. De wasmachine heeft vandaag al 4x gedraaid morgen de rest.

Goh, wat zal ik straks lekker slapen in m'n grote bed.

Morgenochtend maar eerst een keer op de weegschaal.

Morgenmiddag komen Tom en Anita, hoop dat het gezellig wordt.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote

In je grote bed Ineke.

Liefs Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 0:50    

Reageer met quote
ja, je wasmachine maakt nu overuren en jijzelf natuurlijk ook. Lekker lang vakantie is hartstikke leuk, maar van tevoren heb je veel werk, en daarna weer. Maar voorlopig kun je teren op je fijne vakantietijd.

Bij onze sportschool heb je ook zo'n systeem met een vingerscan. Je weet niet hoe vaak dat mis gaat. Rollende ogen Ik zeg weleens: ik ben persona non grata oftewel niet gewenst. Lachen Cool Maar dat geldt voor heel veel anderen ook. Lachen

Fijne dag verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 15:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 41 van 707