Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Alberta
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote

geniet ervan!
groetjes Albertha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 8:39    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ik wens je een fijne tijd
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Aurelia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo
alles goed
hier gaat het zijn gangetje
ben erg blij met die kleine meid
is al erg groot geworden
ben er alleen een beetje moe van geworden
de ondernemende meid
ik wens je nog een fijne avondt toe
Groetjes aurelia

ik heb een decelekctie ik weet niet hoe ik het moet schrijven
Liefs Aurelia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 19:52    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Mazina, Albertha, Chrisje, nou genieten doen we zeker.

Aurelia, Met mij is alles goed hoor, kan me voorstellen dat je soms een beetje moe word van die kleine meid.

Vandaag weer een zeer warm dagje, zijn vanmorgen naar de markt geweest in Panningen, viel een beetje tegen, was niet echt om over naar huis te schrijven. Jan had nog wat shirtjes nodig en we dachten mooi op de markt, maar Nee hoor niks. Zien we daar een Zeeman en ja hoor 1,50 voor een shirt, gelijk maar drie genomen.

Vanmiddag nog en stuk wezen fietsen, zien ineens onderweg een kaasboerderij, gelijk kaas gekocht en uiteraard een boerenijsje. Eerst weer een stuk langs de Maas gefietst en toen nog een stuk door het bos, daar was het heerlijk koel.
Vandaag toch nog 27.5km gefietst.

Vanavond netjes gegeten, aardappelen met spercibonen en een biefstukje. Heb net gedoucht en ga nu berichtjes lezen.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 23:05    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Leuk bezig geweest Ineke! Is de camping waar je nu staat naar je zin? is het niet VRESELIJK druk? En ach, 3 tshirtjes voor ? 4½ kan je de kop niet kosten. Kan je over een jaar makkelijk nog 6 caravanpoetsdoeken van knippen, toch? Lachen Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 23:09    

Reageer met quote
Zo is dat Mathilde, altijd makkelijk poetsdoeken met een man die altijd poetsen wil Lachen Lachen , ja het is best wel druk op de camping, dit heet een boerencamping, nou met ongeveer 80 caravans en tenten kan ik het geen boerencamping meer noemen. Maar ondanks dat is het wel gezellig druk, met het sanitair valt het me reuze mee, meestal is er wel een douche vrij en ook meestal wel plek om af te wassen.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2009 7:25    

Reageer met quote
Nee Ineke, 80 plekken vind ik ook geen boerencamping meer. Maar goed: het belangrijkste is dat jullie het naar je zin hebben. Toch?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2009 22:45    

Reageer met quote
Gisteren was het ontzettend warm, we gingen met de huifkar een middagje weg, gelukkig kwam er een windje opzetten met rijden, dus viel de hitte gelukkig wel mee. We gingen naar een plaatsje Bruggen in Duitsland, leuk plaatsje met een mooi kasteeltje.

s'Avonds lekker uit eten geweest in het dorp bij de camping, heb vlees op z'n Limburgs gegeten, met huisgemaakte patat en huisgemaakte mayonaise.

Vandaag was het hier weer bloedheet, zijn vanmiddag maar weer een stuk wezen fietsen door het bos hier, was in het bos zelfs warm. Kwamen daar een camping tegen, zo verschrikkelijk groot, elke keer zagen we weer een stuk camping, er kwam geen eind aan. Toch weer 20km gefietst.
Aan het eind van de middag begon het te betrekken en te waaien, maar tot nog toe geen regen gehad wel onweer gehoord.
Had vanavond pannekoeken willen bakken, maar Jan zag ineens dat z'n auto vol met vogelpoep zat, dus die ging eerst de auto wassen. Nou toen was het al zo laat geworden dat ik geen zin meer had in pannekoeken bakken, heb toen maar een lekkere bak salade gemaakt en daarna een gebakken eitje op brood.

Morgen gaan ze hier vlak achter beginnen met autoraces (oude auto's) schijnt heel erg spectaculair te zijn. Dat zijn dan van die evenementen wat doorgaat tot diep in de nacht. We gaan het wel merken denk ik.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2009 23:06    

Reageer met quote
Nu zal je toch al wel regen gehad hebben mag ik aannemen? Volgens de buienradar wel. Hier hebben we nog geen spatje regen gehad. Geschokt Maar het is wel een stuk koeler. Ach, een salade geeft wel minder rommel dan pannenkoeken, toch? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2009 23:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 37 van 707