Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zo vanmorgen m'n schade ingehaald, werd pas om Schaam Schaam 10.00uur wakker Lachen .
Huis alweer gestofzuigd en wasje draait op volle toeren.
Krijg nu weer een super opvlieger Boos , pffffffffffffffffff.
Maar niet getreurd, het zonnetje schijnt weer helemaal grateloos, wat willen we nog meer.
Waait nog wel lekker, misschien straks even een stukje fietsen tegen de storm vechten, heerlijk Uitroep Uitroep
Allemaal nog een fijne dag,
Liefs Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Fijn Ineke, dat het een goed bezoek was!!!

En tja, je weet het: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Lachen Lachen Lachen

Gelukkig heb je goed kunnen uitslapen. Ik ben nu ook laat. Zal morgen voor mij wel uitslapen worden. Lachen

Fijne dag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 1:50    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Lekker uitslapen is op zijn tijd wel zo prettig. Ik kan het nooit, dus ben een beetje jaloers op mensen die het wel kunnen. Rollende ogen

Heb je nog lekker gefietst gisteren? Het waaide hard, hè?

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 7:38    

Reageer met quote
Gisteren de trouwkaart gekregen van Tom en Anita, ze hadden op internet een mooie kaart gevonden en daar hebben ze een paar van laten maken, ze waren er zelf erg trots op. Ze hadden alleen Tom z'n achternaam niet goed staan, vind ik zelf jammer, ben een beetje een tuttel daarin!!! Maar daar heb ik niks van gezegd. Het is een mooie kaart.
Tom belde gisteravond nog om te vragen hoe ik de kaart vond.

Mathilde, het is me wel meer gebeurd, maar gelukkg niet zo vaak, vind het verschrikkelijk als ik van de maag/buik/misselijkheid niet kan slapen. Toen ik die chemo had wist ik niet beter, maar dat was omdat het moest. Hoop dat jij nu lekker uitgeslapen hebt.

Mazina, weet je, ik ben stiekum ook een beetje jaloers op jou. Als je lekker vroeg op bent, heb je nog wat aan je dag. Voor ik het weet is de dag alweer voorbij. En gisteren nog wel een stukje gefietst, vind de wind heerlijk, dan maar wat langzamer fietsen.

Straks even naar de Seat, we hebben nog een autoruit staan van onze vorige auto, brengen we daar maar. zonde om weg te gooien.
Gelijk even brood halen in de stad en feta-kaas bij de Turk.
Daarna even naar een oude vriend van Jan van vroeger. De enigste waar Jan heel erg goed mee op kan schieten. Zijn ook van die mensen als er wat is hoef je maar te bellen en ze staan voor je klaar. Eigenlijk hebben we weinig contact, zij hebben het altijd vreselijk druk. Maar als we elkaar dan weer een keer zien en spreken, is het net of je er gisteren was. Ik kan het met alltwee erg goed vinden, hoef niet zoveel te zeggen, hun kwebbelen er wel op los. Maar wij kunnen ook altijd ons ei wel kwijt hoor.

Allemaal nog een fijne dag,
Liefs Ineke. Kussen Kussen Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 10:53    

Reageer met quote
Ziet er ook weer uit als een gezellig dagje, Ineke! Lachen

Kan je de trouwkaart inscannen? En KNAP van je dat je niets gezegd hebt van een "foutje". Kan je nu toch niet meer veranderen. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 21:06    

Reageer met quote
Twompie schreef:
Ziet er ook weer uit als een gezellig dagje, Ineke! Lachen

Kan je de trouwkaart inscannen? En KNAP van je dat je niets gezegd hebt van een "foutje". Kan je nu toch niet meer veranderen. Lachen

Mathilde, ik heb wel een scanner, maar gebruik hem eigenlijk alleen om te kopieeren. Als ik iets op wil slaan, dan krijg ik het alleen maar heel klein. Het enigste wat ik zou kunnen doen is een foto maken van de kaart en die dan op mijn afbeeldingen zetten, dat lukt me wel.

Afijn, wij zouden vanmiddag eerst naar die Seat dealer gaan, bleek die gesloten, helemaal opgedoekt, sta je dan met je raam. En natuurlijk kwamen we onderweg geen één Seat dealer meer tegen. Moet maar even op internet kijken. Misschien zet ik het ruit wel op marktplaats.

Vanmiddag was het weer gezellig bij die kennissen, voor we het wisten was de middag alweer voorbij. Vanavond maar makkelijk gegeten, brood met zure haring, ook wel een keertje lekker.
Net een bakje chocoladevla op, zometeen nog even een fruitje.

Vanavond heeft het hier behoorlijk geregend, op een gegeven moment was er een bliksem en vrijwel direct een hele harde donderslag, we schrokken ons wild.

Nog een fijne avond,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 22:20    

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:

Vanavond heeft het hier behoorlijk geregend, op een gegeven moment was er een bliksem en vrijwel direct een hele harde donderslag, we schrokken ons wild.

Nog een fijne avond,
Liefs Ineke.
[/color]

Hihi. die hoorde ik ook.... Maar eer ik bij de computer was om hem uit te zetten, was het onweer al weer over. Lachen Gelukkig nog wel even lekker hard geregend, want de tuin had dringend water nodig. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
ja, dat is waar, Ineke, ik heb al heel wat gedaan voor Piet opstaat. Lachen

Je hoeft vrienden niet veel te zien, als je maar weet dat ze er zijn en voor je klaarstaan, en dat is gelukkig het geval voor jullie!

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2009 7:35    

Reageer met quote
Mathilde, het lukt niet echt hoor die trouwkaart Sip , maar blijf het proberen.

Gisterenmorgen kwam Tom ineens koffiedrinken, hij had tijd over op z'n werk. Trots weer met de brandweerbus, hij vroeg mij om een foto te nemen.

Hij is zo trots, het straalt er gewoon vanaf.

Gisteren nog lekker een uurtje gefietst, Middelpolder door, stuk langs de Amstel, toen we thuis kwamen had ik het toch een partij warm.
Vandaag alleen even boodschappen gedaan op de fietst.
Verder een rustig dagje.
Nog een fijne avond,
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 21:01    

Reageer met quote
Wat een leuke foto's Ineke! En Tom zo leuk stralend..... Om in een lijstje te zetten. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jul 2009 22:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 33 van 707