Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@Mathilde, ja de vooruitzichten voor de Pinksteren zien er erg goed uit gelukkig. Zeker voor al die mensen die dan een paar daagjes vrij zijn en de hele week hebben gewerkt.
Gelukkig had jij je afleiding van de kinderen, ivm onze internetverslaving Lachen Lachen .
Gelukkig dat jullie niet zo'n last hadden van het onweer, helemaal niet zo leuk als je in een tent zit. Wateroverlast hadden wij ook wel een beetje in de voortent, maar daar zijn we inmiddels wel aan gewend, s'nachts schijnt het veld blanc te hebben gestaan ,maar dat was s'morgens gelukkig al weer weg.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2009 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Fijn weekend Ineke.

Wens jullie ook alvast hele fijne zonnige pinksterdagen.
Wij gaan morgen naar het treffenterrein, bij Sandra{dochter} en Peter op bezoek.
En zondag is Colinda{dochter} jarig dus zal de aankomende dagen niet of pas s avonds laat op het forum zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2009 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2009 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Geniet van de zon! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2009 8:37    

Reageer met quote
Zo dat waren de pinksterdagen, 1e pinksterdag heerlijk weer, camping helemaal vol, erg gezellig. s'Middags een eind gefietst.

2e Pinksterdag kwamen m'n 2 zussen en 1 zwager, waren behoorlijk melig, ze hadden zeker al veel lol in de auto gehad.

Jan was die dag behoorlijk nerveus, kan daar niet zo goed tegen als het anders loopt als normaal, loopt dan ook te fitten tegen mij, maar ik heb daar geen problemen mee, ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij er niets van meent. Maar ik voel dan dat m'n zussen er wel moeite mee hebben dat hij zo is.
Eigenlijk zouden Tom en Anita ook komen, maar dat heb ik maar afgewezen, dat kan Jan helemaal niet aan, voor hem allemaal teveel.
Het was mijn bedoeling dat ze gewoon bij ons zouden eten, maar hun wilden persé uit eten, ze wilden het zo gemakkelijk mogelijk voor mij houden geen romslomp.
We zijn in een Steakhouse wezen eten, daarna gingen ze weer naar huis.

Vandaag weer een rustig dagje en super lekker weertje, vanmiddag weer een stukje gefietst.
Jan komt weer helemaal tot rust, de camping is weer behoorlijk leeg en er zijn weer wat nieuwe mensen voor terug gekomen.

Groetjes Ineke en een fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 jun 2009 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vervelend is dat voor jou Ineke, als je merkt dat Jan niet zo goed tegen verandering en onverwachte dingen kan. Voor hem naar, maar ook voor jou omdat jullie het SAMEN wel leuk hebben.

Ik heb zo'n zwager! Mijn zusje en hij hebben het geweldig samen, maar zodra er iets onverwachts gebeurd, slaat hij op tilt.

Enfin, laat het van je afglijden. Je zusjes zullen Jan nu ook moeten accepteren zoals hij is. Toch.....?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2009 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Gelukkig dat je het voor Jan opneemt, want het is precies zoals je zegt, dan wordt het allemaal een beetje te veel.
Ik ken dat uit eigen ervaring, maar ben er overheen gegroeid en kan alles weer aan en organiseren.
veel emsen blijven ergens steken, maar die mensen hebben ook recht op een menswaardig bestaan en dat geef jij jan.
Laat hem merken dat hij er iets toe doet, dat is erg belangrijk.
Fijn dat je zulke mooie dagen gehad hebt, geniet er volop van maar dat doe je wel gelukkig.
Lieve groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 8:09    

Reageer met quote
Hallo Mathilde en Coby,
Mijn zussen weten idd hoe het met Jan is, maar op het moment zitten ze allebei niet erg lekker in hun vel en zijn dan waarschijnlijk wat opstandiger, dat probeer ik Jan ook duidelijk te maken.
Ze weten dat hij zomaar ineens een raar antwoord kan geven, ik heb daar goed met hun over gesproken en ze weten ook dat als we met z'n tweetjes zijn het allemaal ok is.

Het is nu ook heerlijk rustig hier op de camping, ik geniet erg van alles, juist van die kleine dingen.
Er zat net een vogel bij onze waterafvoer, ik dacht kom ik geef hem een beetje water want het is daar zo droog en hij zat maar te pikken, schrikt ie van het water wat uit de slang komt, hipt ie weg, moest er wel om lachen.
Gisteren aten we brood met gebakken ei en spek, er was wat brood over en dat maakte ik klein voor de mussen. Toen we terugkwamen van het afwassen zaten de 3 campingkatten het brood en kaas op te eten, hadden zeker erg honger, maar ik geef ze bewust niks, anders blijven ze komen bedelen en daar houdt ik niet van, ben gek op dieren maar ze moeten niet bedelen. Jammer voor de musjes maar die durven waarschijnlijk ook niet te komen ivb met de katten. Ze worden ook brutaler die katten, gisteren avond kwam er 1 voor de 1ste keer de voortent binnen, heb hem gauw weggejaagd, voor je het weet zit ie in de caravan en ligt gezellig bij je op bed!
Nou ga nog lekker een bakkie doen.
Allemaal nog een fijne dag, het waait hier wel, zonnetje schijnt af en toe, een stuk frisser als gisteren, maar ga straks toch maar boodschappen op de fietst doen.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
iedereen komt los, nu het zomer is,
Heerlijk toch zo'n vrouwen kransje , ik kan niet genoeg van alle verhalen krijgen en jullie worden steeds vertrouwder.
Fijne campingdagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Jammer dat je zussen er nu niet tegen konden, de wat vitterige reakties van je man. Jammer voor hem dat hij zo is, zwaar voor jou om het mee te maken, al kun je er goed mee omgaan.

Fijn voor hem (en dus ook voor jou!), dat het nu wat rustiger is op de camping.

Prettige dag verder. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 17:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 25 van 707