Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
ja Mazina, het was idd een rare koninginnedag, ik had heel even tv gekeken en dacht, ik doe hem weer uit en ga lekker buiten zitten, dus heb het eerst niet geweten. Tot ik daarna de buurtjes op de camping sprak die het vertelde, schrok vreselijk en ben toen ook nog even tv gaan kijken, mijn oranjedag gevoel was gelijk weg.

We zijn s'middag nog wel even gaan fietsen naar Scherpenzeel, daar is het altijd wel gezellig met koninginnedag, maar nu had ik het gevoel dat de meeste mensen naar huis waren gegaan. ZIjn toen maar weer lekker naar de camping gegaan en zijn na het avondeten naar huis gegaan.

Vanmorgen weer lekker gesport en vanmiddag naar de kapper geweest, daarna nog even boodschappen gedaan en toen was de dag alweer bijna voorbij, gaat veel te snel zo'n dag.

Was vanmorgen op de weegschaal 200gram aangekomen, kan ook niet anders als je 2 dagen een oranje tompoes eet.

Allemaal een heel fijn weekend, liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hallo Ineke.

Volgens mij heeft iedereen zowat een oranje tompoes op, zelfs Hans en ik hebben er op, koop die dingen normaal nooit zomaar.

Gaan jullie het weekend weer naar de camping, lekker genieten van de rust.

Alvast een fijn weekend wij zijn er morgen niet.

Fijne avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 21:47    

Reageer met quote
ja Helma, morgen na de koffie gaan we weer lekker weg naar de caravan, heerlijk gevoel, net of we elke week weer op vakantie gaan. Tot eind Juni, dus nog 2 maanden.
Knuff Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:
ja Helma, morgen na de koffie gaan we weer lekker weg naar de caravan, heerlijk gevoel, net of we elke week weer op vakantie gaan. Tot eind Juni, dus nog 2 maanden.
Knuff Ineke.

Heerlijk hé die paar dagen voelen als een hele week.
Vind ik ook altijd als wij een weekend met de motor weggaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Zeker lekker idee, alsof je elke week op vakantie gaat. Heerlijk die weekenden. Lachen Cool

En ja, de dagen vliegen voorbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2009 8:24    

Reageer met quote
Mallepietje allemaal,

Gisteren weer aangekomen op de camping, het is behoorlijk vol, heel veel alpenkruizers, doet me aan vroeger denken toen we zelf nog met de bungalowtent kampeerden. Best wel veel ruimte in zo'n tent hoor.
We zijn zelf begonnen met zo'n klein tentje (44 jaar geleden), samen met een stel vrienden die hadden een grotere tent. Met hun hebben we de eerste paar jaar gekampeerd in Friesland, fijne tijd was dat.
Ben nu toch wel blij dat ik in m'n sleurhut zit, warmer nu dan in zo'n tent.

Vandaag begon slecht met een dicht wolkendek, regen en 13graden, vanmiddag liet de zon zich af en toe zien.
We zijn maar even op de thee geweest bij een vriendin die hier in de buurt woont. Even bijgekletst, ze heeft haar slaapkamer opgeknapt, zelf behang afgehaald, geschilderd, nieuw bed, kast, en nachtkastjes, laminaatvloer heeft haar zoon gelegd. Heb heel veel respect voor haar, 7 maanden geleden haar man verloren en langzaam aan krabbelt ze weer overeind.
Het was voor mij altijd een heel sterke vrouw, maar na het overlijden van haar man, schrok ik toch van haar, ze heeft nu nog moeite om op straat te komen, bang voor vragen van de mensen, had ik niet verwacht van haar. Zo zie je maar iemand kan heel erg sterk overkomen en toch.......... Ze waren al 52jaar getrouwd en deden erg veel samen.
Toch wel fijn dat we elkaar weer even gesproken hebben, voor Jan is het wel wat moeilijker daar, hij zat altijd met Ep te kletsen dat mist ie wel erg.

Vanavond lekker makkelijk gegeten, salade en tostie's, erg lekker smullen en............ weinig afwas, mis m'n afwasmachine hier toch wel. Grap Grap

Iedereen nog een fijne dag morgen.
Liefs Ineke. Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2009 22:58    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Helemaal waar, Ineke, dat iemand heel sterk over kan komen, maar toch instort als er iets ergs gebeurt. En laten we wel wezen, het is heel erg als je je man verliest! Maar gelukkig krabbelt je vriendin weer een beetje op.

Jammer dat het weer niet zo denderend was dit weekend, maar het is zoals je zegt: in je caravan is het warmer dan in een tent!

Prettige dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 7:50    

Reageer met quote
ja Mazina, ik heb vaak problemen met mijn Jan gehad en nog, maar toch......... moet er niet aan denken om zonder hem te moeten.

Vandaag werden we wakker met het zonnetje.
Hoera, daar wordt je gelijk weer vrolijker van.
Vannacht was het behoorlijk koud, Jan kroop helemaal tegen mij aan, meestal is het andersom.
Nu zitten we lekker buiten een bakkie te doen.
Straks maar een stukje fietsen, er staat wel een fris windje daar moeten we maar tegen op fietsen.
Nog een fijne dag allemaal.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Het is afschuwelijk als je je partner verliest maar je zou denken dat die mensen vragen stellen om haar te steunen.
Het moeiliijke is dat iedereen het anders verwerkt.
De ene wil er over praten en de ander dus duidelijk niet.
Ik heb ook wel eens een man horen zeggen:" Het is alsof ik melaats ben, iedereen schiet weg als ze me op straat zien lopen".

Soms denk ik weleens:" leer kinderen dat nou eens op school.".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 21:35    

Reageer met quote
ja je hebt gelijk Lunafloor, iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.
En de buitenwereld weet vaak niet hoe die zich moet gedragen, misschien een goed idee van jou om daar op school aandacht aan te besteden.
Tegen ons praat ze gelukkig wel erg veel, ook door de telefoon, daar ben ik wel blij om, maar toch dat naar buiten gaan heeft ze de meeste moeite mee, bang voor vragen.
Ze heeft seringen bij haar uit de boom geknipt en die staan nu bij ons in de voortent, zo mooi.

Vandaag was weer een bewolkt dagje, vannacht veel geregend, ingang van de voortent stond ook weer blank, dus even gedweild en de boel is weer bijna droog. Hopelijk is het vannacht en morgen droog.
Weer niet gefietst vandaag, met de auto naar Veenendaal geweest en boodschapjes gedaan.
Er zijn weer een paar tenten weggegaan vandaag en er zijn weer andere caravans voor terug gekomen, zo denk je nou word het weer rustig en voor je het weet staan er weer andere mensen, wel leuk hoor.

Trouwens er was een lammetje dood gegaan de moeder accepteerde het niet, maar er is weer een nieuw lammetje geboren van een engels schaap, erg lief en deze drinkt gelukkig goed bij de moeder.

Morgen gaan we weer even naar huis.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 22:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 21 van 707