Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ach Ineke, wat een naar einde van dit jaar nu. Heeft je zoon wel "een goede plek" waar hij naar toe kon gaan voor deze oudejaarsavond?

En rot voor je dat je met je emoties geen kant op kan, omdat je je man niet extra wil en kan belasten.

Ik kwam hier bij je om mijn Nieuwjaarswens te zetten en doe dat - na enig nadenken - toch, want het hele nieuwe 2009 ligt nog voor. Ik hoop dat je er met je zoon uit kan komen dat zijn vader nu eenmaal patiënt is, dat dat voor je man niet leuk is, maar zeker niet voor jou die nu tussen 2 vuren zit. Wat waarschijnlijk al heel vaak gebeurd is.

Lieve Ineke, uit de grond van mijn hart:

Gelukkig Nieuwjaar!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 2:46    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb met je te doen. Juist op zo'n dag dat iedereen het gezellig lijkt te hebben is het moeilijk als je problemen hebt.
Ik hoop dat het zich oplost in het nieuwe jaar.
En goed dat je het hier even neergezet hebt.
Japiekrekel, je voelt je misschien even heel erg alleen maar je bent het niet.
Kussen aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 3:54    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
EEN HEEL GELUKKIG 2009 GEWENST

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Chanti
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond leven,kcal tellen en bewegen

Reageer met quote
liefs chanti

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zit hier weer met tranen in m'n ogen.
Het lezen van jullie berichtjes doet me heel erg goed.
Zit dit nu te tikken, m'n man staat voor het raam en zegt, "de slootjes zijn hier gelukkig niet diep, dus kunnen ze fijn schaatsen". Beseft niet dat nu de tranen over m'n wangen rollen.
We hebben dus niets gehoord van m'n zoon met nieuwjaarswensen via de tel. of sms. Ik weet als er niets aan de hand was dat hij dat wel had gedaan.
M'n schoondochter heeft ook een hele kluif aan m'n zoon, dat weet ik zeker. Ze heeft ook een hele drukke baan in een bakkerij, dan weet je het wel, doodmoe en eigenlijk te moe om hem op te vangen.
Helaas denk ik dat ie professionele hulp nodig heeft, maar dat soort mensen vind zelf van niet, het zijn de andere die fout zijn niet zijzelf. Weet dat uit ervaring met m'n man, eer dat die zover was dat hij hulp accepteerde heeft heel wat voeten in de aarde gehad en gelukkig toendertijd een hele goede huisarts die nog meeleefde met z'n patienten.

Gistermiddag dus die crematie gehad, was ook heel erg emotioneel, mooie toespraken waren er, heb denk ik bij elkaar wel 1 uur geduurd en ik moest staan, er waren zoveel mensen. Wel fijn voor de familie zoveel vrienden erbij, steunt je enorm lijkt mij.
Op een gegeven moment werden er ook allemaal foto's van haar samen met haar man en kinderen getoond op een groot scherm, had ik nog nooit gezien op deze manier, maar het is goed dat je iemand die overleden is op die manier even terug ziet.

Gelukkig had ik m'n telefoon uitgezet, want anders had hij zeker afgegaan, m'n man kan er namelijk niet tegen als ik alleen weg ben en dan nog met dit weer met de auto en mensen meeneem, laat je niet afleiden zei hij steeds en let op dit en let op dat.
Zo gauw we buiten kwamen pakte ik m'n telefoon en ja hoor ik voelde hem al trillen, meteen maar teruggebeld dat ik nu in de auto stapte om terug te gaan naar huis. Hij antwoorde "nu pas, ik dacht dat je al voor de deur stond, schiet je wel op". Dan denk ik maar hij bedoelt natuurlijk "pas je wel op jezelf"?
Door al dat gedoe was ik ook m'n rijbewijs en kenteken vergeten, stom, stom, had me ook nog een boel geld kunnen kosten.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties en ben nu weer rustig gelukkig.
Heel veel liefs voor allemaal en een spetterend 2009.
Ineke.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 13:57    

Reageer met quote

Even een lieve knuffel voor je. Die heeft iedereen soms even nodig.
En het is inderdaad zo dat de mensen die het hardst hulp nodig hebben dat vaak zelf niet zien.
Maar je weet nooit. Misschien komt hij tot inzicht.
liefs lunafloor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 14:54    

Reageer met quote
Lunafloor,
Dank je wel voor je knuffel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 15:10    

Reageer met quote
Graag gedaan!.
Kussen Kussen Kussen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009 15:39    

Reageer met quote
Hallo,

Zo langzamerhand ruimen we elke keer weer een stukje van de kerstversiering op.
Vorige week haddden we het balkon al gedaan en nu zijn we binnen zover klaar dat we morgen alleen nog de kerstboom en de kersthuisjes weg moeten halen.

Elk jaar heb ik weer een probleem om de kersthuisjes, de kerstboom en de lichtjes in de open haard met 1 druk uit en aan te doen, met veel gehannes lukt het uiteindelijk altijd wel, maar nu wil ik voordat het weer uit elkaar gaat, eerst alles nummeren en op tekening zetten, anders heb ik volgend jaar weer een probleem.

Word wel weer kaal in huis, normaal gesproken ruim ik nooit zo snel op, maar dit jaar is alles toch anders, nu het zo raar is gelopen met m'n zoon Tom. Nog steeds geen reactie van hem.

Heb de kerstboom wel eens een keer tot eind januari laten staan, kon gewoon geen afstand van die boom nemen, was toen nog een echte, nu hebben we al een paar jaar een neppert, wel een mooie grote, hij komt tot aan het plafond.

Vandaag ook nog boodschappen gedaan op de fiets, muts op, dikke wanten aan, best wel lekker hoor.
Daarna nog even gewandeld, ben m'n stappenteller aan het uitproberen, lukt niet echt, stom ding.

Ben ook weer driftig aan het schrijven wat ik per dag eet, moet weer een paar kilotjes kwijt.

Nou het gaat lekker koud worden word er gezegd, straks lekker onder m'n dekbedje en tegen mannetje aankruipen, lekker warm.
Tot gauw maar weer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ha fijn, je bent weer lekker bezig......Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 0:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 3 van 707