Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Coby,

ja dat vind ik ook ziekelijk gedrag van die man. En dan nog zoveel anderen liefjes, dat je daar toch nog 9 jaar gewerkt hebt, knap van je. Triest dat zo'n man ook nog een lieve en knappe vrouw had, verdiende ie niet hé.
Gelukkig respecteerde hij het, dat jij alleen kwam om te werken.

Stom zeg, dat je als apothekersass. niet met het dienstmeisje om mocht gaan, kan ik mezelf niet voorstellen, gelukkig maar dat het nu niet meer zo is.
Fijn dat je met haar een hoop lol hebt gehad (er gebeurde zoveel rare dingen), dat had je waarschijnlijk wel nodig die afleiding.

Nou en dan even over het weer, het is niet te geloven maar het gaat warmer worden van de week, we hebben nu besloten om woensdag naar de camping te gaan en dan de voortent erop te zetten. We blijven dan gelijk voor de 1e keer slapen en gaan de volgende morgen weer naar huis.
Vrijdag s'morgens ga ik namelijk altijd sporten en dat wil ik niet missen.

Vanmiddag nog lekker een stukje gefietst, nog even naar de fietsenwinkel geweest, ik wou een fietsmandje voorop de fietst, dus gelijk erop laten zetten.

Trusten voor straks en tot gauw maar weer.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 23:17    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Vandaag ook weer lekker gefietst? Het was gelukkig weer lekker zonnig vandaag! 't Mag van mij wel wat warmer worden.

Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 20:15    

Reageer met quote
ja Mazina, vanmiddag weer lekker gefietst.
Eerst een stuk door de polder en toen terug langs de Amstel. Een stukje van 10km, niet echt veel maar toch was ik behoorlijk moe toen we thuis kwamen.
Ben lekker even languit op de bank gegaan, 15min en dan is het weer over. Daarna nog lekker in het zonnetje gezeten op het balkon, de zon brande door m'n kleren heen.

Morgen vroeg op, na de koffie gaan we naar de camping en gaan de voortent voor de caravan zetten. We doen het lekker rustig aan, want we blijven dan gelijk in de caravan slapen en gaan de volgende morgen weer naar huis. Als het goed is hebben we morgen prima weer.

Heb Tom net om een uur of 10 gebeld, hij zei dat ie al in bed lag, dus heb het maar kort gehouden.
Ik vroeg of hij vrijdagavond thuis was, dan komen we een bakkie doen, hij antwoorde dat ik maar moest bellen omdat Anita tot 17.30uur moet werken.

Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2009 22:23    

Reageer met quote
Nou, ik hoop dat jullie het naar je zin hebben in de caravan, en dat jullie vanavond een bakkie kunnen doen bij je zoon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 12:41    

Reageer met quote
Het is weer gebeurd, de voortent zit weer voor de caravan, lijkt een werkje van niks.
De tent neerzetten is ook geen probleem, maar daarna nog de binnenboel ohhh , alles goed vastzetten, s'avonds maar lekker chineesje mmmmmmm gehaald, ik was kapot. Vanmorgen na de koffie weer naar huis, zaterdag weer terug en dan nemen we gelijk de Fiets fietsen mee.
Goed dat ik morgenochtend ga sporten, heb nu overal spierpijn. Valt niet mee op m'n oude dag Grap .
Nee hoor, het heeft niets met leeftijd te maken, maar aan de medicijnen die ik slik, vervelende bijwerkingen voor je gewrichten, maar die moet ik nog wel even door slikken die medicijnen.

ja en dat koffie drinken bij Tom?? frons Hij liet tijdens een vorig tel. gesprek merken dat ie het leuk zou vinden als we ook weer bij hem zouden komen.
Vandaar dat ik opbelde van de week, maar hij reageerde nogal vreemd, hij lag al in bed zei hij en het was pas 22.00uur, normaal gaat ie pas na 24.00uur naar bed. Hij zei dat ik maar terug moest bellen, nou ik denk dat ik dat maar niet doe, laat hij maar bellen.

Allemaal nog een fijne avond.
ps. Tom belde vanavond, dat het goed is dat we morgenavond komen, hij klonk gelukkig weer goed.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:
Het is weer gebeurd, de voortent zit weer voor de caravan, lijkt een werkje van niks.
De tent neerzetten is ook geen probleem, maar daarna nog de binnenboel ohhh , alles goed vastzetten, s'avonds maar lekker chineesje mmmmmmm gehaald, ik was kapot. Vanmorgen na de koffie weer naar huis, zaterdag weer terug en dan nemen we gelijk de Fiets fietsen mee.
Goed dat ik morgenochtend ga sporten, heb nu overal spierpijn. Valt niet mee op m'n oude dag Grap .
Nee hoor, het heeft niets met leeftijd te maken, maar aan de medicijnen die ik slik, vervelende bijwerkingen voor je gewrichten, maar die moet ik nog wel even door slikken die medicijnen.

ja en dat koffie drinken bij Tom?? frons Hij liet tijdens een vorig tel. gesprek merken dat ie het leuk zou vinden als we ook weer bij hem zouden komen.
Vandaar dat ik opbelde van de week, maar hij reageerde nogal vreemd, hij lag al in bed zei hij en het was pas 22.00uur, normaal gaat ie pas na 24.00uur naar bed. Hij zei dat ik maar terug moest bellen, nou ik denk dat ik dat maar niet doe, laat hij maar bellen.

Allemaal nog een fijne avond.
ps. Tom belde vanavond, dat het goed is dat we morgenavond komen, hij klonk gelukkig weer goed.
Liefs Ineke.

Heerlijk jullie caravan weer van stal, voortent opgezet alles weer ingeruimd, de heerlijke weekendjes kunnen weer aankomen.
Het weer is gelukkig lekker nu.
Ik hoop dat jullie er lekker van genieten heb je daar ook internet.

Heb je goed gedaan Ineke, om Tom nu zelf weer terug te laten bellen, je hoeft er als moeder toch niet als een hondje achteraan te lopen.
Hij mag wel respect voor zijn ouders hebben.

Lekker genieten van de koffie en geen oude koeien uit de sloot halen, anders heb je de poppetjes weer aan het dansen.

Slaap lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 23:41    

Reageer met quote
Fijn dat jullie bij je zoon langs kunnen komen.

Ik hoop dat jij en je man een geweldig weekend hebben!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
prettig weekend!
Gelukkig weer contact met TOm en Anita.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 22:45    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Nou vanavond eerst lekker bij de Pizzeria gegeten, meestal neem ik een pizza gorgonzola met turkse worst, nu heb ik een keer biefstuk genomen met een heerlijke speciale saus, daarbij krijg je dan salade en heerlijk vers gebakken turks brood. Jan neemt altijd een Pizza salami met champignons.

Nou daarna naar Tom en Anita, we waren op de fiets gegaan, dus de fietsen moesten bij hun in de box. Tom kwam naar beneden om de box open te maken en hij was gelukkig heel opgewekt.
Anita was ook heel erg gezellig, meestal is ze stil want ze is dan moe van het werken.
We hebben hun maar zoveel mogelijk laten praten, ze hebben het eigenlijk alleen maar over hun trouwen gehad, ze zijn er helemaal vol van. Ze wilden eerst alles rustig doen met trouwen, nu hebben ze toch besloten om er een leuke dag van te maken.
Zij wil toch een bruidsjurk huren en Tom een mooi pak, ze hebben ook al een mooie locatie op het oog 'Sassenheim', schijnt een mooie locatie te zijn om te trouwen.
Ze willen dan na het trouwen een kleine receptie geven alleen voor de naaste familie en een paar vrienden.
Had wel het gevoel dat ze blij waren om het ons eindelijk te kunnen vertellen.

Jan heeft zichzelf weer heel erg rustig gehouden, daar ben ik wel erg blij om.
We zijn om een uur of tien weer bij ze weg gegaan, want we moeten toch nog ongeveer 40 min. fietsen naar huis, ging erg lekker op onze nieuwe fietsen, super licht hebben we er op. Alleen moet ik nog steeds wennen aan de fiets, op een gegeven moment lag ik bijna languit, kon mezelf nog net staande houden, dacht eerst dat ik m'n voet verzwikt had maar gelukkig valt het allemaal mee.

Nou morgen gaan de fietsen achter op het fietsenrek van de auto en gaan we naar de camping.
M'n laptop gaat ook mee, dus als alles goed werkt kan ik alles hier gewoon lekker bijhouden.
Trusten voor straks en een fijne dag morgen.
Liefs Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
gelukkig dat het gezellig was. Ik denk dat je gewoon niet te lang op bezoek moet gaan.
Met mijn moeder had ik geen problemen maar even op een terrasje was vaak gezelliger dan dat ze lang op bezoek kwam.
Prettig weelemd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2009 10:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 16 van 707