Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Januari sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi, netjes!

Kleintje, ik vul inderdaad olijfolie ook niet in. Ik weeg ook niet alles af. Maar ik gebruik vaak het gemiddelde van wat ik in het verleden gemeten heb ruim naar boven afgerond. Mogelijk eet ik dus zelfs soms nog minder. Ik kom dan nog ruim 500 kcal per dag te kort. Dat zal dat beetje olie niet goed maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:32    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hij is erg rood deze week ik moet de knop weer om gaan zetten en ondanks de pijn toch meer bewegen maar binnen de grenzen. Dan hoop ik weer snel in het groen te zitten

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:33    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deze week gaat best lekker,ik let wat meer op wat ik doe. En snoep stukken minder/ niet. Qua eten gaat het best goed niet meer zo die vreet drang. Na 2 jaar is de knop weer enigzins om ,gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 21:09    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Karen balen van je rug! kalm aan!
Dipinipi cheerleader
Mineoloa olijfolie kan best veel cal zijn ?
ik heb als 2 eetlepels doe 220 calorieën. Ligt ook vast aan het soort olijfolie. Voor mij helpt het om alles in te voeren, zodat ik niet in valkuil 'ach arme ik , ik kom maar niet aan m'n calorieën" Maar dat is iets persoonlijks.
Vooral doen wat voor jou goed voelt cheerleader
ik weeg trouwens ook nog niet alles af, ik vaar ook nog op verleden. Bedankt voor herinnering, voor mij wel goed om te onthouden als afvallen niet wil vlotten. Dank je wel Lach
milly fijn zeg!
page balen zeg, waar heb je last van?

kleintje1987 gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 22:01    

Reageer met quote
ja dat is echt fijn kleintje,mijn verslavende stemmetje is de deur uit dus daar moet ik van profiteren. Vandaag is er 2 ons af,het is niet veel,maar ben er erg blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 8:51    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Milly top! Enig idee wat maakt dat je minder eetdrang hebt? Hoe dan ook top!
Livingstone je bent al bij je doelgewicht voor deze 5 weken, jeah!
Hilda kunnen we je ergens mee helpen? Balen zeg!

Hier gaat het qua eten goed, blij mee Lach

kleintje1987 gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Hier lekkere zondag... heb mijn avondeten voor de komende week uitgeschreven, wat me hopelijk meer houvast geeft.
Helaas mag ik momenteel niet sporten ivm overbelasting van si gewricht.
Maar de weegschaal gaf al mooi cijfer aan vanochtend. Dus hoop zo doorgaan dan komen we er langzaamaan wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 13:41    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Wat een gezellige grote groep! Ik doe mee voor de laatste kilo's. Deze lijken het moeilijkst eraf te gaan, maar we gaan gewoon vrolijk door. Zojuist gewogen en ik zat echt goed onder de 80. Dus hopelijk is dit morgenochtend ook nog het geval, maandag is bij mij weegdag.

Volgende maand is het alweer een jaar geleden dat ik een GBP heb mogen laten doen, voor mij de beste beslissing ooit geweest. Nu probeer ik voornamelijk te letten op voldoende inname van eiwitten en gezonde keuze's. Het is een hulpmiddel, maar de strijd blijft!

Succes allemaal de laatste weken

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 14:19    

Reageer met quote
@kleintje,ik heb gewoon een eetverslaving....en soms heb ik die onder controle(dan is mijn verslaafse stemmetje uit mijn hoofd) en op andere momenten is het stemmetje terug en is die soms sterker dan ik zelf. Vraag mij niet het hoe en het waarom,want kan het niet relateren aan emoties of iets dergelijks. Maar goed nu dus profiteren van het goede gevoel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Esser schreef:
Hier lekkere zondag... heb mijn avondeten voor de komende week uitgeschreven, wat me hopelijk meer houvast geeft.
Helaas mag ik momenteel niet sporten ivm overbelasting van si gewricht.
Maar de weegschaal gaf al mooi cijfer aan vanochtend. Dus hoop zo doorgaan dan komen we er langzaamaan wel.

Een planning maken voor je avondeten helpt echt goed hé Esser. Mijn partner en ik zijn daar sinds begin dit jaar ook weer mee begonnen en merken het zowel op de weegschaal als in onze portefeuille. Mooi meegenomen dus.

Verder vandaag maar even geholpen met klussen in huis. Ben niet helemaal ok. Beetje hangerig, hopelijk word ik niet ziek. Preventief alvast met een theetje op de bank beland.

Fijne zondag nog verder!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 15:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 5 van 12