Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik vind het prima om het februari sprintje te starten.
Zullen we het om en om doen of heb je het liever dat ik het helemaal doe.?
Ik ga het vandaag nog niet redden met de kalorieen want de appelflappen waren nog erg lekker. Maar die zijn nu op dus qua dat ga ik morgen serieus beginnen
Met het wandelen heb ik al een mooie start gemaakt van 8 kilometer
Met de wandelchallenge ben ik op 338.23 kilometer geeindigd vorig jaar.
Ik wil graag mee doen. Ik schrijf me nog niet officieel in want ik moet mij morgen nog wegen. Dat heb ik al even niet gedaan dus ben er een beetje bang voor.
Mijn planning wordt wel simpel. Teveel willen werkt bij mij ( nog) niet zo goed. Ik denk nog even een nachtje na over wat ik zal kiezen.
Ik wil graag mee doen. Ik schrijf me nog niet officieel in want ik moet mij morgen nog wegen. Dat heb ik al even niet gedaan dus ben er een beetje bang voor.
Mijn planning wordt wel simpel. Teveel willen werkt bij mij ( nog) niet zo goed. Ik denk nog even een nachtje na over wat ik zal kiezen.
Tot morgen!
Welkom Liesbeth, leuk dat je mee gaat doen. Succes morgen bij het wegen.
4 naalden breien = 1 punt
1700 kalorieen = 0 punten
geen toegevoegde suiker = 1 punt
mijn teller staat nu op 17,1 kilometer.
Mijn kilometers lijken nu wat veel maar ik schrijf vanaf nu wat ik op de teller heb staan op het moment dat ik hier schrijf. Anders moet ik he hele tijd terug rekenen dus dit is wat gemakkelijker.
Gisteren ging er van alles mis dus helemaal vergeten dat ik me nog aan moest melden. Alsnog gedaan.
Mijn plan:
Ik heb iedere week hulp maar moet zelf natuurlijk ook het nodige doen. Dat is er de afgelopen maanden nog wel eens bij ingeschoten door ziekte.
Dat ga ik dus als 1e doen. Tot ik weer bij ben.
1,5 liter water gedronken = 1 punt
2 stuks fruit gegeten = 1 punt
4 naalden gebreid = 1 punt
1700 kalorieen = 1 punt
geen toegevoegde suiker = 1 punt.
Mijn teller staat nu op 24.6 kilometer
Omdat ik nog steeds met mijn challenge bezig ben ben ik deze week er even 2 dagen niet.
De challenge luid namelijk : Gebruik 2 van de 7 dagen in de week GEEN schermen ( tablet, televisie, mobiele telefoon en / of computer.