Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier toch wat er afgekregen. Helaas zaterdag vergeten in te vullen dus staat het nu als begin van deze week genoteerd. Maakt niet uit. Groen is groen. Erg blij

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2020 16:55    
Vrouw Weeggegevens   MamERB

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben twee kilo aangekomen afgelopen week, dus ik wacht even met invullen van het gewicht, hoop er toch wel wat af te krijgen, en anders is het jammer en wordt het rood.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2020 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Structopaat schreef:
Deze week veel afgevallen (hoewel ik maar net onder mijn start gewicht van dit sprintje zit). Ik ben altijd een beetje bang dat als het zo hard gaat het er ook zo weer aan zit.

Heel herkenbaar Structopaat. Ik ben ook elke week bang dat ik weer boven de 80 kg uitschiet.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2020 0:24    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
last gehad van lichte verstopping. bleef maar aankomen. erg frustrerend. Is gelukkig weer verholpen en weer terug op de goede weg.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2020 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat ziet onze tabel er grappig uit: links rood, rechts groen! Hoe zal dat komen, hahaha! Fijn dat alleen weer een beetje goed op weg zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2020 15:07    

Reageer met quote
Sasa schreef:
Wat ziet onze tabel er grappig uit: links rood, rechts groen! Hoe zal dat komen, hahaha! Fijn dat alleen weer een beetje goed op weg zijn!

Misschien iedereen in het nieuwe jaar weer nieuwe motivatie gevonden? Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik me alleen tussen kerst en oud tot nieuw heb laten gaan en daarna weer terug naar de motivatie die ik al had Erg blij

Die motivatie is vandaag alleen nog maar versterkt. Vandaag de uitslag gekregen van de bloedtest die ik vorige week heb laten doen ivm diabetes. Mijn gemiddelde suiker was al normaal maar die is nog een klein beetje gezakt en ook mijn ochtend suikerwaarden was iets lager dan de vorige keer. Dat terwijl ik ondertussen al een jaar geen medicijnen meer slik. Mijn bloeddruk was ook verbeterd. Dit nog wel met medicijnen maar daar wil ik ook naar toe werken om die nog kwijt te raken. En natuurlijk mijn gewicht lager dan 3 maanden geleden. Dus helemaal happy.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 jan 2020 11:09    

Reageer met quote
Netjes Yvonne, al je waardes goed, fijn gevoel. en je bent lekker bezig met afvallen, lekker doorgaan zo, jij hebt de goede flow te pakken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2020 1:36    

Reageer met quote
Ik ben inderdaad heel bewust bezig met afvallen en ook met de keuzes die ik maak wanneer ik er voor kies om even van mijn patroon af te stappen. Ik kan het gelukkig ook weer heel makkelijk oppakken nadat ik even wat anders heb gedaan. Ik doe het nu ook voor niemand anders omdat men vindt dat het mooier is met een maatje minder maar nu echt voor mezelf. Eindelijk vind ik mezelf belangrijk genoeg om goed voor te zorgen. Dat is een grote omekeer geweest in mijn mindset. En ook daar ben ik nog steeds mee aan de gang. Ik wil er naar toe dat alles wat ik doe voor mij is omdat ik het leuk vind of graag wil. Niet omdat anderen het zo belangrijk vinden of gezellig. Het heeft heel wat tijd nodig gehad om ja tegen mezelf te zeggen wat betekend dat ik Nee tegen anderen moet zeggen. Ik heb mezelf altijd op de laatste plaats gezet om voor anderen te zorgen. Ik ben er nog niet hoor wat dat betreft want het is een lastig patroon om af te leren, maar ik ben op de goede weg. Deze stap is al enorm en hoe beter ik in mijn vel kom te zitten hoe makkelijker volgende stappen lijken te gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2020 14:24    

Reageer met quote
Zo, toch een pond eraf.

Eigenlijk moest ik afgelopen zondag wegen, maar toen was ik twee kilo zwaarder, dus heb ik het weegmoment even uitgesteld en was er vanmorgen 2.5 kilo eraf.
Vergeleken met mijn vorige weegmoment maar een halve kilo.
Gelukkig weer helemaal terug in mijn flow, lekker voelt dat.
En weer onder de 110.
Nu op naar onder de 100.

Vandaag een verjaardag van mijn kleinzoon, hoop dat ik er zonder snaaien doorheen kom, heb me al voorgenomen om thuis te eten.

Goed van je Yvonne om voor jezelf te kiezen, mij lukt dat nog niet goed.
zou ik het wel doen, dan zou ik denk ik een gastric bypass operatie laten doen, maar nu probeer ik het eerst maar weer even zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jan 2020 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@yvonne, dat is fijn dat de onderzoeken goed zijn!!
@mama erb, alsnog groen dus gefeliciteerd.

Hier gaat het goed. Ik ben eigenlijk heel erg tevreden met wat ik de afgelopen maanden bereikt heb in mijn gezondheid. Los van mijn gewicht. Of dat gewicht mee gaat doen zie ik wel. Ik geef mezelf tot eind maart. Als het er dan niet af is is het ook ok dat wat ik dan weeg wil ik blijven wegen.

Het IMF past heel goed bij me hoeqel ik 1x in de week een uitzondering maak van een uurtke langer eten (drankje in de avond) maar ook dat is ok.

Komt er eigenlijk een nieuw sprintje???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2020 10:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16