Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Laten we het erop houden dat de weegschaal z’n dag niet had

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het ging hier even in het weekend niet goed. Heb mijn eetraam laten varen en dat ook nog gecombineerd met een eetbui gisteren Schaam Schaam vandaag weer beter gelukkig. Maar ik baal toch echt wel van mezelf. Ik stel mijn weegdag maar nog even een dag of twee uit en ga nu extra goed mijn best doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 0:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren liep ook nog weer niet zo als gepland... ik had om 19 uur een doos met bonbons te pakken Schaam Schaam Wel binnen het eetraam, hahaha! Nu maar weer begonnen om in mijn eetdagboek een planning op te schrijven en me er ook aan te houden! Ik wil gewoon graag nog een paar kilootjes kwijt voor een wat ‘veiligere marge’.

Hoe gaat het met/bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
ik had om 19 uur een doos met bonbons te pakken Wel binnen het eetraam, hahaha!

Geschokt Geschokt Geschokt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 10:13    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Iels999 schreef:
heerlijk....ik zie die weegschaal dagelijks omlaag gaan. maar zo raar dat bij het wegen bij het sporten m'n vetpercentage omhoog was gegaan en m'n spiermassa omlaag. terwijl ik de afgelopen anderhalve maand juist meer ben gaan sporten en nu dus ook afval

Dat is inderdaad bijzonder...
Ik zie na een intensief sport uurtje ook dat ik de dag er op altijd meer weeg. Maar mijn weegschaal geeft alleen maar gewicht aan Lach
Dus dacht dat dit vocht in de spieren voor herstel zou zijn ofzo.
Geeft de weegschaal intussen al weer meer spier aan?

Gelukkig zijn we nu met zn allen niets meer aangekomen!!! Erg blij

Hier gat het nu eindelijk weer goed. Ik heb vanaf morgen weer een week netjes mij aan IF gehouden en niets daarbuiten gegeten. Dat wordt dus ook beloond met ruim een halve kilo minder deze week!
Ik zeg er wel bij dat ik iedere dag wel een paar blokjes pure chocolade eet, anders blijf ik zoeken naar wat lekkers. Dus dat helpt mij prima.
Verder eet ik redelijk tot ik vol zit en hou mijn eten bij in de eetmeter om te zien of ik alle vitamines wel binnen krijg.
Meestal eet ik tussen de 1500 (niet sport dagen) en 2000 kcal (wel sportdagen)

Ik hoop dit nu ook weer voor langere periode te blijven doen.
Alleen het is wel moeilijk als je echtgenoot dan weer een zak chips opent na mijn eetraam… Rollende ogen Rollende ogen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 22:23    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Hier is mijn gewicht erg aan het schommelen deze week. Hormonen zitten in de weg. Kan er dan ook nog geen peil op trekken wat het gaat worden zaterdag. Groen, geel of rood. Wel hou ik me weer aan mijn eetraam en dat is toch weer een lekker gevoel.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 23:59    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Oh wat lekker bonbons Sasa, die moet ik ook echt niet in huis halen net als Tony Chocolony of BonBonblok. Heb je ervan genoten? Hier gaat het eigenlijk prima. Ik verwacht dan ook vrijdag een groen vakje, anders zou het mij echt tegenvallen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 1:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Veel positieve berichten en resultaten hier, wat mooi! Yvonne ik hoop dat het bij jou ook nog goed komt vrijdag!

Hier vanochtend 1 kg minder dan gisteren!! Heel blij! Dus dat opschrijven en houden, in combinatie met hardlopen gisteren heeft heel goed gewerkt! Bij mij dus geen extra gewicht na het sporten. Dat is ook nog nooit zo geweest.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Lels dat is inderdaad gek. Ik heb het ook een anatal x gehad en dat is dan wel echt even balen. Maar het komt vast goed.
@sasa fijn dat er toch een kilo af is

Hier gaat het heel goed. Zowel eetraam, eten als sporten. En nu ook keihard te zien op de weegschaal. Deze week veel afgevallen (hoewel ik maar net onder mijn start gewicht van dit sprintje zit). Ik ben altijd een beetje bang dat als het zo hard gaat het er ook zo weer aan zit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tja, er gaat iets niet goed, alhoewel ik mijn vinger er niet echt op kan leggen...... op naar betere tijden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jan 2020 10:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16